abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 september 2020 @ 10:30:45 #226
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_194913005
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 03:12 schreef kree het volgende:
Wel mooi hé gooi al heet geloof in ouders van duigen zo. Maar ok het is wel zo. Geen gelogen verhaal. Dus zou maar beetje oppassen. Niet dat jullie little sweetheart dit ooit gaat vertellen. Maar zou oppassen vanaf 12 al.

Of trouwens mss ook wel niet ze krijgen seks voorlichting en ok. Maar kan wel vertellen iets eerder bij wel als iedereen denkt. Jongens wss nog later.

Zolang ze maar weten hoe een condoom werkt zie ik er totaal geen problemen in. Het gaat een ander verhaal worden als iemand heel veel ouder seks met ze wil he. Want daar tegen.
Lekker G, enkel bieries of ook aan het sterkere spul gezeten?
pi_194913138
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Denk dat we wel eens vergeten dat het leven een persoonlijke ervaring is.
De een is de ander niet incl. wat men er wel of niet van leert of oppikt.

Volgens mij kan dat best behoorlijk verschillen tussen mannen en vrouwen en ook jong en oud.
Ik bedoel als ik naar mijn eigen leven kijk was ik (geforceerd) veel te vroeg volwassen, dat heeft verreweg het meeste verkloot en niet eens zozeer al die traumatische ervaringen. (langgggg verhaal)

Nu ik ouder ben en word lijk ik kinderachtiger? of jeugdiger te worden. :+
Misschien omdat ik besef, vanuit mijn perspectief, dat het allemaal geen hol uitmaakt wat je doet, of niet doet, wat een ander er van vind of denkt etc.
Dit mag wel een sticky post worden in r&p worden idd getiteld “het leven is een persoonlijke ervaring”. Velen willen hier graag zo veel mogelijk generalisaties lezen op basis van gedeelde eigenschappen van mensen waar ze zich zoveel mogelijk aan vastklampen om groepen als geheel van klonen te kunnen zien. Beetje raar wel ja. Dat leeftijd invloed kan hebben erkennen de meesten dan nog net.
Naar dat je zulke ervaringen hebt gehad. Maar goed om te lezen dat je nu eindelijk wel de instelling hebt die je vroeger miste. En idd het maakt geen hol uit want vroeg of laat gaan we toch dood en dan boeit er al helemaal niks meer.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194913199
Hansje Teeuwen zei het al. En dat geldt ook voor pubermeisjes :7
-
pi_194922036
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 09:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Ben zelf een meisje van 15 geweest, nog niet zo heel lang geleden. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.

Vind het vreemd dat jij na 1 avontuurtje blijkbaar dé autoriteit bent op het gebied van 15 jarige meisjes.
Nouja kijk ik vertel wat ik meemaakte. Natuurlijk. For shure dat niet iedereen zo is. Dus kan net een extreem geval hebben getroffen. Maakte er dr niet minder leuk om trouwens.
Do what you love, love what you do!
pi_194922062
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja, dat heb jij een keer gehoord van een meisje dus nu zijn alle meisjes zo!
Je doet net alsof dat een vrijbrief is om als man op alles te duiken, die meisjes zelf neuken toch iedereen!
Ik had nog niemand op mijn 15e en de grote meerderheid rondom mij ook niet.
Nee dat zeg ik niet. Weet wel ik heb 1.5 jaar ge-apped met dr elke dag. Dus ok weet iig hoe het daar ging.
Niet iedereen zal zo zijn. Maar dat is de enige waar ik uit ervaring kan vertellen.
Do what you love, love what you do!
pi_194922105
Zeg maar ouders. Denken doet mijn dochter nooit/. ,Maar denk zou je nog verbazen. Het verbaasde mij iig wel.
Echt waar want dacht zo ook totdat ze beetje meer ging vertellen. En wtf. Op bezoek bij dr oma. Nou denk je gezellig logeren. En net 16 toen. Ware verhaal 2 jongens gepijpt en niet heel veel langer erna geneukt en helemaal in paniek zou ik niet zwanger kunnen zijn.

Nou durfde de dokter niet te bellen dus ik dan maar gedaan. Krijg natuurlijk niet de Prive details. Maar dokter haar weer gebeld. Allemaal loos alarm verder. Dus zeg maar....
Do what you love, love what you do!
pi_194922298
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:21 schreef kree het volgende:
Zeg maar ouders. Denken doet mijn dochter nooit/. ,Maar denk zou je nog verbazen. Het verbaasde mij iig wel.
Echt waar want dacht zo ook totdat ze beetje meer ging vertellen. En wtf. Op bezoek bij dr oma. Nou denk je gezellig logeren. En net 16 toen. Ware verhaal 2 jongens gepijpt en niet heel veel langer erna geneukt en helemaal in paniek zou ik niet zwanger kunnen zijn.

Nou durfde de dokter niet te bellen dus ik dan maar gedaan. Krijg natuurlijk niet de Prive details. Maar dokter haar weer gebeld. Allemaal loos alarm verder. Dus zeg maar....
En nog steeds maakt dat niet dat 1 zo'n meisje representatief is voor alle 15-jarige meisjes.
pi_194923746
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:33 schreef Samhain het volgende:

[..]

En nog steeds maakt dat niet dat 1 zo'n meisje representatief is voor alle 15-jarige meisjes.
Waar maar ik kan maar uit van 1 echt vertellen. Dus zal niet iedereen zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_194923767
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:16 schreef kree het volgende:

[..]

Waar maar ik kan maar uit van 1 echt vertellen. Dus zal niet iedereen zijn.
Het zijn er wss meer hoor. Want als ik het zo hoor. Maar ok eentje waarvan ik kan vertellen en geloof niet dat ze dan onwijze uitzondering is na alles te horen.
Do what you love, love what you do!
pi_194923829
Ik heb er niet eens moeite mee ook. Maar zo gebeurt het en dat is een waar verhaal. En mss nieuwere generatie ook vandaar dat jullie het niet snappen.?
Prima wmb. Nouja seksuele voorlichting moet mss wat eerder. Want dat kan nog kut worden dan erna.
Do what you love, love what you do!
pi_194924543
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:21 schreef kree het volgende:
Ik heb er niet eens moeite mee ook. Maar zo gebeurt het en dat is een waar verhaal. En mss nieuwere generatie ook vandaar dat jullie het niet snappen.?
Prima wmb. Nouja seksuele voorlichting moet mss wat eerder. Want dat kan nog kut worden dan erna.
Volgens mij ben jij de enige die niet snapt wat er gezegd wordt.
pi_194926031
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:06 schreef Samhain het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de enige die niet snapt wat er gezegd wordt.
Denk not. Ben wel de enige die de waarheid verteld enzo.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2020 @ 07:37:55 #238
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194929156
Bij mijn eerste relatie was zij 16, ik 21. Dit heeft 11 jaar stand gehouden. Ik zie het probleem niet zo, naast wat jaloezie van TS wellicht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2020 @ 07:38:45 #239
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194929162
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:21 schreef kree het volgende:
Ik heb er niet eens moeite mee ook. Maar zo gebeurt het en dat is een waar verhaal. En mss nieuwere generatie ook vandaar dat jullie het niet snappen.?
Prima wmb. Nouja seksuele voorlichting moet mss wat eerder. Want dat kan nog kut worden dan erna.
Seksuele voorlichting wordt al op de basisschool gegeven. Wil het ook op kinderdagverblijven introduceren?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194929197
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 09:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Ben zelf een meisje van 15 geweest, nog niet zo heel lang geleden. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.

Vind het vreemd dat jij na 1 avontuurtje blijkbaar dé autoriteit bent op het gebied van 15 jarige meisjes.
Hij heeft ook een keertje z'n piemeltje ergens in mogen steken, laat hem er ff stoer mee doen.
  Redactie Sport maandag 7 september 2020 @ 08:21:39 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194929442
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Een meisje van 16 met een vent van 90?
Moet zij weten.

Als iemand 5 pakjes sigaretten per dag rookt vind ik dat ook debiel, maar we leven in een vrij land, dus zolang je de (wmb meestal zeer redelijke) wet opvolgt prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194929946
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef kree het volgende:

[..]

Denk not. Ben wel de enige die de waarheid verteld enzo.
Daar gaat het toch niet om?
pi_194939397
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 07:38 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Seksuele voorlichting wordt al op de basisschool gegeven. Wil het ook op kinderdagverblijven introduceren?
Nou niet in mijn tijd. Maar gelukkig dat het er dan nu is. Denk alleen maar beter ook.
Do what you love, love what you do!
pi_194939439
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 07:44 schreef Document1 het volgende:

[..]

Hij heeft ook een keertje z'n piemeltje ergens in mogen steken, laat hem er ff stoer mee doen.
Er is nooit een avontuurtje geweest. Daar werd ik gelijk al over opgehangen. En ik heb wel gehoord wat ze allemaal uitspookte zonder dat iemand het wist. En daarom vertel ik het. Agree of niet dit is waar. Heb je een beter verhaal zou zeggen vertel het.
Do what you love, love what you do!
pi_194939464
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:16 schreef Samhain het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om?
Nou nee. Maar gaat er wel om dat er hier nog iemand echt iets verteld wat ook werkelijk gebeurt is ipv uit je hoofd dingen zeggen zoals je denkt dat het moet gaan.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 20:15:46 #246
441859 crew  Lenny77
pi_194939595
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef kree het volgende:

[..]

Er is nooit een avontuurtje geweest. Daar werd ik gelijk al over opgehangen. En ik heb wel gehoord wat ze allemaal uitspookte zonder dat iemand het wist. En daarom vertel ik het. Agree of niet dit is waar. Heb je een beter verhaal zou zeggen vertel het.
We gaan er nu geen Kree-topic van maken he.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 7 september 2020 @ 20:16:09 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194939601
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef kree het volgende:

[..]

Nou nee. Maar gaat er wel om dat er hier nog iemand echt iets verteld wat ook werkelijk gebeurt is ipv uit je hoofd dingen zeggen zoals je denkt dat het moet gaan.
Er zijn er meerdere geweest die uit ervaring wat vertelden..
pi_194939620
-genoeg nu over dat meisje-

[ Bericht 90% gewijzigd door Lenny77 op 07-09-2020 20:18:03 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194939632
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

We gaan er nu geen Kree-topic van maken he.
Nee doen we niet.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 20:18:18 #250
441859 crew  Lenny77
pi_194939644
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:17 schreef kree het volgende:

[..]

Nee doen we niet.
Super ^O^ ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')