Ik mag hopen van welquote:
Zoals de wijze MaGNeT ooit sprak: "Het leven is 1 grote tijdreis... alleen je kan maar 1 kant op..."quote:
Ik denk dat ze vooral heel lang bezig zijn om te achterhalen wie nu die man links op de foto is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En daarna zijn ze nog jaren bezig om uit ze zoeken wie Jobi, Jitsi en Anja zijn.
quote:
Oh ja MaGNeT!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals de wijze MaGNeT ooit sprak: "Het leven is 1 grote tijdreis... alleen je kan maar 1 kant op..."
Dat is die van Lucky Letters toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral heel lang bezig zijn om te achterhalen wie nu die man links op de foto is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rechts, dat is Victor Reinier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral heel lang bezig zijn om te achterhalen wie nu die man links op de foto is.
Nee die man linksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is die van Lucky Letters toch?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, dat is Victor Reinierquote:
Wow wtf nooit geweten dat die zo oud kunnen wordenquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja MaGNeT!Waar zou die nou uithangen? Hebben zijn fretten hem opgegeten?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee
Weet wel dat 1 van mijn fretten een gat in de bodem van mijn hoekbank heeft gemaakt door heel vaak en heel lang met z'n voorpoten te graven...![]()
Maar even kijken hoe ik dat dicht maak, anders zit hij straks in de bank
Straks zit MaGNeT in die bankquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee
Weet wel dat 1 van mijn fretten een gat in de bodem van mijn hoekbank heeft gemaakt door heel vaak en heel lang met z'n voorpoten te graven...![]()
Maar even kijken hoe ik dat dicht maak, anders zit hij straks in de bank
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die lurkt hier stiekem mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja MaGNeT!Waar zou die nou uithangen? Hebben zijn fretten hem opgegeten?
Je leeft nog!quote:
Dat is waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |