Ben je alweer terug van je fietsvakansie?quote:
Kiev is wel echt vrij pover ja. Al zeg ik niet dat AZ dit simpel kan winnen. Het blijft een vervelende oostblokploeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Kiev is echt veel slechter dan ik dacht. Az moet dit kunnen winnen.
Stug.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kiev is wel echt vrij pover ja. Al zeg ik niet dat AZ dit simpel kan winnen. Het blijft een vervelende oostblokploeg.
De bal is rond.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kiev is wel echt vrij pover ja. Al zeg ik niet dat AZ dit simpel kan winnen. Het blijft een vervelende oostblokploeg.
@Coco.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Deze wedstrijd snakt naar de rust. Wij ook.
Haxballgoden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik niet, ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
Arne coacht hetzelfde als wat je op een gemiddeld amateurveld de hele dag hoort.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet zo gek als je hem 6 jaar geleden met een steen van een brug hebt gesodemieterd.
Zal wel per ongeluk geweest zijn. (het geven van de like, niet het intrekken)quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg een like die weer werd ingetrokken.
Ik ben woedend.
Online consumentenrechtquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg een like die weer werd ingetrokken.
Ik ben woedend.
Meestal zijn die Oekraïners wel goed door de lucht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Kiev nog nauwelijks goede passes zien geven.
Schieten ze binnen als een raket.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal zijn die Oekraïners wel goed door de lucht.
Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
AZ speelt echt verschrikkelijk op zijn Nederlands. Denken leuk mee te doen, aan het eind is het gewoon 1-0 voor Kiev en dan krijg je weer de interviews ‘dat er meer in zat’ en ‘dat we ons nu moeten focussen op de EL’ et cetera.
Dit noteren we evenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
AZ speelt echt verschrikkelijk op zijn Nederlands. Denken leuk mee te doen, aan het eind is het gewoon 1-0 voor Kiev en dan krijg je weer de interviews ‘dat er meer in zat’ en ‘dat we ons nu moeten focussen op de EL’ et cetera.
Spoilersquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind Kiev vooral tegenvallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
AZ moet nu al met volgend seizoen bezig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ja godverdommequote:Op dinsdag 15 september 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Koopmeiners schiet, vliegtuig uit de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |