quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:19 schreef gilmore2000 het volgende:
19-22 OKTOBER
20 OKTOBER Oorspronkelijke cliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:21 schreef Japepk het volgende:
[..]Ik vraag me af waarom iedereen een tienerzwangerschap rondom Demi verwacht. Buiten het feit dat dat dan wel erg snel moet gaan, werpt dat eerst en vooral een tijdbom op het karakter van Marwan. Seks met een minderjarige is immers strafbaar, of die minderjarige het nou wil of niet. Lijkt me ook sterk dat GTST zo'n riskante verhaallijn wil opvoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast sprak Cas in Jinek ook over een verhaallijn die "voor veel mensen thuis herkenbaar is". Nu heb ik de cijfers niet paraat, maar een minderjarige dochter die zwanger raakt van een meerderjarige jongen lijkt me toch niet héél herkenbaar voor de gemiddelde GTST-kijker.
Daarom denk ik nog altijd dat niet Demi, maar Saskia zwanger raakt. Ze lag immers niet voor niks laatst met Julian achter de bank te rotzooien, en een (ongewenste) zwangerschap op latere leeftijd is in dat opzicht ook meer herkenbaar voor de kijkers. Plus dat dat ook veel meer stof tot verhaallijnen biedt: een zwangerschap op latere leeftijd brengt risico's met zich mee voor zowel moeder als kind, de familie Verduyn heeft het niet al te breed, wonen op een 'klein' flatje waar het altijd full house is, et cetera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:22 schreef ConqueringChaos het volgende:
Nou zo klein is die kans anders helemaal niet @:peterkelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Oh duh, ja logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Nina en Bing hebben geen seks gehad toch? In dat strandhuisje was de conclusie dat er niks gebeurd is volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
In dat strandhuisje niet volgens mij, maar later in haar atelier hebben Bing en Nina wel seks gehad als het goed is...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nina en Bing hebben geen seks gehad toch? In dat strandhuisje was de conclusie dat er niks gebeurd is volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef YT123 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Was dat niet waar Nola binnenkwam terwijl ze bezig waren? Denk dat ze daar niet echt seks gehad hebben omdat ze gestoord werden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In dat strandhuisje niet volgens mij, maar later in haar atelier hebben Bing en Nina wel seks gehad als het goed is...
LanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Toen lag hij met kerst in het ziekenhuis 😂quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:23 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik kan me een oude aflevering van GTST herinneren dat Nick opens ook vruchtbaar was geworden. Een paar jaar nadat hij die kroonluchter in zijn zaakje kreeg.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:29 schreef Japepk het volgende:
[..]
Toen lag hij met kerst in het ziekenhuis 😂
"Kijk, meneer van der Heijden, een kerstboom."
"Ja, zonder ballen."
Er was toch ook maar één bal geraakt/verwijderd en niet beiden?quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:23 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik kan me een oude aflevering van GTST herinneren dat Nick opens ook vruchtbaar was geworden. Een paar jaar nadat hij die kroonluchter in zijn zaakje kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:47 schreef Shenti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit de cliffhanger was geweest was seizoen 30 meer/weer in mineur geëindigd. De cliff die we nu in mei hadden vond ik sterker, toen stopte de serie ook op een veel spannender punt, met meer vragen. Ik wil nu nog wel weten hoe alles verder gaat, maar de meeste verhalen zitten niet echt op een kritiek punt nu ofzo.'t Echte en 't ware!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:59 schreef Japepk het volgende:
[..]Ik denk dat ze die Grease-verhaallijn al in coronatijd hebben bedacht als alternatieve cliff maar toen nog eens keer extra door de ontwikkelingen zijn ingehaald...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit de cliffhanger was geweest was seizoen 30 meer/weer in mineur geëindigd. De cliff die we nu in mei hadden vond ik sterker, toen stopte de serie ook op een veel spannender punt, met meer vragen. Ik wil nu nog wel weten hoe alles verder gaat, maar de meeste verhalen zitten niet echt op een kritiek punt nu ofzo.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |