Is de chronologische volgorde.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Laatst stond de OP mooi op alfabetische volgorde, waarom nu niet meer?
Eoa neukfout heeft het kennelijk belangrijk genoeg gevonden om één andere user daarover te irriteren. Stel je dat eens voorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Laatst stond de OP mooi op alfabetische volgorde, waarom nu niet meer?
Stop maar met de drank voor vanavond. Dit lijkt nergens meer op.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa neukfout heeft het kennelijk belangrijk genoeg gevonden om één andere user daarover te irriteren. Stel je dat eens voor![]()
Ja oke maar de dagen dat ik alleen ben is het niet romantisch en die dagen zijn er veel meer.quote:
Gewoon samenwonen jatogquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja oke maar de dagen dat ik alleen ben is het niet romantisch en die dagen zijn er veel meer.
Prachtig Rooms feest iddquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel blij dat hier geen kinderen met sintmaarten aan de deur komen.
Vorig jaar had m'n zwager alle snoep daarvoor op zitten vreten dus moest m'n zus de luxe chocola uitdelenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel blij dat hier geen kinderen met sintmaarten aan de deur komen.
wooooooooooooooowquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn eten niet delen met kinderen.
Godver wat kut.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar had m'n zwager alle snoep daarvoor op zitten vreten dus moest m'n zus de luxe chocola uitdelen
Ja maar niet zo debiel warm.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
k zou echt het hele jaar zomer willen en pas om half 11 donker ofzo
Hoe ga je dat met borstvoeding doen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn eten niet delen met kinderen.
strandwarmquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet zo debiel warm.
Geen kinderen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ga je dat met borstvoeding doen dan?
Ahjoh gewoon gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Denk alleen dat ik de Halloweenavond in de bios dit jaar oversla.
Gewoon Chinese melkpoeder.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ga je dat met borstvoeding doen dan?
Nee zonder outfit gelukkig. Pas niet meer in m'n middeleeuwse jurk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh gewoon gaan.
Hoe ging je verkleed dan? Of is dat niet met costuum?
wil... niet wilt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom er maar standaard vanuit gaan dat een vrouw kinderen wilt?
omdat simpelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom er maar standaard vanuit gaan dat een vrouw kinderen wilt?
Wehequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
k ga met halloween als mezelf hehehehe
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
heee paprikachips met vanillesuiker en vermicelli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |