quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier nog een. Een jonge god met een olympische gestalte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
HIer val je in slaap als je niet oppastquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier valt het nog wel te volgen, omdat niet zo snel gaat
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier nog een. Een jonge god met een olympische gestalte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Sode
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zo bam met je hoofd op het toetsenbordquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer val je in slaap als je niet oppast
Ala @mario390quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo bam met je hoofd op het toetsenbord
En iedereen maar vragen waarom er qwerty op je voorhoofd staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo bam met je hoofd op het toetsenbord
Inddquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En iedereen maar vragen waarom er qwerty op je voorhoofd staat.
ytrewq danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En iedereen maar vragen waarom er qwerty op je voorhoofd staat.
Verser dan dat krijg ze nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:58 schreef Laysa het volgende:
ik had mosselen op in Zeeland....500 meter van de visafslag vandaan.
Ik vind ze heerlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verser dan dat krijg ze niet
Ik zou ze niet snel eten, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar de smaak er van
Dat heb ik eigenlijk met geen etenswaar..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk![]()
Zou ze vandaag wel weer lusten
Ik heb ze in allerlei varianten geprobeerd, maar vind het niet lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verser dan dat krijg ze niet
Ik zou ze niet snel eten, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar de smaak er van
Dat kan natuurlijk, je hebt het wel geprobeerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze in allerlei varianten geprobeerd, maar vind het niet lekker.
Ik wel met patat/friet hoe je het beestje ook noemen wilquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met geen etenswaar..
Ja, en die gefrituurde zagen er zo lekker uit, maar nee niet mijn ding.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, je hebt het wel geprobeerd
Ėk dus ook niet... Maar mn dochter bv, was er als klein kind al helemaal gek van ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze in allerlei varianten geprobeerd, maar vind het niet lekker.
Mwa als ik dat een keer in de week eet, vind ik het wel primaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel met patat/friet hoe je het beestje ook noemen wil
Ja smaken verschillen. Maar een kind die ze lekker vindt hoor je niet zo vaak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ėk dus ook niet... Maar mn dochter bv, was er als klein kind al helemaal gek van ...
Alleen de mac-kroket, maar dan ook ix in de 10 jaar of zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:08 schreef Laysa het volgende:
Ik kan ook makkelijk Mc donalds eten...Veel mensen niet.
Mwa 1 x in de maand, maar hier zo ook geen mac echt dicht bijquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:08 schreef Laysa het volgende:
Ik kan ook makkelijk Mc donalds eten...Veel mensen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |