Nicequote:
Ik post altijd via mijn laptop, met mijn telefoon als afstandbediening. Hoef ik alleen maar via mijn telefoon op mijn laptop in te loggen en dat scheelt op m'n foon weer een triljoen apps.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lezen op Fok! gaat prima op je telefoon, maar posten vind ik ook altijd wel een gedoetje.
quote:
Hij moet er nu al zijn want de pepernoten en chocolade letters zijn al weer te verkrijgen in de superquote:
En het weer gaat ook alweer aardig die kant uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet er nu al zijn want de pepernoten en chocolade letters zijn al weer te verkrijgen in de super
Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ook wel een beetje plaatsvervangende schaamte
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor
Het weer wordt weer super?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het weer gaat ook alweer aardig die kant uit.
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Misschien is medelijden een beter woord
Sinterklaas was een Griekse rijke Bisschopquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet er nu al zijn want de pepernoten en chocolade letters zijn al weer te verkrijgen in de super
Ga het dr vertellenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sinterklaas was een Griekse rijke Bisschop
Nicolaas van Myra (Oudgrieks: Ἅγιος Νικόλαος (Hagios Nikolaos, "Heilige Nicolaas"), bijgenaamd ὁ Θαυματουργός (ho Thaumatourgos, "de Wonderdoener"),[1] ook wel Nicolaas van Bari[2] of Nicolaas van Patara genoemd[3] (Patara, ca. 280 – Myra, 6 december 342 of 352) was in het begin van de 4e eeuw bisschop te Myra, de toenmalige hoofdplaats van Lycië in Klein-Azië (een gebied in het huidige Turkije) en een toenmalige Romeinse provincie. Hij kwam uit een rijke familie van Griekse (Christelijke) afkomst.[4][5][6][7][8][9]
Nicolaas werd later heilig verklaard en is de hoofdpersoon in tal van legenden, bijvoorbeeld in de Legenda aurea, een van de meest gelezen en gebruikte boeken uit de late middeleeuwen. Tussen de 6e en de 12e eeuw verwierf hij een grote bekendheid. In Oost-Europa is Nicolaas van Myra tot op heden een belangrijke heilige, in West-Europa werd hij na de 12e eeuw een onderdeel van folklore rondom Sint-Nicolaasdag. Belangrijke elementen van het Sinterklaasfeest gaan op hem terug.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_van_Myra
En zwarte Piet was een Moor die waren zelf Slavenhandelaren
https://angel-wings.nl/ge(...)-maakte-van-blanken/
[ afbeelding ]
Ik weet niet of Sylvana dat al weet
ok ik ga het dr ook niet vertellenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ikke niet.... dan moet ze haar huiswerk maar maar goed maken ...
Makker Mart!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik mijardair zou zijn zou ik naast elk bakker bart filliaal een bakker bert neerzetten met geel logo![]()
Waarschijnlijk heeft ze 'm al geblokt.quote:
Is ie daarom met NPO1 gestopt?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze 'm al geblokt.
Diezelfde eer is mij al ten deel gevallen bij Graaf Schimmelp...
Hij kon mijn hashtag #sanderhalvemeter niet echt waarderen.![]()
Ik denk eerder omdat hij met z'n zatte kop de hele wereld en z'n moeder af zat te zeiken op Twitter.quote:
OK .. ik heb het verder niet gevolgd..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat hij met z'n zatte kop de hele wereld en z'n moeder af zat te zeiken op Twitter.
Dat is zelfs bij de NPO geen aanbeveling.
Staat toevallig net een leuk stukje over hem op GS.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. ik heb het verder niet gevolgd..
Hij had ook niet zo'n handige opmerking over prinses Alexia.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat hij met z'n zatte kop de hele wereld en z'n moeder af zat te zeiken op Twitter.
Dat is zelfs bij de NPO geen aanbeveling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |