abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2020 @ 00:23:54 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194910127
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 00:14 schreef jerry-airfryer het volgende:

[..]

Maar toen had je er geen problemen mee. Waarom denk je nu dat 15 te jong is dan?
Toen was ik zelf 15, is anders.
Nu ben ik ouder en lijkt 15 gewoon heel jong.. En 21 meer in andere levensfase enzo.

Of het te is.. Nee. Dat zei ik niet perse volgens mij. Het kan prima. Toch zou ik 't nu raarder vinden.
pi_194910261
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Toen was ik zelf 15, is anders.
Nu ben ik ouder en lijkt 15 gewoon heel jong.. En 21 meer in andere levensfase enzo.

Of het te is.. Nee. Dat zei ik niet perse volgens mij. Het kan prima. Toch zou ik 't nu raarder vinden.
Maar het ging verder 5 jaar goed zeg je.

Je geeft verder niet precies aan wat er vreemd aan is. Alleen omdat je er nog piepjong uitziet?

Ik vind 16 en 21 niet zo heel erg gek. Komt vaker voor. Zelfs 29 met 15. Nee wacht dat was meer 23 met 15.
  zondag 6 september 2020 @ 01:33:34 #203
319979 Fok-it
All is well
pi_194910537
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:15 schreef Nober het volgende:

[..]

Je bent minderjarig en hij was dus strafbaar.
[..]

16 is minderjarig.
Age of consent is 16 in Nederland, dus seksueel meerderjarig.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 6 september 2020 @ 02:30:19 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194910741
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 00:39 schreef jerry-airfryer het volgende:

[..]

Maar het ging verder 5 jaar goed zeg je.

Je geeft verder niet precies aan wat er vreemd aan is. Alleen omdat je er nog piepjong uitziet?

Ik vind 16 en 21 niet zo heel erg gek. Komt vaker voor. Zelfs 29 met 15. Nee wacht dat was meer 23 met 15.
Klopt. In die tijd groeiden we uit elkaar.

Vreemd in de zin dat ik nu 15 heel jong vind en daarbij niet zou snappen wat iemand van 15 in iemand van 21 ziet.. En visaversa.

Het gaat er niet om hoe je eruit ziet, maar hoe je doet en wat je wilt in 't leven.
pi_194910783
Nou ik denk het is waar je op moet letten als ouders. Maar hoeft niet echt zo onwijs verkeerd te zijn ook.

Leeftijd is maar getal he wat er verzonnen is. Zegt over het algemeen weinig over de rest. Extremen nagelaten trouwens.
Do what you love, love what you do!
pi_194910788
Ik zeg maar en je dochter van 15 heeft meerdere jongens al geneukt nl. En verzin dit niet. En ok voor mij moest het nog de eerste keer worden op 25. Dus zo onschuldig is je kleine meisje niet enzo.

En heb nog de dokter moeten bellen omdat ze zelf niet durfde omdat bang om zwanger te zijn. Dus ok vergeet jullie little princes maaar ouders ze zijn er heel wat eerder bij als jullie denken.
pi_194910794
Wel mooi hé gooi al heet geloof in ouders van duigen zo. Maar ok het is wel zo. Geen gelogen verhaal. Dus zou maar beetje oppassen. Niet dat jullie little sweetheart dit ooit gaat vertellen. Maar zou oppassen vanaf 12 al.

Of trouwens mss ook wel niet ze krijgen seks voorlichting en ok. Maar kan wel vertellen iets eerder bij wel als iedereen denkt. Jongens wss nog later.

Zolang ze maar weten hoe een condoom werkt zie ik er totaal geen problemen in. Het gaat een ander verhaal worden als iemand heel veel ouder seks met ze wil he. Want daar tegen.

[ Bericht 23% gewijzigd door kree op 06-09-2020 03:20:07 ]
pi_194910810
Ik verbaasde me erover he echt waar. Want wtf. Maar ok vergeet maar dat ze wachten tot 16 ofzo.

Aldus verhaal van meisje die net 13 was en ga geen detail;s verder

[ Bericht 29% gewijzigd door kree op 06-09-2020 03:32:44 ]
pi_194910839
Waar verhaal verder is op need to know basis. Kan er niet echt heel ver op ingaan maar algemeen wel.
pi_194911216
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 03:03 schreef kree het volgende:
Ik zeg maar en je dochter van 15 heeft meerdere jongens al geneukt nl. En verzin dit niet. En ok voor mij moest het nog de eerste keer worden op 25. Dus zo onschuldig is je kleine meisje niet enzo.

En heb nog de dokter moeten bellen omdat ze zelf niet durfde omdat bang om zwanger te zijn. Dus ok vergeet jullie little princes maaar ouders ze zijn er heel wat eerder bij als jullie denken.
Dit (en wat hierna nog allemaal komt) had je al verteld.
Dat het jouw ervaring is maakt niet dat het voor alle meisjes van 15 geldt hè.
Ik vraag me trouwens af wie je nou aanspreekt want er was hier toch niemand die zei: "Mijn dochter van 15 doet zoiets niet."

Plus dan heb je dit nog:

https://www-rtlnieuws-nl.(...)er-aan-seks-beginnen
pi_194911238
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 02:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. In die tijd groeiden we uit elkaar.

Vreemd in de zin dat ik nu 15 heel jong vind en daarbij niet zou snappen wat iemand van 15 in iemand van 21 ziet.. En visaversa.

Het gaat er niet om hoe je eruit ziet, maar hoe je doet en wat je wilt in 't leven.
Dat komt omdat je in het hier en nu leeft en bestaat.
Toen jij 15 was had je er geen moeite mee als 15 jarige jij.

Nu is het anders omdat je als.. uh, geen idee hoe oud je bent maar als 30?+er je het niet meer kan voorstellen.. omdat je geen 15 meer bent.

Alles veranderd nou eenmaal.

Ook TS en zijn legale doch jonge vlam zullen echt niet eeuwig bij elkaar blijven, die kans is zo goed als nul.
Maw geniet er maar van zolang je leeft.
  zondag 6 september 2020 @ 07:09:46 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194911266
Kree zal met flinke koppijn wakker worden als ik het zo lees.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194911309
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 06:50 schreef Samhain het volgende:

[..]

Dit (en wat hierna nog allemaal komt) had je al verteld.
Dat het jouw ervaring is maakt niet dat het voor alle meisjes van 15 geldt hè.
Ik vraag me trouwens af wie je nou aanspreekt want er was hier toch niemand die zei: "Mijn dochter van 15 doet zoiets niet."

Plus dan heb je dit nog:

https://www-rtlnieuws-nl.(...)er-aan-seks-beginnen
Algemeen he. Maar ok ik weet dus dat meisjes niet zo onschuldig zijn als ze lijken. Helemaal niet trouwens.
pi_194911311
En uit ervaring anders zou ik het niet zeggen. Dus wie spreek ik aan ouders wellicht?
Denk niet echt leuk om te horen dat dochter van 15 al aantal jongens heeft geneukt en meer. Maar ok dat is wat ik eruit kreeg en for shure dat is waar.
pi_194911320
Reality check....
pi_194911544
Mja, ik heb dochters (17 en 12) en het feit dat jij kans had een 15-jarige te neuken maakt niet dat ik nu denk dat die van mij ervaren zijn.
pi_194911565
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:22 schreef kree het volgende:
En uit ervaring anders zou ik het niet zeggen. Dus wie spreek ik aan ouders wellicht?
Denk niet echt leuk om te horen dat dochter van 15 al aantal jongens heeft geneukt en meer. Maar ok dat is wat ik eruit kreeg en for shure dat is waar.
:')
pi_194912135
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 08:10 schreef Chia het volgende:

[..]

:')
Onthou het maar ze zijn niet zo onschuldig als ze lijken.
pi_194912224
Iedereen kijken!!!!!

Kan Jade volgende keer naar Hawaï op vakantie :Y
pi_194912368
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:22 schreef kree het volgende:

[..]

Onthou het maar ze zijn niet zo onschuldig als ze lijken.
Ben zelf een meisje van 15 geweest, nog niet zo heel lang geleden. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.

Vind het vreemd dat jij na 1 avontuurtje blijkbaar dé autoriteit bent op het gebied van 15 jarige meisjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2020 09:45:53 ]
pi_194912455
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 09:44 schreef Chia het volgende:
Ben zelf een meisje van 15 geweest, nog niet zo heel lang geleden. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.

Vind het vreemd dat jij na 1 avontuurtje blijkbaar dé autoriteit bent op het gebied van 15 jarige meisjes.
Altijd he? Na er 1 of meerdere keren mee te hebben geneukt zijn mannen altijd betere experts in het gevoelsleven van alle vrouwen dan de vrouwen zelf.
Maar omgekeerd is dat natuurlijk weer onmogelijk want dan ben je een feministishe mannenhater die alleen maar shit verkondigd :O
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194912677
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 09:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Altijd he? Na er 1 of meerdere keren mee te hebben geneukt zijn mannen altijd betere experts in het gevoelsleven van alle vrouwen dan de vrouwen zelf.
Maar omgekeerd is dat natuurlijk weer onmogelijk want dan ben je een feministishe mannenhater die alleen maar shit verkondigd :O
Denk dat we wel eens vergeten dat het leven een persoonlijke ervaring is.
De een is de ander niet incl. wat men er wel of niet van leert of oppikt.

Volgens mij kan dat best behoorlijk verschillen tussen mannen en vrouwen en ook jong en oud.
Ik bedoel als ik naar mijn eigen leven kijk was ik (geforceerd) veel te vroeg volwassen, dat heeft verreweg het meeste verkloot en niet eens zozeer al die traumatische ervaringen. (langgggg verhaal)

Nu ik ouder ben en word lijk ik kinderachtiger? of jeugdiger te worden. :+
Misschien omdat ik besef, vanuit mijn perspectief, dat het allemaal geen hol uitmaakt wat je doet, of niet doet, wat een ander er van vind of denkt etc.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 10:08:48 #224
441859 crew  Lenny77
pi_194912678
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:22 schreef kree het volgende:
Ja, dat heb jij een keer gehoord van een meisje dus nu zijn alle meisjes zo!
Je doet net alsof dat een vrijbrief is om als man op alles te duiken, die meisjes zelf neuken toch iedereen!
Ik had nog niemand op mijn 15e en de grote meerderheid rondom mij ook niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194912882
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij kan dat best behoorlijk verschillen tussen mannen en vrouwen en ook jong en oud.
En tussen mensen van hetzelfde geslacht onderling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')