Hoop dat het hier niet komt, mijn kiepkantel raam ging net kapoer, zit nog maar op 1 punt vast.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet heul heftig hoor, het dondert alleen. Achter me is het donker, voor me schijnt de zon.
Zeg het eens Cquote:
.Dquote:
quote:
quote:
Heej Dot!quote:
D.quote:
ja, ben wel vaker af en toe ffkes hier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heej Dot!
Jij ook hier gezellig
Soms ook best rustig hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja, ben wel vaker af en toe ffkes hier.
Ja, merk het, eerder was het toch een stuk drukker of niet?quote:
Toen ik hier postte wel, daarna ook nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, merk het, eerder was het toch een stuk drukker of niet?
Ook weleens rustigerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, merk het, eerder was het toch een stuk drukker of niet?
Mooi plekje dus om tot rust te komen op FOK!quote:
Het is dan ook voor ‘de ouderen’ hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi plekje dus om tot rust te komen op FOK!
O echt, dan ben ik hier niet zo op mijn plaatsquote:
Hallootjes!quote:
Hier nog een. Een jonge god met een olympische gestalte.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallootjes!
Ik niet, ben nog een jonge godin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |