Okayquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vergeet erbij te zeggen dat op het moment dat ze overstak omstanders schreeuwden dat ze weg moest. Maar ze kon geen Nederlands en begreep het dus niet...
Ik dacht er inderdaad in mijn jongere jaren over na dat ik een boek zou moeten schrijven over alles wat ik meemaaktequote:Op zondag 30 augustus 2020 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij zou boeken moeten schrijven![]()
Oh en stiekem mijn foto liken......zag het wel hoor
Ik vond je doopnamen wel erg leuk gevonden trouwensquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis met mijn verhaaltjesGeef maar een onderwerp of een richting en ik vertel je er over
Als HoS heb je toegang tot elk dossier van menig personeelslid en daar kom je weleens namen tegen waarvan je niet dacht dat het bestondquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond je doopnamen wel erg leuk gevonden trouwens![]()
Uhuhuquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS heb je toegang tot elk dossier van menig personeelslid en daar kom je weleens namen tegen waarvan je niet dacht dat het bestond
Aan de andere kant is het wel grappig om te zien dat veel mensen doopnamen van heiligen hebben gekregen terwijl ze in de praktijk niet zo heilig zijn.quote:
Wat ben ik blij dat ik niet gedoopt benquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel grappig om te zien dat veel mensen doopnamen van heiligen hebben gekregen terwijl ze in de praktijk niet zo heilig zijn.
Shame shame shamequote:Op zondag 30 augustus 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet gedoopt ben
Er zijn ook mensen die dat op latere leeftijd inhalen, het kan nog Puzziequote:Op zondag 30 augustus 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet gedoopt ben
Holy poepquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al die heilige shit is niets voor mij
Dachtut nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat op latere leeftijd inhalen, het kan nog Puzzie
Ik best wel ff juichenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Is toch het juichen waar zo een mijlpaal
Water is maar water hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik best wel ff juichen![]()
maar ik hoef geen heilig water over me heen
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik best wel ff juichen![]()
maar ik hoef geen heilig water over me heen
ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen, maar dat soort dingen staan mij vreselijk tegenquote:
Zou je je als gedoopte ook kunnen laten ontdopen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen, maar dat soort dingen staan mij vreselijk tegen
Beeld je het in: je wordt ingewijd en wij staan allemaal daar voor jou te juichen en blij voor jou te zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar de bedoeling ervan is niet mijn ding
Denk dat je een zonde moet begaan (of het ontdopen is al een zonde).quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou je je als gedoopte ook kunnen laten ontdopen?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou je je als gedoopte ook kunnen laten ontdopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |