Is de chronologische volgorde.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Laatst stond de OP mooi op alfabetische volgorde, waarom nu niet meer?
Eoa neukfout heeft het kennelijk belangrijk genoeg gevonden om één andere user daarover te irriteren. Stel je dat eens voorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Laatst stond de OP mooi op alfabetische volgorde, waarom nu niet meer?
Stop maar met de drank voor vanavond. Dit lijkt nergens meer op.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa neukfout heeft het kennelijk belangrijk genoeg gevonden om één andere user daarover te irriteren. Stel je dat eens voor![]()
Ja oke maar de dagen dat ik alleen ben is het niet romantisch en die dagen zijn er veel meer.quote:
Gewoon samenwonen jatogquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja oke maar de dagen dat ik alleen ben is het niet romantisch en die dagen zijn er veel meer.
Prachtig Rooms feest iddquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel blij dat hier geen kinderen met sintmaarten aan de deur komen.
Vorig jaar had m'n zwager alle snoep daarvoor op zitten vreten dus moest m'n zus de luxe chocola uitdelenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel blij dat hier geen kinderen met sintmaarten aan de deur komen.
wooooooooooooooowquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn eten niet delen met kinderen.
Godver wat kut.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar had m'n zwager alle snoep daarvoor op zitten vreten dus moest m'n zus de luxe chocola uitdelen
Ja maar niet zo debiel warm.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
k zou echt het hele jaar zomer willen en pas om half 11 donker ofzo
Hoe ga je dat met borstvoeding doen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn eten niet delen met kinderen.
strandwarmquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet zo debiel warm.
Geen kinderen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ga je dat met borstvoeding doen dan?
Ahjoh gewoon gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Denk alleen dat ik de Halloweenavond in de bios dit jaar oversla.
Gewoon Chinese melkpoeder.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ga je dat met borstvoeding doen dan?
Nee zonder outfit gelukkig. Pas niet meer in m'n middeleeuwse jurk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh gewoon gaan.
Hoe ging je verkleed dan? Of is dat niet met costuum?
wil... niet wilt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom er maar standaard vanuit gaan dat een vrouw kinderen wilt?
omdat simpelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom er maar standaard vanuit gaan dat een vrouw kinderen wilt?
Wehequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
k ga met halloween als mezelf hehehehe
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
heee paprikachips met vanillesuiker en vermicelli
dit kloptquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat Etto zijn vriendin altijd haar eigen eten maakt bij hem thuis.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
als @:UItstraling een vogel zou zijn
https://9gag.com/gag/a8GDbep
nou..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Alsof ik tegen of op een mannenhoofd aan ga rijden ook
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens en meisjes zijn we nog wakker?
WAKKER
WAKKKKERRRRRRRRR
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
WAKKER
WAKKKKERRRRRRRRR
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
WAKKER
WAKKKKERRRRRRRRR
Jaaaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
https://9gag.com/gag/aQd7Zxd
hoop dat ik straks ook zo slaapquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaaaDie wilde ik van de week al omzetten naar een gifje maar dat lukte niet zoals ik wilde.
Ben je dan ook zo vreselijk schattigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ik straks ook zo slaap
Oooooohwquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je dan ook zo vreselijk schattig
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je dan ook zo vreselijk schattig
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet je haar zaterdag weggeven aan een roelvinkje.
BBquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Haha wow bitterbal. En ik dacht dat ik veel zeg.
Met een beetje geluk een roelvinkje gedecapiteerd op een speerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet je haar zaterdag weggeven aan een roelvinkje.
Zit geen rem op dat geval hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Jij zegt ook veel hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
gelijk heb je kerelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens vroeg slapen![]()
![]()
Is bijna op.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pass the joint, jewetoch swa!
Deed ze weer raar ja?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dit was de bijdrage voor vandaag
Nieuwe draaien.quote:
Die kun je uitschakelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh maar morgen gaat de wekker weer.
Dat klopt maar dan zijn ze niet zo blij met mij als ik niet kom.quote:
Geen 8 uur dus?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan zijn ze niet zo blij met mij als ik niet kom.En zo zwaar leven heb ik niet haha. Wc's schoonmaken en kantoren en als ik klaar ben kan ik naar huis.
Nee alleen de ochtend gok ik zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Geen 8 uur dus?
Dan kun je ook wel met wat minder slaap doen
Haha vertel. Gelukkig is het bij mij uiteindelijk weer goed gekomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
@:Amarantha ik heb ook wat gesloopt met WD-40Al was het wel een hometrainer die sowieso al op de vervanglijst stond
Empathy over 9000quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
@:Amarantha ik heb ook wat gesloopt met WD-40Al was het wel een hometrainer die sowieso al op de vervanglijst stond
Hoe sloop je iets met wd40?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Was die roestig?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn laptop toetsenbord is gesloopt met WD-40?
Nee deed stom maar bleek achteraf gewoon het moederbord te zijn wat al kapot was.quote:
die vriend van je deed stom bedoel jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee deed stom maar bleek achteraf gewoon het moederbord te zijn wat al kapot was.Maar ja toetsenbord was daarna ook een stuk minder bruikbaar.
Ja ook maar toetsenbord deed ook beetje gaar want / en ? deden het niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die vriend van je deed stom bedoel je
vaderborden hebben minder openingen om in te pluggenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
koop een vaderbord. Moederbord komt alleen maar gezeik van
Ja hij begon steeds verder vast te lopen waardoor het voelde of je over kasseien reed en het klonk als een goederentrein. Opengeschroefd om te kijken waar het vandaan kwam en of ik er iets aan kon doen, het kwam uit een kogellager, die probeerde ik los te halen maar die zat stijf vast. Dus beetje WD-40 ertussen in de hoop dat het loskwam wat die dus niet deed. Ding weer in elkaar gezet maar is er dus WD-40 op de aandrijfband gekomen waardoor die nu continu doorslipt als je gaat trappenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha vertel. Gelukkig is het bij mij uiteindelijk weer goed gekomen.
Oei oei. Klote WD-40quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij begon steeds verder vast te lopen waardoor het voelde of je over kasseien reed en het klonk als een goederentrein. Opengeschroefd om te kijken waar het vandaan kwam en of ik er iets aan kon doen, het kwam uit een kogellager, die probeerde ik los te halen maar die zat stijf vast. Dus beetje WD-40 ertussen in de hoop dat het loskwam wat die dus niet deed. Ding weer in elkaar gezet maar is er dus WD-40 op de aandrijfband gekomen waardoor die nu continu doorslipt als je gaat trappen. Enfin, wel een goede reden nu om gelijk een nieuwe te bestellen die morgen komt
fotoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij begon steeds verder vast te lopen waardoor het voelde of je over kasseien reed en het klonk als een goederentrein. Opengeschroefd om te kijken waar het vandaan kwam en of ik er iets aan kon doen, het kwam uit een kogellager, die probeerde ik los te halen maar die zat stijf vast. Dus beetje WD-40 ertussen in de hoop dat het loskwam wat die dus niet deed. Ding weer in elkaar gezet maar is er dus WD-40 op de aandrijfband gekomen waardoor die nu continu doorslipt als je gaat trappen. Enfin, wel een goede reden nu om gelijk een nieuwe te bestellen die morgen komt
Van de oude of nieuwequote:
Draaide nog wel, maar klonk alsof de lagers zijn opgedroogd, vliegwiel en alles werkte nog wel gewoon soepel. Maar dit was toch al een oud ding dat mijn moeder 10+ jaar geleden had gekocht voor een revalidatie en ik mee heb genomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
lagers zitten altijd wel stijf vast in een houder hoor @:LTVDK
worden meestal door temperatuurverschillen ergens in geperst.
of zat het lager zelf vast als in niet meer draaien? dan is je enige optie lager vervangen
en die aandrijfband droogt wel op hoor. ff met een goede lap afnemen. desnoods wat tandwielspray erop.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee deed stom maar bleek achteraf gewoon het moederbord te zijn wat al kapot was.Maar ja toetsenbord was daarna ook een stuk minder bruikbaar.
Ach het is weer gefixt en nu werkt het weer beter dan voor het feit WD-40 incident.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
koop een vaderbord. Moederbord komt alleen maar gezeik van
Voor dat geld kun je ook een echte fiets kopen, dan kom je nog eens ergens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet ik nog binnenkrijgen heMaar het is deze, gewoon lekker simpel.
Jullie zouden het nog best goed kunnen vinden samenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]ik ga t aan je moeder vertellen hoor.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zouden het nog best goed kunnen vinden samen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oepsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Ja het is niet echt de beste periode om zulke dingen te kopen, al was het een paar maanden geleden nog dramatischer toen de sportscholen nog dicht warenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik baal dat alle roeimachines van mijn shortlist uitverkocht waren
Wel vol ergernis hoor, met dat budget.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een echte fiets kopen, dan kom je nog eens ergens.
Ik weet het nog goed, ik was in die tijd precies aan het kijken om m'n zolder wat om te bouwen naar sporthoekje. Net zo ongeveer dingen uitgezocht, plop, corona.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is niet echt de beste periode om zulke dingen te kopen, al was het een paar maanden geleden nog dramatischer toen de sportscholen nog dicht waren
Daar koop je een eenvoudige tweedehands voor. Zonder versnellingen, terugtraprem.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel vol ergernis hoor, met dat budget.
Op een gewone fiets ga ik niet on 21.30 nog even een uurtje door de stromende regen fietsen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een echte fiets kopen, dan kom je nog eens ergens.
Ja, dat bedoel ik. Vol ergernis.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar koop je een eenvoudige tweedehands voor. Zonder versnellingen, terugtraprem.
Wat er niet op zit, kan ook niet stuk.
nicequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik fiets liever overdag, als het droog is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een gewone fiets ga ik niet on 21.30 nog even een uurtje door de stromende regen fietsen.
ja klopt..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is niet echt de beste periode om zulke dingen te kopen, al was het een paar maanden geleden nog dramatischer toen de sportscholen nog dicht waren
je mist het punt een beetje..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, ik fiets liever overdag, als het droog is.
Ik heb zo'n fiets, dikke prima. Enorme fietstassen erop, lekker trappen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Vol ergernis.
Ja had ik ook met die hometrainer, die was al maanden aan het aftakelen maar toen kwam de crisis en dacht ik ik fiets nog wel even door. Maar de afgelopen week maakte die zo'n teringherrie dat ik er wel een beetje klaar mee was nuquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, ik was in die tijd precies aan het kijken om m'n zolder wat om te bouwen naar sporthoekje. Net zo ongeveer dingen uitgezocht, plop, corona.
Nee, ik loop te dollen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je mist het punt een beetje..
Sportscholen met ledenstop, ik wist niet dat dat voorkwam.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja klopt..
naja mijn sportschool is over de kop.. en de anderen maken nog steeds geen aanstalten om nieuwe leden aan te nemen.
Jij liever dan ik. Ik heb er nog steeds één, voor de stad in gaan, maar lekker fietsen bij ander weer dan weinig wind? Nope, haalt het echt niet bij m'n goeie fiets.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fiets, dikke prima. Enorme fietstassen erop, lekker trappen.
Dan loop ik liever, ongeacht het weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, ik fiets liever overdag, als het droog is.
Ik doe niet aan 'lekker fietsen'. Fietsen is voor mij om van A naar B te komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik heb er nog steeds één, voor de stad in gaan, maar lekker fietsen bij ander weer dan weinig wind? Nope, haalt het echt niet bij m'n goeie fiets.
Ik zit een beetje op het punt dat m'n rondjes in de buurt me gaan vervelen om te wandelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan loop ik liever, ongeacht het weer.
Dat doe ik de laatste tijd ook wel eens. Kost wel meer tijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan loop ik liever, ongeacht het weer.
Ik zou een goeie fiets proberen, worden de van A naar B stukjes (aka al mijn stukjes) een stuk fijner van.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'lekker fietsen'. Fietsen is voor mij om van A naar B te komen.
En tegelijkertijd heb ik een hekel aan sporten, dus zo sla ik twee vliegen in 1 klap.
Mja heb ik soms ook wel eens hoor, zeker omdat ik tegenwoordig meer afstand gewend ben. Vorig jaar toen ik daar mee begon was een ronde die ik nu als 'kort' rondje omschrijf bijna een wereldreisquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op het punt dat m'n rondjes in de buurt me gaan vervelen om te wandelen.Hardlopend gaat nog wel, ook dankzij afwisseling in de training, maar wandelend is 't maar meh. En ergens heenfietsen of rijden staat me dan ook weer tegen.
En mijn kont dikker. Nee, dankjewel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou een goeie fiets proberen, worden de van A naar B stukjes (aka al mijn stukjes) een stuk fijner van.
Dit heb ik nou nooit eigenlijkquote:
Dat zijn wel de toffere tochten inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja heb ik soms ook wel eens hoor, zeker omdat ik tegenwoordig meer afstand gewend ben. Vorig jaar toen ik daar mee begon was een ronde die ik nu als 'kort' rondje omschrijf bijna een wereldreis. Daarom pak ik ook wel eens dagen dat ik gewoon 3 uur aan een stuk ga zodat ik wat ruimer kan lopen.
van wie nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn wel de toffere tochten inderdaad.Alleen is even spontaan 3 uur weg meestal niet haalbaar, straks helemaal niet meer met steeds vroeger donker.
Niet dat ik niet in het donker zou lopen, maar de gebieden waar ik het liefst loop mag je dan eigenlijk niet meer komen.
Drie uur lopen lukt mij alleen in het weekend.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn wel de toffere tochten inderdaad.Alleen is even spontaan 3 uur weg meestal niet haalbaar, straks helemaal niet meer met steeds vroeger donker.
Niet dat ik niet in het donker zou lopen, maar de gebieden waar ik het liefst loop mag je dan eigenlijk niet meer komen.
Fietsen die altijd buiten staan blijven niet lang goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En mijn kont dikker. Nee, dankjewel.
Trouwens, mijn fiets is een goede. Hij staat altijd buiten en ik heb hem nog niet hoeven repareren buiten het vervangen van de batterijen voor het licht.
Op mijn vorige fiets had ik ook nog een dynamo, wegens extra decemberkilo's die je er dan aftrapt.
De beheerders.quote:
Ik weet t, ik heb geen keus. Ik kom uit een fietsenmakersfamilie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fietsen die altijd buiten staan blijven niet lang goed.
zo heb ik eens dik in mn broek gescheten joh.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fietsen die altijd buiten staan blijven niet lang goed.
Ah, niet van de lokale dealers/gangsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De beheerders.Natuurgebied en begraafplaats yooo
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heb ik eens dik in mn broek gescheten joh.
Mijn school fiets stond altijd bij het station in Vlissingen. Zoute lucht dit dat en staal gaat niet samen.
Reed op een gegeven moment over de sluizen richting station, en m'n kont zakte weg op de sluisdeur. Dacht godver ik pleur hier van die sluisdeur af de kolk in.
Was m'n achterwiel op 2 plekken gebroken
De bewoners zullen niet klagen, denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De beheerders.Natuurgebied en begraafplaats yooo
Op 2 plekken ook echt!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn school fiets stond altijd bij het station in Vlissingen. Zoute lucht dit dat en staal gaat niet samen.
Reed op een gegeven moment over de sluizen richting station, en m'n kont zakte weg op de sluisdeur. Dacht godver ik pleur hier van die sluisdeur af de kolk in.
Oh, die zullen er gerust ook lopen. Spul verkopen aan de bosjeshomo's enzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, niet van de lokale dealers/gangs
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die zullen er gerust ook lopen. Spul verkopen aan de bosjeshomo's enzo.
Ja ik zit wat ruimer in mijn tijdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gebeurt overdag ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die zullen er gerust ook lopen. Spul verkopen aan de bosjeshomo's enzo.
Die niet, maar wederom, beheerders.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De bewoners zullen niet klagen, denk ik.
Ja hoor US vast welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit wat ruimer in mijn tijdVind het hier hoe raar het ook klinkt fijn om over het industrieterrein te lopen, zeker op een zondag als de meeste hekken dicht zijn en het soms lijkt alsof je in een post-apocalyptische wereld loopt
. 's Avonds is ook wel leuk, ze hebben daar tegenwoordig van die lantaarnpalen staan die reageren op licht, dus als er een auto aankomt worden ze lichter en daarna dimmen ze weer.
Dan zijn ze over het algemeen íets voorzichtiger.quote:
Dat je je verstapt en in het donker om hulp moet gaan bellen "ik lig hier op de begraafplaats".quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die niet, maar wederom, beheerders.
Maar voornaamste ding voor mij verder is het gebrek aan verlichting.
Hoeft mij niet te overtuigen hoor. What for?quote:
Nee want dan had die zijn fietsstang wel in de sluisdeuren van de brugwachtster gestoptquote:
viessssquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan had die zijn fietsstang wel in de sluisdeuren van de brugwachtster gestopt
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan had die zijn fietsstang wel in de sluisdeuren van de brugwachtster gestopt
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil het wel zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft mij niet te overtuigen hoor. What for?
Het mooiste is nog dat er eigenlijk weinig herkenningspunten zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat je je verstapt en in het donker om hulp moet gaan bellen "ik lig hier op de begraafplaats".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:42 schreef Zilverberk het volgende:
Berkenkind ging gister steeds langzamer fietsen. Irritant, beetje aanmoedigen.
Ging ie huilen.
Achgos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
I haz an impressed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wel iets meer dan 2 plekken dus
zoute lucht en metaal gaan niet samen
"Ik lig naast meneer de Groot, gestorven in 1978".quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat er eigenlijk weinig herkenningspunten zijn.
Zooo hee, die is stuk ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou issie sjtukquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ehehehehe.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
"Ik lig naast meneer de Groot, gestorven in 1978".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehehehehe.Die zijn mooi, laatste een collega daar achter moeten laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die begraafplaatsen moet je gps-coördinaten doorgeven, verder geen herkenningspunten.
Het is er erg mooi ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die zijn mooi, laatste een collega daar achter moeten laten.
Ik zat wel gelijk te overwegen een plek te reserveren voor de berkenfamilie. Zo mooi.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is er erg mooi ja.En bah.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehehehehe.hm zijn ook van die plekken waar je 'zo' neergelegd wordt toch, niet in een graf zeg maar? weet niet of dat in NL ook zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte 'm niet, maar ik had Whitney mentaal meteen geblockt toen ik 'r langs zag komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zal maar die Kevin Costner zijn.
Kan, weet ik zo niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm zijn ook van die plekken waar je 'zo' neergelegd wordt toch, niet in een graf zeg maar? weet niet of dat in NL ook zo is.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
Kom ook nog een foto tegen van m'n maat:
[ afbeelding ]
Bovengronds?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm zijn ook van die plekken waar je 'zo' neergelegd wordt toch, niet in een graf zeg maar? weet niet of dat in NL ook zo is.
Nou ja ik zit me dat dan helemaal voor te stellen dat Kevin C zijn leven zou geven voor Whitney. En zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:48 schreef Zilverberk het volgende:
Je denk toch niet dat ik die oorwurm ga kijken, @:dr_flash ?
ja das gewoon een crypte. dat mag.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bovengronds?
Volgens mij mag dat niet.
Edit: in een soort bovengronds gebouwtje mag dat wel. Hier te zien: https://www.begraafplaats(...)ovengronds-begraven/
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onze laatste dog toen ie nog een pup wasgeloof 6 maanden op die foto.
Dat mag volgens mij hier niet. Zal vast in de Wet op de Lijkbezorging staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das gewoon een crypte. dat mag.
maar ik bedoel je wordt zo neergelegd zonder kist enzo, hooguit in zo'n oversized linnen boterhamzak. en de natuur doet de rest.
Begraafplaatsen en wat regeltjes daarbij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
waar hebben jullie het nou ineens weer over
er is bij mijn huis vandaan op 150-200 meter lopen echt een begraafplaatsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begraafplaatsen en wat regeltjes daarbij.
Stiekem echt mooie plekken ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is bij mijn huis vandaan op 150-200 meter lopen echt een begraafplaatsEcht super mooie plek
Resomeren. Komt eraan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb net de wet op de lijkbezorging doorgenomen: begraven, cremeren, donatie voor wetenschappelijk onderzoek of de snijzaal. Meer opties zijn er niet.
Ik lees teveel zerken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem echt mooie plekken ja.Hier zit er ook één vlakbij.
Dat gaat je hier niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik lees teveel zerken.
Ik was een paar maanden terug in het dorp van mijn jeugd, kwam ik daar een hoop bekende namen tegen op de zerken.En ook echt jonge mensen.
Dat is rustig wandelen dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat je hier niet gebeurenDe Oude Begraafplaats is in gebruik geweest van 1831 tot 1918.
Tukze Zilvertjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:08 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga tukken. Morgen bezoek om 8.30 uur.
Cool stukje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:11 schreef FranticDJ het volgende:
Moest hier aan denken:
https://www.ad.nl/wetensc(...)ver-lijken~a8c192e3/
alleen klikken als je een sterke maag hebt. nogal grafisch
Ja, lekkere foto'squote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:11 schreef FranticDJ het volgende:
Moest hier aan denken:
Waarom zou je daarop willen klikken dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:11 schreef FranticDJ het volgende:
Moest hier aan denken:
niemand die het je verplichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je daarop willen klikken dan?
Hmm, ik weet het nog zo net niet. Doe mij maar echte pepernoten. Die gooi ik in m'n melk en lepel ze er dan uit. Lekker zompigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pepernotenfabriek.nl/nl/zure-mat-kruidnoten.html
woah
@:bitterbal @:kwiwi @:ijsdraakje
(Ik weet dat je mij bedoelt Flesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen lievelingetjes( you know who you are
)
Eronder staat (bij mij) reclame voor de tuinen van Appelternquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:11 schreef FranticDJ het volgende:
Moest hier aan denken:
Oehquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:36 schreef kwiwi het volgende:
Het ontbijbuffet staat weer klaar op het dorpsplein![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:39 schreef Muck het volgende:
HaKaatje, ik kan je nieuwe naam niet afkorten![]()
JC gebruik ik al te vaak op mijn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Wat doe jij voor interessant werk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:43 schreef DaMart het volgende:
En ineens is het om 6.00 uur nog donker buiten.
Rechter van FOK!villequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij voor interessant werk dan?
Eyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo sneaky hè, sinds kort komen hier de kaartjes controlleurs in het OV in eigen kleding. Dus je kan niet meer snel een kaartje kopen als je ze ziet instappen want ze zijn niet meer te herkennen
hahaha net goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo sneaky hè, sinds kort komen hier de kaartjes controlleurs in het OV in eigen kleding. Dus je kan niet meer snel een kaartje kopen als je ze ziet instappen want ze zijn niet meer te herkennen
Je rijdt toch niet zwart?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:55 schreef kwiwi het volgende:
Hier kun je in 2 klikken op je telefoon een kaartje kopen, dat kost max 5-10 secquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hahaha net goed
hier "overvallen" ze een tram ook wel eens: tram wordt stil. gezey bij halte, bij alle deuren minimaal 2-3 boa's en hoppa,iedereen die wil rennen ivm geen kaartje wordt gepakt, kaartje kopen kan ook niet want daar doe je te lang over
kort je toch af naar J_C?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms vergeet ik in alle haast nog wel eens een kaartje te kopen, en dat kon dan altijd nog snel om een boete van 100 chf te voorkomen.quote:
Hebben ze nog geen inchecksysteem, zoals hier?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms vergeet ik in alle haast nog wel eens een kaartje te kopen, en dat kon dan altijd nog snel om een boete van 100 chf te voorkomen.
maar dan heb je gekoppelde bankkaarten ofzo al ingesteld? een echte zwartrijder heeft dat niet lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kun je in 2 klikken op je telefoon een kaartje kopen, dat kost max 5-10 sec
Nee, Zwitsers volgen de regels gewoon hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen inchecksysteem, zoals hier?
Ja, het is gekoppeld aan je creditcard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan heb je gekoppelde bankkaarten ofzo al ingesteld? een echte zwartrijder heeft dat niet lijkt mij.
van de week plukte de controleurs er de mensen zonder mondkapje uit, ook leuk om te zien
in de tram is dat vrij nutteloos hier, tis niet alsof de haltes zijn afgesloten, incheck apparatuur zit in trams, zonder poortjes oidquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen inchecksysteem, zoals hier?
Ik ben m'n ov chipkaart altijd kwijt als ik uit moet checkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
in de tram is dat vrij nutteloos hier, tis niet alsof de haltes zijn afgesloten, incheck apparatuur zit in trams, zonder poortjes oid
ik vind het niet de meest handige systeem, maar rot absoluut niet, maar goed, ovchipkaart zit altijd in jaszak (winter) of in bepaald zakje in rugzak (als et te warm is voor jas)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben m'n ov chipkaart altijd kwijt als ik uit moet checkenRot systeem vind ik dat.
Haha ja, dan heb ik hem niet teruggestopt in m'n portemonnee maar even in een voorvakje van m'n tas ofzo 'dan hou je hem bij de hand' en vervolgens in paniek omdat hij niet in m'n portemonnee zit, en dan zit hij ook niet in een van de twintig voorvakjes maar in m'n jaszakquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben m'n ov chipkaart altijd kwijt als ik uit moet checkenRot systeem vind ik dat.
Als ik haast heb ben ik wel zo'n kut dat als er iemand staat te klungelen bij zo'n paal dat ik er even voorlangs schietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het best een handig systeem, alleen dat omchecken als je van treinvervoerder wisselt is kut. Meerdere keren mijn trein gemist omdat er rij staat bij zo’n paal.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik haast heb ben ik wel zo'n kut dat als er iemand staat te klungelen bij zo'n paal dat ik er even voorlangs schietDan staan ze voor zo'n paal nog de ov-chip uit de portemonnee te vissen.
Vooral als je eest bij de ene paal moet uitchecken en bij de andere moet inchecken en een krappe aansluiting hebtquote:
Precies dit jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, dan heb ik hem niet teruggestopt in m'n portemonnee maar even in een voorvakje van m'n tas ofzo 'dan hou je hem bij de hand' en vervolgens in paniek omdat hij niet in m'n portemonnee zit, en dan zit hij ook niet in een van de twintig voorvakjes maar in m'n jaszak
Ik had laatst blijkbaar bij een overstappaal op het perron uitgechecked, en kwam toen natuurlijk zo'n poortje tegen toen ik het station uit wilde. Dus ik maar even achter een vrouw aangelopen door het poortje, anders wist ik niet hoe ik naar buiten kwam. Die werd hartstikke boos, werd gelijk beschuldigd van zwartrijden dit dat. Ik nog proberen uit te leggen dat ik het systeem niet helemaal begreep en niet in NL woon, en per ongeluk boven al had uitgechecked. Nou dat schreeuwen tegen me ging nog even door. "WAT DENK JE WEL NIET, ZOMAAR ACHTER ME AANLOPEN, VUILE ZWARTRIJDER!!!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het best een handig systeem, alleen dat omchecken als je van treinvervoerder wisselt is kut. Meerdere keren mijn trein gemist omdat er rij staat bij zo’n paal.
Nice.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even met mijn voiture langs de garage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |