Helemaal mee eens. Ik zit ook altijd heerlijk te genieten van de reviews.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:56 schreef Ole het volgende:
Heerlijk topic toch![]()
Tegenhanger voor de snobtopics
begrijp me niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zit ook altijd heerlijk te genieten van de reviews.
beetjeofftopicquote:Op maandag 30 november 2020 18:35 schreef Ole het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor![]()
ga weer los 'culinair' als de portemonnee het weer toelaat . Maar geef dan voorkeur aan prijs/kwaliteit.
Genoeg in het middensegment hier
#metoo !!quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:02 schreef Smallish het volgende:
Deze lurker meldt even dat ze het een ontzettend leuk topic vindt en er iedere keer met plezier naar kijkt! Dus wat mij betreft: ga zo door!![]()
Toevallig vorige week gegetenquote:Op donderdag 3 december 2020 16:14 schreef Sicstus het volgende:
Dank voor alle lovende woorden![]()
Binnenkort: de grote haring-in-tomatensaus test! Ik eet dat spul regelmatig, dus ik wil een vergelijkend onderzoek gaan doen welke nou de lekkerste is! Momenteel ontbreekt alleen de John West haring nog, dus die moet ik nog even ergens op de kop tikken.
[ afbeelding ]
Wie eet dit ook weleens? Ben benieuwd.
Met regelmaat! Wel Duitse afkomst:quote:Op donderdag 3 december 2020 16:14 schreef Sicstus het volgende:
is! Momenteel ontbreekt alleen de John West haring nog, dus die moet
Het zou me niet verbazen als het allemaal uit dezelfde fabriek komt.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:14 schreef Sicstus het volgende:
Dank voor alle lovende woorden![]()
Binnenkort: de grote haring-in-tomatensaus test! Ik eet dat spul regelmatig, dus ik wil een vergelijkend onderzoek gaan doen welke nou de lekkerste is! Momenteel ontbreekt alleen de John West haring nog, dus die moet ik nog even ergens op de kop tikken.
[ afbeelding ]
Wie eet dit ook weleens? Ben benieuwd.
Bleh! Wat ziet dat er onsmakelijk uit.quote:Op zondag 20 december 2020 13:21 schreef Sicstus het volgende:
Enkele maanden geleden tijdens de Franse weken bij de Liddel scoorde ik dit flesje:
[ afbeelding ]
Nu had een jaar of twee geleden ook zo'n fles gekocht, en die beviel toen redelijk. Dat was een soort bouillabaisse, met stukken vis erin en zelfs een hele krab (die hol bleek te zijn).
Helaas had ik daar, voor zover ik me kan herinneren, geen stukje over gemaakt. Dus dacht op herhaling te gaan en het nu goed te doen.
Maar het is een heel ander soort soep! Kijk maar:
[ afbeelding ]
Het is een soort vla-achtige substantie, alsof ze de vis en de schaaldieren gepureerd hebben met een plens water erbij. Wellicht dat hoog-culinairen een naam hebben voor dit soort soepen.
Het smaakt niet heel slecht, maar dit is gewoon niet mijn ding. Ik begon door een stukje brood erin te dopen, daarna probeerde ik met een lepel de soep naar binnen te werken, maar dat schoot niet. Toen zette ik de kom maar aan mijn mond, maar het was het allemaal niet echt waard, het is allemaal hetzelfde mondgevoel en dezelfde smaak. Bovendien zit er 900 ml in zo'n fles. Nee, dat ging ik niet allemaal opdrinken. Tis wel goed zo!
Ik denk dat dit nou echt zoiets is dat je zelf nog moet aankleden. Zo'n bakje zeevruchten uit het koelschap erin en misschien wat peterselie en croutons.quote:Op zondag 20 december 2020 13:21 schreef Sicstus het volgende:
Enkele maanden geleden tijdens de Franse weken bij de Liddel scoorde ik dit flesje:
[ afbeelding ]
Nu had een jaar of twee geleden ook zo'n fles gekocht, en die beviel toen redelijk. Dat was een soort bouillabaisse, met stukken vis erin en zelfs een hele krab (die hol bleek te zijn).
Helaas had ik daar, voor zover ik me kan herinneren, geen stukje over gemaakt. Dus dacht op herhaling te gaan en het nu goed te doen.
Maar het is een heel ander soort soep! Kijk maar:
[ afbeelding ]
Het is een soort vla-achtige substantie, alsof ze de vis en de schaaldieren gepureerd hebben met een plens water erbij. Wellicht dat hoog-culinairen een naam hebben voor dit soort soepen.
Het smaakt niet heel slecht, maar dit is gewoon niet mijn ding. Ik begon door een stukje brood erin te dopen, daarna probeerde ik met een lepel de soep naar binnen te werken, maar dat schoot niet. Toen zette ik de kom maar aan mijn mond, maar het was het allemaal niet echt waard, het is allemaal hetzelfde mondgevoel en dezelfde smaak. Bovendien zit er 900 ml in zo'n fles. Nee, dat ging ik niet allemaal opdrinken. Tis wel goed zo!
Oja, dat ben ik vergeten: al deze maaltijden varieren qua kosten van 4,95 tot 5,75; deze was 5,25.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Fijn verslag weer
En wat moest je betalen voor de maaltijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |