Waar?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag, bokkenlul.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit wat in. Mensen uit de Achterhoek zijn echt achterlijk.
@:jojoortje
@:drizzt_dourden
Bek hoal'nquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is wel echt nog een gradatie hersenbloeding erger.
Lenny is een vervelende man.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Tokkie @:lenny_leonard kwam stoer doen in bnw
Verwachte leverdag: vrijdag. Nieuwe order, dus geen gezeik meer met het vorige adres (hoop ik).quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In deze SC. Wat de status van je pakket is?
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)etdaling-leiden.html
Applegoden
Nee, ik haat niemand.quote:
Wel gelachen om die kinderachtige vete tussen Apple en Epic Games. Nu krijgen Applegebruikers geen updates meer voor Fortnite in de Applestorequote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)etdaling-leiden.html
Applegoden
Klopt. Al zal het je niet verbazen dat ik het gedrag van Epic net wat kinderachtiger vondquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel gelachen om die kinderachtige vete tussen Apple en Epic Games. Nu krijgen Applegebruikers geen updates meer voor Fortnite in de Applestore.
Oh, gelukkig maar. Ik was wat onzeker door deze post van je:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik haat niemand.
Behalve de lama's
quote:
Humberto Tan ligt al dubbel als hij Tijl Beckand op een tafel ziet klimmenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik haat niemand.
Behalve de lama's
Humberto Tan is heel gemaaktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Humberto Tan ligt al dubbel als hij Tijl Beckand op een tafel ziet klimmen
Snap niet dat @Gramulanion fan van hem is.quote:
Zeker, ze hebben zich gewoon te conformeren aan de regels van Apple . Vond het redelijk bizar dat waarschijnlijk de meestverdienende techbedrijven niet even samen tot een fatsoenlijke compromis kunnen komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt. Al zal het je niet verbazen dat ik het gedrag van Epic net wat kinderachtiger vond.
En de promenade?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik haat niemand.
Behalve de lama's
Ja dat is ook heel kut jaquote:
Omdat jij niet weet wat een moderator wel of niet mag delen? En daarom zegt: "geen idee", terwijl je het antwoord op iemand in FB wel wist, maar je niet wist of je het mocht delen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |