quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
José Been heeft nog net geen syndroom van down. Of nouja, ze heeft het wel gewoon.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, dat had ik eerder moeten lezen.
We horen het straks wel van Tony Marten.quote:
Praat die NLs?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We horen het straks wel van Tony Marten.
Tony kun je op een kilometer afstand horen booshuilen.quote:
Trager dan het peloton kan je niet dalen lijkt mequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sivakov zit veel te ver.
Zou Tony nog een klapje gaan uitdelen deze tour?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tony kun je op een kilometer afstand horen booshuilen.
Het is net de F1 verdomme.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Trager dan het peloton kan je niet dalen lijkt me
Moet je wel snel schakelen want t zit allemaal wel heel dicht op elkaar, veel dichter dan andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Wordt een mooi startveld in de Giro met al die valpartijen hier (en al voor de Tour)..
Huh wat? Ik had hem ergens ingevuld als 3e in het jongerenklassementquote:
En zijn motortje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Moet ie ook z'n sensoren opnieuw koppelen zeker?
Bonifazio wel, Nizzolo weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef skysherrif het volgende:
bonifazio en nizzolo gelost lees ik?
Ik heb hem bij Sportpools hoor, en ik heb er echt heel erg veel verstand van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat? Ik had hem ergens ingevuld als 3e in het jongerenklassement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |