Ja heerlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik kan het me voorstellen!!![]()
![]()
Fijn dat je nu je eigen plekje hebt
Gelukkig!! Kom Paul schouders eronder en weer lekker genieten van je vrijgezelle bestaanquote:
Ja ik ga wel met jou verkerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig!! Kom Paul schouders eronder en weer lekker genieten van je vrijgezelle bestaan
Ik ben te oud voor jouquote:
We zijn even oudquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor jou![]()
je vindt vast wel weer een nieuwe mrs
Oh wacht jij bedoelt jij en mrs L?quote:
Ja en jij bent ook zo oudquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wacht jij bedoelt jij en mrs L?![]()
Want jullie waren wel even oud meen ik?
Yesssquote:
Koffie is altijd goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
YesssHoewel ik moet nog een beetje wakker worden
![]()
Ik was gisteravond al heel vroeg op de bank voor de tv in slaap gevallen![]()
Zo nog maar ff wat koffie zetten![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Koffie is altijd goed.. ik zet ook nog een bakkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ITS THE MOST WONDERFUL WEEKEND OF THE YEARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gibs!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nope geen plannen. Wacht wel tot die covid over is en dan lekker een flinke poos er uit. Voor nu bezig met werk, druk druk druk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis je echt veel te veel hoor.....al op vakantie geweest??
Poetsie foetsiequote:
Joah, was even weg. Straks de laptop weer dicht en lekker de stad in. Tijd om weer mosselen te eten en een flesje wijn te slurpen. Living the good lifequote:
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope geen plannen. Wacht wel tot die covid over is en dan lekker een flinke poos er uit. Voor nu bezig met werk, druk druk druk.
Stiekem ben ik wel even blij met mijn FOK! pauze. Kom meer en vaker buiten en dat bevalt mij erg goed
[..]
Poetsie foetsie!
[..]
Joah, was even weg. Straks de laptop weer dicht en lekker de stad in. Tijd om weer mosselen te eten en een flesje wijn te slurpen. Living the good life![]()
Snap ik wel hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope geen plannen. Wacht wel tot die covid over is en dan lekker een flinke poos er uit. Voor nu bezig met werk, druk druk druk.
Stiekem ben ik wel even blij met mijn FOK! pauze. Kom meer en vaker buiten en dat bevalt mij erg goed
[..]
Poetsie foetsie!
[..]
Joah, was even weg. Straks de laptop weer dicht en lekker de stad in. Tijd om weer mosselen te eten en een flesje wijn te slurpen. Living the good life![]()
Ben bang dat ie dat niet gaat doen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hier vaker langs moet komen
Logischquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat ie dat niet gaat doen...
Niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Waf waf
Iedereen is nog te moe voor onzin baggeren zo te zien
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Waf waf
Iedereen is nog te moe voor onzin baggeren zo te zien
Zou dat het zijn?quote:
Niet echt maar we gaan door. Klein lichtpuntje; overdrachtsbelasting wordt vanaf 1 januari 2021 afgeschaft, dus kan ik eerder een huis kopen. Nog even volhouden hier dus. Maar stel het kan eerder, dan doe ik het ook. Zit bijna op het bedrag dat ik wilde sparen, dus fingers crossedquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:44 schreef stokj het volgende:
Kopje! Red je het allemaal nog? Hoop dat je in goede gezondheid bent etc.
De rest heeft zich in slaap gedronken de afgelopen nachtquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?![]()
Ol zit gewoon te wachten op de hop![]()
Het leven gaat door inderdaad. Hopelijk wordt jouw lichtpuntje uitgewerkt tot wat moois.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet echt maar we gaan door. Klein lichtpuntje; overdrachtsbelasting wordt vanaf 1 januari 2021 afgeschaft, dus kan ik eerder een huis kopen. Nog even volhouden hier dus. Maar stel het kan eerder, dan doe ik het ook. Zit bijna op het bedrag dat ik wilde sparen, dus fingers crossed![]()
En hoe is het met jou?
Zou het?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:58 schreef stokj het volgende:
[..]
De rest heeft zich in slaap gedronken de afgelopen nacht
Het zou wat zijn als je, zeker in deze tijden, via VR toch op zo een festival of lancering o.i.d. kan zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Ik weet dat @:engine naar een mysteryland stream zat te kijken![]()
Nu maar hopen dat hij straks op tijd wakker wordt voor de hop![]()
Ik heb helemaal geen drank gehad gisteren
Zou willen dat je uit die dip kwam, ik zie je liever vrolijk..quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef stokj het volgende:
Het leven gaat door inderdaad. Hopelijk wordt jouw lichtpuntje uitgewerkt tot wat moois.
Hier gaat alles zoals gewoonlijk. Niet echt veel bijzonders in het leven. Veel zelfstandige dingen doen maar verder is het zoals het is denk ik...
Dat zou wel heel weird zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je, zeker in deze tijden, via VR toch op zo een festival of lancering o.i.d. kan zijn.
Ben al een tijdje wakker hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Ik weet dat @:engine naar een mysteryland stream zat te kijken![]()
Nu maar hopen dat hij straks op tijd wakker wordt voor de hop![]()
Ik heb helemaal geen drank gehad gisteren
Die heb ik wel opgenomenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ben al een tijdje wakker hoor
Heb theo maassen nog terug gekeken. Was leuk
Was inderdaad leukquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ben al een tijdje wakker hoor
Heb theo maassen nog terug gekeken. Was leuk
Vooruit. Hoi Poetschquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hier vaker langs moet komen
Nu ff buurten. Na morgen weer afwezig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat ie dat niet gaat doen...
Stokj Hoiquote:
Hey Kopjequote:
Gibsiequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vooruit. Hoi Poetsch
[..]
Nu ff buurten. Na morgen weer afwezig.
[..]
Stokj Hoi
[..]
Hey Kopje
Gibbetjequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vooruit. Hoi Poetsch
[..]
[..]
Stokj Hoi
[..]
Hey Kopje
Ik had er al rekening mee gehouden hem hier noooooit meer te zienquote:
Ja, ikzelf ook maar soms kan je dit beter accepteren (helaas).quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou willen dat je uit die dip kwam, ik zie je liever vrolijk..
Misschien gaat het wel die kant op aangezien dat soort evenementen nog niet zijn toegestaan. Dan zie je elkaar virtueel. Daar vinden de IT breinen vast wel iets op.quote:
Gibson, alles kloek in de broek?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vooruit. Hoi Poetsch
[..]
[..]
Stokj Hoi
[..]
Hey Kopje
Vast jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel die kant op aangezien dat soort evenementen nog niet zijn toegestaan. Dan zie je elkaar virtueel. Daar vinden de IT breinen vast wel iets op.
Cincinquote:
Ik word geliefdquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had er al rekening mee gehouden hem hier noooooit meer te zien![]()
Leuke surprise
Joah gaat prima. Rete druk, maar ik vind het prima, eigenlijk wel lekker !quote:
Geen sexy creamy cin meer?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cincin
[..]
Ik word geliefd
[..]
Joah gaat prima. Rete druk, maar ik vind het prima, eigenlijk wel lekker !
Natuurlijk ben jij hier geliefd!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cincin
[..]
Ik word geliefd
[..]
Joah gaat prima. Rete druk, maar ik vind het prima, eigenlijk wel lekker !
Dacht kom effe een keer met wat andersquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen sexy creamy cin meer?
<3quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij hier geliefd!!![]()
Jammer hoor Gibsiebibsiequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dacht kom effe een keer met wat anders![]()
[..]
<3![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
<3![]()
Ik kom ook welleens...quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
<3![]()
Je bent zelf een Cindabibsiequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammer hoor Gibsiebibsie
GEKOMEN ! Dikke klodders spuiten over witte klapstoelen terwijl ik naar je buurvrouw schreeuwde.quote:
Jaaaa, heb dit zo gemistquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je bent zelf een Cindabibsie![]()
![]()
Ja gewoon als excuus omdat ik er niks van bak op dat gebiedquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar jij houdt niet van vrouwen, Geerd. Je vindt ze duur en lastig enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |