Zelfde bron wellichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik ook ja, en abdij, blond, tripel
Eerst werd natuurlijk vermoed dat het de server was, Mrs.Peel schonk daarop een server, maar helaas was daarmee het probleem niet opgelost.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn dan waarschijnlijk al een weekje bezig ........
Wow wat een donderslag buiten
Paar weken terug was er een wielerkoers die langs de brouwerij kwam.. Zag je die rode kaboutermuts in groot formaatquote:
Groot? Dan is het weinig kabouter meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Paar weken terug was er een wielerkoers die langs de brouwerij kwam.. Zag je die rode kaboutermuts in groot formaat
Zelfs Elon Musk koopt er zn brandstoftanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Groot? Dan is het weinig kabouter meer
Er komen wat letters overeenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nooit , maar sommigen zien een gelijkenis tussen het bier en mn usernaam
Ik geloof niet dat ik het ooit op heb, maar ik koop lekker zonne grote fles en wat er overblijft gaat wel opquote:
Het is wat bitter, ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het ooit op heb, maar ik koop lekker zonne grote fles en wat er overblijft gaat wel op
Niet met La Chouffe hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als we zo beginnen... kom jij ook een eind ..
Het is niet heul heftig hoor, het dondert alleen. Achter me is het donker, voor me schijnt de zon.quote:
Da’s niet de moeite nee, dan laat maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet heul heftig hoor, het dondert alleen. Achter me is het donker, voor me schijnt de zon.
Wat hebben ze er aan he Deissy.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst werd natuurlijk vermoed dat het de server was, Mrs.Peel schonk daarop een server, maar helaas was daarmee het probleem niet opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |