12 jaar geleden al. #trendsetterquote:
Ga berghut alvast even een mail sturen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor. Niet op een berg met die ring gaan staan. Veel te romantisch
Rozenblaadjes op het bed.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga berghut alvast even een mail sturen!
Vergeet niet de Italiaanse zangers bij jullie tafeltje in het restaurant.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga berghut alvast even een mail sturen!
Uiteraard. Eerst ff proberen of het allemaal werkt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je het aantal jaar verkeerd?
Gewoon vanavond hem vragen en zijn verrassing verknallen.quote:
Misschien kan ik feest samen mee Debsterr houden, scheelt weer in de kosten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
4 in één maand zou wel erg veel zijn hoor
En daarom moet ik maar wijkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is toch bijna september. Dan mogen de volgende drie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
En daarom moet ik maar wijken?
Natuurlijk niet, misschien krijgt Kaneel wel geen toestemming.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
En daarom moet ik maar wijken?
Lol, dan heeft Q gelukkig nog even om te plannenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch bijna september. Dan mogen de volgende drie.
Zijn er nog wel 3 ?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch bijna september. Dan mogen de volgende drie.
Wacht wat debster en dr vriend, lokje en kaneel wie nog meer?!quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Dino is verloofd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wacht wat debster en dr vriend, lokje en kaneel wie nog meer?!
Myr en Twiquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wacht wat debster en dr vriend, lokje en kaneel wie nog meer?!
Gefeliciteerd man, leuk voor je.quote:
Op dit moment is alles onder de rivieren exotisch.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Luxemburg valt nou niet echt onder een exotische buitenlandse bruiloftslocatie gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |