ze hadden gewoon op een Franse licentie moeten gaan rijdenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:00 schreef Momo het volgende:
Poupouen dan Matje geen wildcard geven
Ze hebben ook Kruijswijk nog thuis moeten laten. De meeste teams buiten de kleine Franse teams zijn nu heel internationaal. Ineos heeft ook maar 1 Brit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef Evertjan het volgende:
Belgische ploeg met 2 Belgische knechten. Echt super voor het Belgische wielrennen. Jumbo Visma is trouwens net zo erg maar die hebben dan nog een Nederlandse kopman
vind ik zelf een slechte zaak. Wat heeft Jumbo nu als sponsor er aan dat er straks een Sloveen in het geel rijd. Mevrouw van Zetten uit Tiel zegt dat toch helemaal niksquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben ook Kruijswijk nog thuis moeten laten. De meeste teams buiten de kleine Franse teams zijn nu heel internationaal. Ineos heeft ook maar 1 Brit.
Als Roglic de Tour wint gaat Jumbo daar niet over klagen lijkt me. Dat genereert veel aandacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind ik zelf een slechte zaak. Wat heeft Jumbo nu als sponsor er aan dat er straks een Sloveen in het geel rijd. Mevrouw van Zetten uit Tiel zegt dat toch helemaal niks
Een slechte zaak voor landen met World Tour licenties misschien, maar voor Sloveni is het mooi dat hun renners gewoon bij WT ploegen terechtkunnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind ik zelf een slechte zaak. Wat heeft Jumbo nu als sponsor er aan dat er straks een Sloveen in het geel rijd. Mevrouw van Zetten uit Tiel zegt dat toch helemaal niks
tenzij het net voor Tom eindigtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Roglic de Tour wint gaat Jumbo daar niet over klagen lijkt me. Dat genereert veel aandacht.
Mitchelton-Scott zonder ook maar een Australir is ook fraaiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef Evertjan het volgende:
Belgische ploeg met 2 Belgische knechten. Echt super voor het Belgische wielrennen. Jumbo Visma is trouwens net zo erg maar die hebben dan nog een Nederlandse kopman
Wanneer voeren we Thijs definitief af?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Primoz zit nog steeds onder de pleisters. Einde tijdperk.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer voeren we Thijs definitief af?
https://twitter.com/thijszonneveld/status/1299053611578724352
Daar gaat Twanquote:Bahrain-Merida. No excuses this time, Landa has a very strong team around him and he's the sole leader. If he does a perfect race, he can end up on the final podium but you already know how it is, it won't happen. Prepare to be heartbroken again. This is #Landismo.
Die zien vooral heel groot Jumbo staan als ze een keer wielrennen kijken..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik volg wielrennen niet eens full-time maar die Thijs komt echt overal en nergens naar boven als zo’n onsympathiek persoon!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer voeren we Thijs definitief af?
https://twitter.com/thijszonneveld/status/1299053611578724352
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |