Dit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Schandalig, een slecht voorbeeld en een middelvinger naar de bevolking.
Hopelijk treedt hij af.
Ben overigens niet tegen de maatregelen maar verwacht wel dat hij in zijn functie het besef zou moeten hebben dat hij een voorbeeldfunctie heeft.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Zowaar eens een terechte klacht.
Iedereen ziet dat hij gewoon keihard liegt hier:quote:
quote:We hebben er voortdurend op gelet dat mensen voldoende afstand hielden
Photoshop?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat hij gewoon keihard liegt hier:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:08 schreef riazop het volgende:
Hoe was het ook alweer Fredje? Als je de 1,5 meter regel niet in acht neemt dan ben je een asociaal, toch?
Dat zei ie zelf
Ja een handeling van nog geen sec vergelijken met een trouwfoto met familie, waar overal gewoon rekening mee gehouden kan worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:50 schreef Dullahan het volgende:
Dat kan niet. Politie rijdt ook nooit door rood houdt zich altijd aan regels.
Dat is toch de kern van het probleem hier! Meneer vindt de foto een belangrijker moment dan de regels! En al die mensen die niet eens naar een fucking begravenis mogen dan??quote:
ben geen ferd ben wel soms in aanraking geweest met zijn handlangers vuile honden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:51 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ja een handeling van nog geen sec vergelijken met een trouwfoto met familie, waar overal gewoon rekening mee gehouden kan worden.
Ben jij het Ferd?
Zielig kruimelcrimineeltje gespot.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:54 schreef Dullahan het volgende:
[..]
ben geen ferd ben wel soms in aanraking geweest met zijn handlangers vuile honden.
op vandaag mag je niksquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Zielig kruimelcrimineeltje gespot.
ongeveer 7.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:58 schreef Ixnay het volgende:
Hoeveel bedrijven heeft hij vernietigd met zijn regels?
Hoeveel mensen heeft hij hun hobby's afgenomen? Hun sporten, entertainment, hobbies, reizen, etc. Alles moest zwichten voor zijn plan. Zonder pardon boetes uitgedeeld aan mensen alsof het criminelen waren, strafblad erbij, niets gaat te ver.
Maar voor hem gelden andere regels, want hij is minister Grapperhaus. Geef hem dan een strafblad en een boete.
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:58 schreef Ixnay het volgende:
Geef hem dan een strafblad en een boete.
Ankie Broekers was er ook bij trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:03 schreef HansCojona het volgende:
Eruit met deze machtsmisbruiker.
Ook eruit!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Ankie Broekers was er ook bij trouwens
Die heeft in haar eentje de helft van de bruidstaart opgevroten
Inderdaad en die verklaarde nog:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef riazop het volgende:
Ankie Broekers was er ook bij trouwens
Die heeft in haar eentje de helft van de bruidstaart opgevroten
quote:Ankie Broekers-Knol, staatssecretaris op het departement van Grapperhaus en trouwambtenaar bij diens bruiloft, ontkende donderdag dat er ook maar één moment sprake is geweest van overtreding van de coronaregels. „Als érgens de regels zijn nageleefd, dan is het bij deze bruiloft. En ik kan het weten, want ik was erbij.”
Ah Broekers-Knol. Die al een jaar niets doet op haar werk en liegt over dat Marokko haar niet toe wilde staanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad en die verklaarde nog:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opmerkelijk genoeg gaf haar collega Grapperhaus donderdag alsnog toe dat dat op ’sommige momenten’ niet het geval was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)nder-gepaste-afstand
Gewoon naar de rechter stappen wanneer je een boete krijgt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:48 schreef jameshond7 het volgende:
Mensen 400 euro boete en strafblad geven, jeugd veroordelen voor wat ze doen en ondertussen zelf lekker feesten met tientallen mensen en geen afstand houden. WALGELIJK![]()
te druk met bruiloftjes denk ik?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah Broekers-Knol. Die al een jaar niets doet op haar werk
Volgens ingewijden zit ze vaak te stofzuigen onder het bureau van de ministerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah Broekers-Knol. Die al een jaar niets doet op haar werk en liegt over dat Marokko haar niet toe wilde staan
Het beroep van een politici is leugenaar, dat is nooit anders geweest. Waar ineens deze rare overtuiging vandaan komt dat ze nu wel te vertrouwen zijn is echt lachwekkend.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad en die verklaarde nog:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opmerkelijk genoeg gaf haar collega Grapperhaus donderdag alsnog toe dat dat op ’sommige momenten’ niet het geval was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)nder-gepaste-afstand
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ah Broekers-Knol. Die al een jaar niets doet op haar werk en liegt )
Wat dacht je van dat filmpje in het vakantiehuisje van Jort Kelder waar Rutte een nachtje bleef slapenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef Newone82 het volgende:
Ik wacht nog op de Jonge die klaargepijpt wordt door Rutte. Zal denk ik ook snel uitlekken
Vooralsnog kan Omtzigt de komende maanden niet zitten omdat hij keihard meermaals genomen is door de Jonge en het CDA bestuurquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef Newone82 het volgende:
Ik wacht nog op de Jonge die klaargepijpt wordt door Rutte. Zal denk ik ook snel uitlekken
Typisch😂quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:29 schreef Ixnay het volgende:
Grapperhaus boos: 'Je bent een aso als je nu een huisfeest geeft' https://www.nu.nl/279788/(...)huisfeest-geeft.html (via @:NUnl)
Whahahahaha.
Minister ASO.
Ja maar jongeren houden zich niet aan de regeles.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mooi. Kunnen mijn huisfeestjes ook weer doorgaan.
Bedankt.
Jij haalt de max 6 mensen toch niet... Dus waarom kunnen ze nu pas weer doorgaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mooi. Kunnen mijn huisfeestjes ook weer doorgaan.
Bedankt.
Soort zoekt soort zeggen ze.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij haalt de max 6 mensen toch niet... Dus waarom kunnen ze nu pas weer doorgaan?
Die schoenenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat filmpje in het vakantiehuisje van Jort Kelder waar Rutte een nachtje bleef slapen![]()
Daar krijgt Gordon zelfs rode oortjes van
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zeggen ze.
Beregezellig hier altijd.
Jij bent inderdaad niet welkom.
Hij zou minimaal dezelfde consequenties moeten ondervinden als datgene waarvoor die pleit voor anderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Aftreden lijkt me wat overdreven maar ik hoop dat de tweede kamer hem eens even flink zuur maakt
Waarom niet, staat hij boven de wetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Aftreden lijkt me wat overdreven maar ik hoop dat de tweede kamer hem eens even flink zuur maakt
Grapperhaus is ook een mens en zo'n mega ernstig misdrijf is het nou ook weer niet. Dus niet alles hoeft meteen definitief afgerekend te worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom niet, staat hij boven de wet
De rel duurde een kleine week, maar Eurocommissaris Phil Hogan is nu toch opgestapt. Overtredingen van de coronaregels in eigen land zijn de Ier fataal geworden. ,,Ik had me beter aan de richtlijnen moeten houden’’, zei hij uiteindelijk over het bijwonen van een diner met tachtig mensen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)rtredingen~a3867287/
Als een eurocommissaris het kan waarom Ferd dan niet
Natuurlijk niet, zou ook nergens op slaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:50 schreef riazop het volgende:
Nog iemand hier die serieus denkt dat dit consequenties of zo heeft?
Aftreden is juist het minimale wat moet gebeuren. De doodstraf zou een passende sanctie zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Langzaam of snel?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aftreden is juist het minimale wat moet gebeuren. De doodstraf zou een passende sanctie zijn.
Snel is prima. Lijden is niet nodig, het is meer om een signaal af te geven dat politici zich ook aan de wet moeten houden en er anders consequenties zijn.quote:
Nee joh, nee joh hahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:07 schreef riazop het volgende:
Dat stuk schorem is dan minister van justitie
benieuwd hoe Rutte dit gaat weglachen
[ afbeelding ]
Ach, dat dachten we ook van Halsema. Niets verbaast mij meer in deze bananenmonarchie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Solid-Snake het volgende:
Die neemt sowieso ontslag volgende week.
Vergeet het bijbehorende strafblad niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar wel onbetaalbare boetes uitdelen aan mensen die dat soms onmogelijk kunnen betalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag vanaf nu alleen de zogenaamde elitequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Sjemmert het volgende:
Het komt wel een beetje hypocriet over natuurlijk maar die regels zijn ook gewoon achterlijk. Je moet toch gewoon je trouwdag kunnen vieren jongens kom op nou.
"ze zijn asociaal godverdomme!"quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:15 schreef Sephael het volgende:
[..]
Vergeet het bijbehorende strafblad niet!
Ja, eens. Maar deze man noemt mensen die thuis een feestje vieren aso's, en zorgt er voor dat strafbladen uitgedeeld worden voor corona overtredingen. Hoe hypocriet ben je dan... Pak dan zelf dat strafblad ook even.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Sjemmert het volgende:
Het komt wel een beetje hypocriet over natuurlijk maar die regels zijn ook gewoon achterlijk. Je moet toch gewoon je trouwdag kunnen vieren jongens kom op nou.
hij liet zijn agent provocateurs al inslaan op bejaarden, dus het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik post hier verder maar even niks meer anders word ik straks nog van mijn bed gelicht
Dat is geen man maar een rat en niemand ontsnapt zijn straf !!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:35 schreef Ixnay het volgende:
Krijgt dit nog een vervolg?
Zal wel niet. Dit soort mannen zijn onschendbaar.
Waarschijnlijk dat laatstequote:Op maandag 24 augustus 2020 13:36 schreef LC01 het volgende:
Zijn zij nu echt heel dom en even onoplettend geweest of weten ze als koningshuisministers iets meer dan het volk weet en valt er inderdaad iets te zeggen voor de complot denkers die anti corona maatregelen zijn?
En terechtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
En weer bij shownieuws een item over dit![]()
Dit gaat een hele grote staart krijgen
Zeker meer dan terechtquote:
Broekers Knol is dement, die kun je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zeker meer dan terecht![]()
Maar laten we dat stuk stront van Broekers Knol niet vergeten mee te nemen in zijn ondergang
Die heeft gewoon keihard zitten liegen en bedriegenwant ze was er zelf bij
het zijn allemaal teringlijers in de mediaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Broekers Knol is dement, die kun je niet serieus nemen.
Grappig ja ik had het gezienquote:
Hij zegt altijd dat we aan het winnen zijn. Gelooft hij dat echt vraag ik me af. Of is dit om ons moed in te praten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jensen is wel leuk bezig vind ik
Ik denk dat iedereen dat voorzichzelf moet beslissenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hij zegt altijd dat we aan het winnen zijn. Gelooft hij dat echt vraag ik me af. Of is dit om ons moed in te praten.
Kijk maar eens naar revoluties in het verleden wie er altijd winnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hij zegt altijd dat we aan het winnen zijn. Gelooft hij dat echt vraag ik me af. Of is dit om ons moed in te praten.
En toen ging je in een hoekje liggen huilen, schaapje? Heb je wel toestemming gevraagd van je anti-establishementleider? Wel doen he!quote:
Als je iets niet kunt betalen is het al snel onbetaalbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar wel onbetaalbare boetes uitdelen aan mensen die dat soms onmogelijk kunnen betalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jensenquote:
Als agent zijnde kun je jezelf ook afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent.quote:
Lekker vegen op uitdagende gekkies en dan ook nog salaris krijgen. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:01 schreef Antaris het volgende:
[..]
Als agent zijnde kun je jezelf ook afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent.
Gelukkig volgen meeste agenten klakkeloos alle regeltjes op die ze worden opgedragen.
De revoluties die gelukt zijn, zijn de revoluties die wij kennen. Volgens mij zijn helaas de meeste revoluties mislukkingen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar revoluties in het verleden wie er altijd winnen
Volgens mij was dat feest in Haarlem geen kinderfeestje. Nog geen bewijs daar voor gezien iig.quote:
Een begrafenis uitstellen kan prima, alleen gaat het zo stinken op den duur...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:00 schreef Pharkus het volgende:
Erg onhandig. Stapje terug lijkt me noodzakelijk om het belang van de regels nog eens aan te stippen. Genoeg mensen die wel hun bruiloft/begrafenis/feestje hebben versoberd of uitgesteld.
Dit. En waarom is een compleet raadsel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:34 schreef Sicstus het volgende:
En bij de volgende verkiezingen stemmen we toch weer met z'n allen op de regeringspartijen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat wij als randdebielen worden behandeld door de regering en ons er naar zijn gaan gedragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:35 schreef Ixnay het volgende:
Dit. En waarom is een compleet raadsel.
quote:Grapperhaus hoeft van Rutte geen ‘echte boete’ te betalen voor het overtreden van de 1,5 meterregel. ,,Hij heeft een bedrag overgemaakt aan het Rode Kruis, om zijn gevoel van spijt te betuigen’’, aldus Rutte.
Mensen die nog steeds hun overlords geloven die zeggen dat het allemaal een hoax isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:46 schreef PSVCL het volgende:
Mensen die nog steeds geloven dat we met een virus te maken hebben
Met het verschil dat Grapperhaus niet op heterdaad door een agent/controlewagen betrapt is en dus ook geen boete gehad heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:56 schreef Tlaloc het volgende:
Dus mijn parkeerboete mag ik voortaan ook vervangen door een donatie aan een goed doel? Is dat een officieel standpunt van het ministerie?
Maar wel op heterdaad betrapt is op een strafbaar misdrijf door een burger, waarvan bewijs in overvloed. Moet toch ook voor wat tellen, nietwaar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met het verschil dat Grapperhaus niet op heterdaad door een agent/controlewagen betrapt is en dus ook geen boete gehad heeft.
Het staat je natuurlijk wel vrij om iedere keer nadat je fout geparkeerd hebt, een donatie te doen.
Overtreding, geen misdrijf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar wel op heterdaad betrapt is op een strafbaar misdrijf door een burger, waarvan bewijs in overvloed. Moet toch ook voor wat tellen, nietwaar?
Omdat je voor een overtreding geen strafblad krijgt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom wel een 'boete' betalen maar geen strafblad?
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Omdat je voor een overtreding geen strafblad krijgt?
Is wettelijk gezien een misdrijf hoor, hoe gestoord het ook klinktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Overtreding, geen misdrijf.
En daar kun je geen burgerarrest voor doen.
@erasmusquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:14 schreef puddingman het volgende:
Duimpje omhoog als je Patty wil feestfucken
https://www.google.com/am(...)edereen-weet-dat.ampquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Denk je dat je een strafblad krijgt voor een snelheidsovertreding.
Omdat dit sujet boven de wet staat en een hele dikke middelvinger opsteekt naar onsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom wel een 'boete' betalen maar geen strafblad? En de rest van de gasten dan?
Daar heb ik geen overlords voor nodig omdat te zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds hun overlords geloven die zeggen dat het allemaal een hoax is
Leer eens voor jezelf denken, knul.
Een overtreding hoeft niet per se "op heterdaad" geconstateerd te worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met het verschil dat Grapperhaus niet op heterdaad door een agent/controlewagen betrapt is en dus ook geen boete gehad heeft.
Wat een jankertjes zijn die ondernemers toch ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Trouwfotograaf boos op Grapperhaus: 'Dit is een startschot om luchtiger met de regels om te gaan'
Trouwfotograaf Patrick Ouwerkerk uit Lelystad wist niet wat hij zag, toen beelden opdoken van de bruiloft van minister Ferd Grapperhaus. Hij is boos op de minister van Justitie en Veiligheid. Op de beelden is te zien dat de mensen op zijn bruiloft het niet zo nauw nemen met de coronamaatregelen
“In onze branche is iedereen helemaal panisch vanwege die coronaregels. We zijn ontzettend bang voor reprimandes vanuit de overheid en dan zie je deze beelden.” Ouwerkerk zag bijna al zijn opdrachten wegvallen, omdat stellen hun bruiloften annuleren of uitstellen. Trouwen met deze strenge regels zien ze niet zitten. “Ze willen gewoon het risico niet nemen”, zegt Ouwerkerk.
‘Excuses heb je helemaal niets aan’
Grapperhaus heeft inmiddels gezegd dat het hem spijt. Maar die excuses maken weinig indruk op de fotograaf. “Het is hetzelfde als dat je de zorgmedewerkers bedankt voor hun harde werk. Het zijn gewoon woorden, maar je hebt er helemaal niets aan.” Ouwerkerk ziet het gedrag van de minister als ‘startschot om luchtiger met de regels om te gaan’.
Lees ook: Rutte: geloofwaardigheid minister Grapperhaus staat niet ter discussie
Vrijdag had Ouwerkerk pas zijn tweede opdracht als trouwfotograaf sinds het uitbreken van de coronacrisis. Dat veel stellen hun bruiloft annuleren, ziet ook weddingplanner Frederiek Klop. “Bruidsparen willen niet trouwen met die anderhalvemeterregel”, zegt ze. Naast weddingplanner is Klop ook oprichter van de site trouwbranche.nl, een belangenvereniging voor mensen in de bruiloftensector. Klop heeft verontrustende cijfers: “Uit onderzoek blijkt dat 85 procent van de huwelijken is geannuleerd”, vertelt ze. “En daardoor verwacht ruim 60 procent van de ondernemers in de trouwbranche volgend jaar niet meer te bestaan.”
Niet serieus genomen![]()
Na het akkefietje van Grapperhaus stond Klops tijdlijn naar eigen zeggen ‘in de fik’. “Alle trouwbrancheondernemers voelen zich hetzelfde: ze voelen zich niet serieus genomen door de overheid.”
Lees ook: Grapperhaus vindt zichzelf nog geloofwaardig na ‘corona-ophef’ rond bruiloft
Daarom is ze met verschillende ministeries in gesprek over een beter protocol. “We willen ons zeker houden aan de regels die gesteld zijn. Grapperhaus heeft nu zelf gemerkt hoe moeilijk het is om anderhalve meter afstand te houden.”
https://www.hartvannederl(...)e-regels-om-te-gaan/
Zo lekker veel reuring
Waarom laat je hen dan bepalen wat je doet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar heb ik geen overlords voor nodig omdat te zien
Corona-overtreders vragen Grapperhaus om kwijtschelden boetequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 03:30 schreef Gehrman het volgende:
Wat een jankertjes zijn die ondernemers toch ook.
Ik mag toch hopen dat Baudet deze leugenaar even aan de tand gaat voelen komende week.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is allang weer vergeten waar het over ging![]()
Want dement en ontkent gewoon alles
Daarvoor moeten die debielen wel:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:00 schreef riazop het volgende:
..Die 42 andere gasten zullen ook moeten worden geidentificeerd en hun boete moeten aftikken lijkt me.
Rutte: Ze hebben geen actieve herinnering aan de waarheidquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef riazop het volgende:
Wie loog er? Grapjas of Broekersknol?
VERTEL SCHATquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
En weer een update in shownieuws over dit stuk stront![]()
Nieuwe details
Wat zijn het toch allemaal enge mensen die ministers en kamerledenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:22 schreef riazop het volgende:
Wie loog er? Grapjas of Broekersknol?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat zijn het toch allemaal enge mensen die ministers en kamerleden![]()
quote:"Het begrip voor de coronaboete wordt steeds kleiner", vertelt de voorzitter van vakbond BOA ACP. "En dat merkt de boa. Het is ingewikkeld om uit te leggen waarom mensen een coronaboete kunnen krijgen als de verantwoordelijke minister zich zelf niet aan de regels houdt."
En als de stemming dan niet uitkomt dan bellen ze gewoon het CDA die weet hoe je verkiezingen moet manipuleren totdat de uitkomst is zoals de partijleider wenstquote:Op dinsdag 1 september 2020 01:45 schreef I-O het volgende:
Na drie maanden zijn mensen dit weer vergeten en stemmen ze weer op vvd d66 cda gl enzo.
De zittende politieke macht is zeer bedreven in het psychologische deel van dit alles. Geen gerucht meer aan geven dan vergeten mensen snel enzovoort. Dit wint het volk het niet van ze. Ze zijn hier veels te bedreven in. En de media helpt ze ook nogeens. Het volk moet geweld gebruiken. Ik zie namelijk geen andere uitweg. We hebben het op de diplomatieke manier telkenmale geprobeerd. Maar we spelen hun spel binnen hun eigen kaders met hun spelregels. Dit win je niet. Niet met redelijkheid in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 september 2020 01:52 schreef cabe0002 het volgende:
We moeten al deze lui die nu aan de top staan straks 1 voor 1 gaan afrekenen op hun uitgevoerde beleid. Aan ons de taak om een ieder te helpen herinneren wat er zich dit jaar heeft afgespeeld en wie welke rol hierbij heeft gehad.
Precies. Partijgenoot Bruls brengt dit veel te luchtig en onderschat het principiële hierachter. Tegenvaller. Of hij moet dat gekoppeld hebben aan het kwijtschelden van alle coronaboetes. Want een foutje moet kunnen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
"Iedereen kan een foutje maken".
Ja ja, maar dat foutje heeft vele gewone burgers een strafblad opgeleverd, paardelul.
PAARDENLULquote:Rutte: geloofwaardigheid Grapperhaus niet op het spel
Politie Amstelveen roept op tot sturen van beelden van feestjesquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Inderdaad alles staat op foto en video en is meermaals op tv uitgezonden maar alleen de politie heeft niks gezien, dus geen boete
Tegen die tijd is men dat al lang weer vergeten. Zonder het slechte geheugen van de mens zou politiek niet eens mogelijk zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
De arrogantie waar dit mee gepaard gaat is stuitend. Grapperhaus is volstrekt ongeloofwaardig en zijn reactie veel te matig. Gelukkig hebben we relatief snel verkiezingen om deze circusvoorstelling te beëindigen.
Dan aan het volk de taak om deze herinnering levend te houden. Nu we nog relatief vrij internet hebben is dat nog mogelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tegen die tijd is men dat al lang weer vergeten. Zonder het slechte geheugen van de mens zou politiek niet eens mogelijk zijn![]()
dus datquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nu we nog relatief vrij internet hebben ....
Dat dacht Omtzigt ook ...............................quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
...Gelukkig hebben we relatief snel verkiezingen om deze circusvoorstelling te beëindigen.
„Grapperhaus is niet uit zichzelf opgestapt, dus daarom moeten wij als partij - conform de wet - maar zelf aangifte doen. Als minister Grapperhaus geen strafblad krijgt, dan eisen wij die van anderen ook te schrappen.”quote:- Ieder die kennis draagt van een begaan strafbaar feit is bevoegd daarvan aangifte te doen (art. 161).
- …. indien het misdrijf is begaan door een ambtenaar die daarbij een bijzondere ambtsplicht heeft geschonden of daarbij gebruik heeft gemaakt van macht ….. (art. 162)
- …. indien door het misdrijf inbreuk op of onrechtmatig gebruik wordt gemaakt van een regeling waarvan de uitvoering of de zorg voor de naleving aan hen is opgedragen. (art. 162)
Hypocriete politici😂quote:
Want? Waarom in godsnaam? Hij gaat toch ook niet met de NVU in gesprek?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
'Premier Mark Rutte gaat woensdag in gesprek met vertegenwoordigers van Black Lives Matter Nederland en van Kick Out Zwarte Piet.'![]()
Terecht toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Jongeren een strafblad? Dan Grapperhaus ook!' Politieke partij Jong doet aangifte tegen minister Grapperhaus
Alleen maar afleiding van wat ze er allemaal door willen gaan drukken, alsof Rutte zich druk maakt over racisme in Nederland.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Want? Waarom in godsnaam? Hij gaat toch ook niet met de NVU in gesprek?
Hij is zelf de grootste racistquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Alleen maar afleiding van wat ze er allemaal door willen gaan drukken, alsof Rutte zich druk maakt over racisme in Nederland.
De Rijksvoorlichtingsdienst meldt dat onze premier graag verder wil doorpraten over de vraag hoe ‘het gif van racisme’ kan worden bestreden.![]()
https://www.rijksoverheid(...)erdinand-grapperhausquote:Ik wil benadrukken dat we in Nederland een sterke rechtsstaat hebben. Die rechtsstaat geeft mensen waarborgen, zoals veiligheid. Daar sta ik voor als minister.
In dat interview zegt onzer Ferd:quote:Op woensdag 2 september 2020 02:49 schreef Ixnay het volgende:
Definitieve exit Grapperhaus.
https://www.nu.nl/politie(...)handen-schudden.html
Even gefixt. Als het allemaal zo ernstig was deed Ferd echt geen knuffels geven.quote:Op woensdag 2 september 2020 07:26 schreef Ferdii het volgende:
Stuk stront heeft duidelijk schijt aan de Corona maatregelen, maar ondertussennlekker de politicus uithangen en rechtlullen.
Neem je verantwoordelijkheid, treed af of en versoepel maatregelen
quote:Rutte vermeldde dat hem ’van alle kanten was verzekerd’ dat de 1,5 meter-regel onbedoeld was geschonden. Nu er nieuwe foto’s opduiken die tonen dat 1,5 meter afstand niet toevallig is geschonden, lijkt de premier misleid, wat de zaak verder op scherp zet.
quote:Intussen klinkt elders in kabinetskringen dat VVD-staatssecretaris Ankie Broekers-Knol (Justitie) voorop liep om te stellen dat er niets aan de hand was. De bewindsvrouw was als ambtenaar van de burgerlijke stand aanwezig bij het huwelijk. Over haar betrokkenheid bij de dag zou stress zijn geweest bij de VVD.
De minister van Justitie en Veiligheid hield zich niet aan de 1,5 meterregel op zijn eigen bruiloft.quote:Maar volgens haar moet één fout wel kunnen
quote:Mocht er onverhoopt iets gebeuren, kunt u altijd nog bij ons terecht.
En die mensen die klappen en boetes kregen van popo in het Vondelpark? Omdat ze met zn drieen bij elkaar zatenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gerdi Verbeet over actie Grapperhaus: 'Eén fout moet kunnen'
Dat zijn aso's.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:11 schreef riazop het volgende:
[..]
En die mensen die klappen en boetes kregen van popo in het Vondelpark? Omdat ze met zn drieen bij elkaar zaten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:14 schreef puddingman het volgende:
Duimpje omhoog als je Patty wil feestfucken
Straks weer een VVD-justitieminister voortijdig ontslagen voor het einde van zijn termijn, ze weten wel wie ze moeten kiezenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grapperhaus knuffelt schoonmoeder op nieuwe foto's, Kamer reageert ontzet
De bruiloft van CDA-minister Ferd Grapperhaus blijft onderwerp van gesprek. Op nieuwe foto's, vrijgegeven door Shownieuws, is te zien hoe Grapperhaus op zijn huwelijk zeer dicht bij zijn gasten staat en vermoedelijk ook handen schudt. Ook omhelst hij zijn schoonmoeder en wordt op een lunch geen anderhalve meter afstand gehouden.
Gisteren werd daarentegen bekend dat de Tweede Kamer vandaag in debat gaat met het kabinet over het geloofwaardigheidsprobleem van de minister. De nieuwe beelden van een handenschuddende Grapperhaus zullen daar hoogstwaarschijnlijk ook aan bod komen.
https://www.ad.nl/politie(...)ert-ontzet~a3e6cd31/
Ik pak de popcorn![]()
Dan zou hij mooi in dit rijtje terechtkomenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:18 schreef Erasmus het volgende:
Straks weer een VVD-justitieminister voortijdig ontslagen voor het einde van zijn termijn, ze weten wel wie ze moeten kiezen
Oh, shit, is Grapperhaus van het CDA? Net gegoogled en inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan zou hij mooi in dit rijtje terechtkomen
https://isereenvvderopgestapt.nl/
Alleen dit stuk stront is van het CDA![]()
Maar gelukkig zijn ze daar ook goed bezig met verkiezingen enzo![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:27 schreef vosss het volgende:
Dat ze die dikke engnek maar buiten flikkeren.
Vuile aso dat het is.
dikke primaquote:Op woensdag 2 september 2020 15:05 schreef Ferdii het volgende:
Ferry kok de fotograaf naait hier de minister in zijn poepertje
Daar wil ik dan wel een foto van hebbenquote:Op woensdag 2 september 2020 15:04 schreef Ferdii het volgende:
Ferd gaat straks af met staart tussen de benen, gedropt door al zijn kamermatties die ineens niks met hem te maken willen hebben, bang voor eigen reputatie
Die kopquote:Op woensdag 2 september 2020 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
We gaan nu beginnen met debat
Ferd is er ook en kijkt heel blij![]()
![]()
Daar denktdit stuk stront anders overquote:
Maak je geen zorgen, dit stuk stront heeft een plaat voor zijn kop, daar komt niemand doorheenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Ixnay het volgende:
Zou wel een cock actie zijn als hij eerst de kamer uren laat debatteren over of hij wel/niet kan blijven. En dan daarna aftreedt en dat al de hele dag van plan was, maar hij wilde de boel nog ff 1 keer kutten.
Ik zou er niet op rekenen, politici komen overal mee wegquote:Op woensdag 2 september 2020 18:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dit stuk stront heeft een plaat voor zijn kop, daar komt niemand doorheen
Of hij overleeft, of hij gaat jankend de kamer uit![]()
Ik hoop op het laatste![]()
Ik reken nergens op zit met popcorn op de bank te kijken naar npo politiekquote:Op woensdag 2 september 2020 19:07 schreef Sicstus het volgende:
Ik zou er niet op rekenen, politici komen overal mee weg
meestal doen politici dit ja, gewoon doen alsof er niks aan de hand zit en met die vette reet op het pluche blijven zitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:07 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, politici komen overal mee weg
QEDquote:Op woensdag 2 september 2020 19:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
meestal doen politici dit ja, gewoon doen alsof er niks aan de hand zit en met die vette reet op het pluche blijven zitten.
En als ze dan gaan stemmen op het CDA dan worden ze nog een keer belazerd met de uitkomstquote:Op woensdag 2 september 2020 22:33 schreef Sicstus het volgende:
Hij blijft gewoon zitten hoor. Man man man, de mensen die nog stemmen
kipquote:Op woensdag 2 september 2020 22:39 schreef quirina het volgende:
Het is een klap in het gezicht van mensen die geen afscheid hebben kunnen nemen van hun familie die overleden zijn aan Corona.
Het staat raar naar mensen die hun trouwdag cancelen vanwege de Corona.
Het is naar tegenover mensen met een zwakke gezondheid die geen bezoek mogen hebben dat hij geen afstand neemt en het goede voorbeeld geeft.
WALGELIJK!
Dat hij ook al. 'Er zullen vast nog wel nieuwe foto's opduiken maar...'quote:Op woensdag 2 september 2020 23:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee.
Laaat hem liever nog maar even roosteren.
Morgen nieuwe foto's toch?
Dit. En dan ook nog zeggen 'ja ik heb iemand geknuffeld maar..'. Het was GVD z'n hoogbejaarde schoonmoeder. Die dus ook geen hersens heeft.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:39 schreef quirina het volgende:
Het is een klap in het gezicht van mensen die geen afscheid hebben kunnen nemen van hun familie die overleden zijn aan Corona.
Het staat raar naar mensen die hun trouwdag cancelen vanwege de Corona.
Het is naar tegenover mensen met een zwakke gezondheid die geen bezoek mogen hebben dat hij geen afstand neemt en het goede voorbeeld geeft.
WALGELIJK!
Gewoon boete laten betalen zoals elke Nederlander zou moeten, en daarmee is de kous af. Ontslag gaat veel te ver.quote:Op donderdag 3 september 2020 06:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Goh, Grapperhaus mag blijven en Rutte staat achter hem.
Hoe onverwacht.![]()
Blijven stemmen op deze gasten mensen, blijven stemmen.
De politieagenten en BOA's zullen er ook vast blij mee zijn.
Wat een land...![]()
Als het goed is wel. Elke dag weer wat nieuwequote:Op woensdag 2 september 2020 23:08 schreef riazop het volgende:
Welnee.
Laaat hem liever nog maar even roosteren.
Morgen nieuwe foto's toch?
Ik vind dat ie ook wel een strafblad mag krijgen.quote:Op donderdag 3 september 2020 06:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewoon boete laten betalen zoals elke Nederlander zou moeten, en daarmee is de kous af. Ontslag gaat veel te ver.
Precies. Gelijke monniken, gelijke kappen. Dus Ferd ook een strafblad. Of niemand een strafblad.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:10 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind dat ie ook wel een strafblad mag krijgen.
Is best wel mee gedreigd, en voor sommige mensen heeft zo'n strafblad best wel impact.
Die man heeft wel een bepaalde positie en harde uitspraken naar de bevolking toe gedaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 06:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewoon boete laten betalen zoals elke Nederlander zou moeten, en daarmee is de kous af. Ontslag gaat veel te ver.
Een minister met een strafblad op die positie zou wel een beetje raar zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Precies. Gelijke monniken, gelijke kappen. Dus Ferd ook een strafblad. Of niemand een strafblad.
Natuurlijk niet. In het buitenland zijn een aantal ministers van Justitie/Volksgezondheid wel afgetreden door een dergelijk vergrijp (geloof recent in Ierland nog).quote:Op donderdag 3 september 2020 06:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kansloze tokkiesquote:Op woensdag 9 september 2020 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte en De Jonge bestookt met scheldkanonnades tijdens livestream: ‘Sluipschutters gezocht’
Terwijl Rutte en De Jonge vragen beantwoordden, stroomde de chat op YouTube vol met scheldkanonnades. Op teksten als ‘Jullie hebben mijn oma vermoord!’, ‘Sluipschutters gezocht’ en ‘Rutte is crimineel’ werd door de bewindspersonen niet gereageerd. De livesessie duurde een uur, waarin maar een klein deel van alle vragen kon worden beantwoord.
https://www.ad.nl/politie(...)rs-gezocht~ab15cc0c/
Zo nu is de kou uit de lucht![]()
Vooral Grapperhaus schijnt de laatste week overal te worden uitgescholden.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte en De Jonge bestookt met scheldkanonnades tijdens livestream: ‘Sluipschutters gezocht’
Terwijl Rutte en De Jonge vragen beantwoordden, stroomde de chat op YouTube vol met scheldkanonnades. Op teksten als ‘Jullie hebben mijn oma vermoord!’, ‘Sluipschutters gezocht’ en ‘Rutte is crimineel’ werd door de bewindspersonen niet gereageerd. De livesessie duurde een uur, waarin maar een klein deel van alle vragen kon worden beantwoord.
https://www.ad.nl/politie(...)rs-gezocht~ab15cc0c/
Zo nu is de kou uit de lucht![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tilburgers massaal als minister Grapperhaus op het terras
Hoog bezoek bij de silent bingo in de Tilburgse stapstraat Korte Heuvel, daar dook woensdagavond minister van Justitie en Veiligheid Ferd Grapperhaus op. Zo’n zeshonderd keer.![]()
![]()
https://www.ad.nl/video/t(...)p-het-terras~p167693
en die andere 42 gasten?quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grapperhaus alsnog beboet voor schenden coronaregels op bruiloft![]()
![]()
Minister Ferd Grapperhaus krijgt alsnog een boete voor het overtreden van de coronaregels op zijn bruiloft. Het Openbaar Ministerie heeft de bewindsman daar donderdag van op de hoogte gebracht, laat een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid weten
„De minister heeft het OM laten weten dit besluit te respecteren”, zegt de woordvoerder over de boete van 390 euro.
Oh how the tables have turned...quote:
Grapperhaus vertelt dat hij donderdag telefonisch is gehoord door het Openbaar Ministerie (OM). „Ik had een erg hectische agenda, de hoofdofficier wilde mij om vijf uur horen. Dat mag telefonisch, anders ging het niet lukken.” De minister wil niet oordelen over het moment waarop hij de boete krijgt. Twee weken geleden werd namelijk al duidelijk dat hij de fout in ging op zijn huwelijk. „Het is de autonomie van het OM om te beslissen hoe en wanneer ze met iets omgaan.” Premier Rutte stelt zelfs dat de timing alleen maar onhandig is voor Grapperhaus. „Politiek gesproken had je dit dan liever voor de algemene politieke beschouwingen willen hebben.”quote:Volgens de CDA-bewindsman betekent dat niet dat hij zijn werk als minister van nota bene Justitie en Veiligheid niet meer kan doen. „Dat is mogelijk, het is een overtreding. Het is aan de Kamer wat men daarvan vindt. Daar hebben we het twee weken geleden over gehad.” Ook premier Rutte twijfelt niet over het aanblijven van zijn minister. „Dit is niet strijdig met het zijn van minister. Mijn oordeel is niet veranderd.”
De minister zegt dat hij zelf nooit heeft aangedrongen op een boete bij het OM. ,,Nee, dat is ingewikkeld. Dat is niet mijn rol.’’ De vrouw van Grapperhaus heeft geen boete gekregen. Ook staatssecretaris Ankie Broekers-Knol (Justitie en Veiligheid) is niet op de bon geslingerdquote:,,Ik respecteer het dat het OM mij nu een boete heeft gegeven’’, laat Grapperhaus (61) aan deze nieuwssite weten. ,,Ik ben er natuurlijk niet blij mee. Als minister heb ik een voorbeeldfunctie. Ik was een gewaarschuwd mens. Toch is het niet goed gegaan met de coronamaatregelen bij mijn huwelijk. Daar baal ik van.’’
https://www.telegraaf.nl/(...)over-het-coronavirusquote:Premier Rutte deed een dringend beroep op Nederlanders om coronaregels in acht te nemen. „Niet de maatregelen werkten, ons gedrag maakte het verschil. De motivatie van 17 miljoen mensen om zich aan de regels te houden. Die urgentie moet weer terug. We moeten dat weer voelen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |