abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:35:48 #51
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194764125
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar kunnen zich nog altijd veel Amerikanen in deze waarden vinden. Het heeft het verder ook niet veel zin om dat dan belachelijk te gaan maken omdat jij er anders over denkt. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken dat iedereen in Nederland wapens zou kunnen kopen, brrr. Maar Nederland valt niet te vergelijken met de VS. Ik kan me namelijk wel goed voorstellen dat mensen die vrij geïsoleerd wonen in dunbevolkte staten graag een wapen in huis hebben. Twee jaar geleden bleek uit een onderzoek ook nog dat ondanks dat veel Amerikanen voor een strengere wapenwet zijn, een overduidelijk merendeel geen voorstander is voor het compleet afschaffen van de mogelijkheid tot wapenbezit.

Er zijn trouwens ook genoeg Europese landen waar redelijk wat mensen wapens hebben, ik denk dus ook niet zo zeer dat dit het probleem is, wel dat er in VS veel te weinig toezicht is op wie een wapen heeft en ook het soort wapentuig dat kan worden gekocht gaat een beetje ver.
Dat is dus een van de grote problemen in de VS, de lobby en het geld bepaalt. Niet de stemgerechtigde. Met daar bovenop het gebrek aan een beetje functionerende staat.
pi_194764159
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als een gast van 20 bij je oma van 80 in het gezicht ging schreeuwen en haar de middenvinger zou geven terwijl hij over haar heen buigt? Ik zie dat namelijk gebeuren in het filmpje. Ik vind het nogal agressief.
Prima reden om die vinger eraf te bijten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_194764234
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:D

Je wil beweren dat dat nu nog wel effectief is? :D
Ja hoor.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:53:35 #54
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194764429
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja hoor.
Veel succes met je AR tegen het arsenaal aan wapens en voertuigen van de overheid.
pi_194764477
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:16 schreef Basp1 het volgende:

de realiteit staat ook los van dit topic met de microfocus op alle geweld en de bijbehorende overdrijvingen dat heel amerika in puin zou liggen. :D
De laatste keer dat ik keek ging deze reeks nog over de BLM demonstraties en niet over de wapenwetgeving in de VS.

Maar het staat je natuurlijk vrij om daar een topic over te beginnen.
pi_194765246
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_194765435
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Dit zal ook wel weer bij de 96% vreedzame demonstraties horen.
Is dat een meute?
Zijn ze gewelddadig?
Ik vind het smakeloos, maar niet meer dan dat.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_194765484
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:52 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Is dat een meute?
Zijn ze gewelddadig?
Ik vind het smakeloos, maar niet meer dan dat.
Wat vond je laatst van de Omtzigt vs demonstranten situatie?

Serieus, als je dit niet meer dan smakeloos vind, ben je onderdeel van het probleem.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:56:05 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194765501
Laat ze maar lekker door rellen, Trump surge incoming. :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194765640
twitter

Als dit zo doorgaat blijft er geen agent meer over, nemen allemaal ontslag. Krijgen ze toch hun zin, de terroristen van BLM.

Bovenstaand zal ook wel weer onder vreedzaam vallen.
pi_194765788
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat vond je laatst van de Omtzigt vs demonstranten situatie?

Serieus, als je dit niet meer dan smakeloos vind, ben je onderdeel van het probleem.
Dat van Omzigt heb ik niet meegekregen, heb je een linkje?

Ik vind het smakeloos, en wat mij betreft zou dit intimiderende gedrag niet toegestaan moeten worden maar of er een juridische basis is om ze te arresteren betwijfel ik.

Ik woon niet in de VS, en ik ben dus geen onderdeel van dit probleem.
Nederland heeft een hele andere geschiedenis, en de situatie nu (en in het verleden) zijn niet te vergelijken met de VS.

--
-
Filmpje gezien, dat zijn idd ook een stel doorgeslagen imbecielen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tanatos op 28-08-2020 19:18:41 ]
pi_194765913
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:02 schreef Dejannn het volgende:
Zeer indrukwekkende toespraak dit, wat een held _O_

[ twitter ]
Goede speech, mooi dat een democraat zich duidelijk uitspreekt tegen de doorgeslagen rellende idioten.
pi_194765996
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:08 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Hier o.a. https://www.nu.nl/282690/(...)igt-in-den-haag.html

Vergelijkbare situatie, in mijn ogen, en hier werd schande van gesproken, kon niet, mensen moesten opgepakt worden, etc. Die ophef mis ik in deze een beetje, alsof het nu ineens normaal is omdat het uit de BLM hoek komt.

Voor de rest, wat betreft 'onderdeel van het probleem' heb je gelijk, dat was een verkeerde opmerking van mij.
pi_194766075
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Hier o.a. https://www.nu.nl/282690/(...)igt-in-den-haag.html

Vergelijkbare situatie, in mijn ogen, en hier werd schande van gesproken, kon niet, mensen moesten opgepakt worden, etc. Die ophef mis ik in deze een beetje, alsof het nu ineens normaal is omdat het uit de BLM hoek komt.

Voor de rest, wat betreft 'onderdeel van het probleem' heb je gelijk, dat was een verkeerde opmerking van mij.
Maar ook daar betwijfel ik of er een juridische grond is om ze te arresteren.
pi_194766092
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:21 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Maar ook daar betwijfel ik of er een juridische grond is om ze te arresteren.
Die zal er idd niet zijn.
pi_194766194
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:35 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat is dus een van de grote problemen in de VS, de lobby en het geld bepaalt. Niet de stemgerechtigde. Met daar bovenop het gebrek aan een beetje functionerende staat.
Helaas is de VVD weinig anders.
De EU trouwens ook.
pi_194766229
twitter
pi_194766826
quote:

[ twitter ]
Sterke speech van een democraat met een duidelijke veroordeling van de gewelddadige anarchistische manier van 'demonstreren' door een deel de 'demonstranten'. Ook een duidelijke oproep aan iedereen sympathiek aan de BLM demonstraties om afstand te nemen van de gewelddadigen.

Daar kan menig democraat een voorbeeld aan nemen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 20:19:32 #69
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194767116
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:26 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Helaas is de VVD weinig anders.
De EU trouwens ook.
Mwah. :D Dat is kinderspel vergeleken met wat daar aan de orde is.
pi_194767129
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Laat ze maar lekker door rellen, Trump surge incoming. :D
twitter

Opvallende draai van Glenn Beck
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194767183
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:19 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mwah. :D Dat is kinderspel vergeleken met wat daar aan de orde is.
Het willen afschaffen van de dividendbelasting komt behoorlijk in de buurt.
Het spelen van belastingparadijs voor postbusmultinationalhoofdkantoren (met kamerplant) is misschien nog wel kwalijker.
pi_194767195
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:02 schreef Montagui het volgende:

[..]

Sterke speech van een democraat met een duidelijke veroordeling van de gewelddadige anarchistische manier van 'demonstreren' door een deel de 'demonstranten'. Ook een duidelijke oproep aan iedereen sympathiek aan de BLM demonstraties om afstand te nemen van de gewelddadigen.

Daar kan menig democraat een voorbeeld aan nemen.
Dat komt wel heel erg veel te laat. Na wat er alllemaal is voltrokken zouden ze heel BLM eigenlijk moeten verbieden.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 20:39:58 #73
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194767494
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:23 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Het willen afschaffen van de dividendbelasting komt behoorlijk in de buurt.
Het spelen van belastingparadijs voor postbusmultinationalhoofdkantoren (met kamerplant) is misschien nog wel kwalijker.
Allemaal ook niet echt zaken waar ik positief over ben, maar dat is nog van een heel andere orde dan wat er gaande is in de VS qua zelfdestructie en corruptie.
pi_194767671
quote:

[ twitter ]
Jammer is hoe voorspelbaar de comments weer zijn. Zijn geleefde visie op Dr. King is anders dan wat ik heb geleerd op school, dus fout. Hij trapt in het republikeinse frame dat BLM gewelddadige boeven zijn. Bla bla. Iemand die zelf nog achterin de bus moest zitten is nog net niet Jim Crow.

Probleem is dat er in BLM niet een leider als King is die kan zeggen: we gaan vanavond op tijd naar huis met zijn allen en als je dat niet doet dan ben je een vijand van onze beweging. Nu kan al het kansloze of boosaardige volk de boel laten ontsporen. En het is echt niet alleen BLM die de boel afbrand: ook gezellige witte nationalisten die het sfeertje van haat en wantrouwen lekker willen opstoken.
pi_194767753
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:24 schreef I-O het volgende:

[..]

Dat komt wel heel erg veel te laat. Na wat er alllemaal is voltrokken zouden ze heel BLM eigenlijk moeten verbieden.
Uit de comments begrijp ik dat hij door de democraten onverkiesbaar is gemaakt en in de laatste weken van zijn carrière zit. Dat is wel jammer, want ik denk dat de Democraten zich echt een stuk populairder zouden maken als ze sterke kandidaten hadden die zowel de lokale gemeenschap zouden beschermen tegen het reltuig en tegelijkertijd een plan zouden presenteren die echt wat aan politie training en een sociaal vangnet buiten de knuppel van de wet om zouden doen. De lui die aan het rellen zijn, zijn een kleine minderheid, dus waarom ze die groep willen beschermen begrijp ik echt niet.

Deze grap alleen al is een miljoen stemmen voor Trump.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')