Ja, je moet alles goed in de gaten houden, voor je het weet hang jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
We richten een clubje op! Vreemdgangerswaanzin
[..]
Idd je kan niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je moet alles goed in de gaten houden, voor je het weet hang je
...met je tanden in de been van een agent?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je moet alles goed in de gaten houden, voor je het weet hang je
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
...met je tanden in de been van een agent?
Goed puntquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waanzinnigen doen niet aan mondkapjes
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Goed punt
* notturna flikkert gelijk alle mondkapjes in de vuilnisbak.
Zal een kunstgebit opscharrelen hoef kk niet zo ver te bukkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
...met je tanden in de been van een agent?
Scheelt kan ik ook niet met het OV naar mijn werk. Ik zie een extra lange vakantie.quote:
Heb je er nog wel even demonstratief achteraan gehoest?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Goed punt
* notturna flikkert gelijk alle mondkapjes in de vuilnisbak.
Ik draag mijn aluhoedje inmiddels 24/7.quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Heb je er nog wel even demonstratief achteraan gehoest?
Ik hoorde via via dat een mandarijnennetje ook goed werktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Scheelt kan ik ook niet met het OV naar mijn werk. Ik zie een extra lange vakantie.![]()
![]()
In quarantaine na je vakantie in Frieslandquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Scheelt kan ik ook niet met het OV naar mijn werk. Ik zie een extra lange vakantie.![]()
![]()
Ach deel ik ook eens wat aerosolen uit. Hey het is graties.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat een mandarijnennetje ook goed werkt
Ja dat is perslot van rekening ook het buitenland.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In quarantaine na je vakantie in Friesland
En welke kant moet dan naar binnen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat een mandarijnennetje ook goed werkt
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En welke kant moet dan naar binnen?
`Nemen jullie ook pindakaas en hagelslag mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat is perslot van rekening ook het buitenland.
Ja en een mud aardappelen. Die hebben ze daar vast niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
`Nemen jullie ook pindakaas en hagelslag mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |