Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt niet per se slecht al zijn de helft van de ingrediėnten doelloos omdat de smaak wegvalt door de overkill.
Ben het opzich wel met hem eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
Ik niet, ik weet zonder te proeven ook wel dat ik dit niet lekker ga vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het opzich wel met hem eens.
Mooi. Dan mag je Haags weer onder Personae non gratae zetten. Zoals Lenny dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Lijkt mij dikke party in m'n mond, die tosti van JR.
Ik zal jou daar eens onder zetten, boerenlul.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi. Dan mag je Haags weer onder Personae non gratae zetten. Zoals Lenny dat heeft gedaan.
@:lenny_leonard
Zolang je die combinatie nooit hebt geprobeerd weet je niet of het bij elkaar pastquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Witbrood, insmeren met sambal, kaas bacon en uitjes erop. Onder het tosti-ijzer. En dan zou je nog kunnen dippen met een saus.
Je bent en blijft een boer en het spreekwoord blijkt op waarheid berust.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet zonder te proeven ook wel dat ik dit niet lekker ga vinden.
Nee jij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Vanaf nu is iedereen met een andere mening dus een boer.
Ik kraak het toch niet af? Je moet wel bij de feiten blijven, bimbo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:01 schreef Elan het volgende:
Jammer dat jullie JR zijn creatie zo belachelijk maken. Geen wonder dat die arme jongen hier niet meer wil posten.
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen, wijf.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kraak het toch niet af? Je moet wel bij de feiten blijven, bimbo.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent en blijft een boer en het spreekwoord blijkt op waarheid berust.
Rustig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen, wijf.
Verder niet denigrerend bedoelt hoor daar waar ik zelf op 5 minuten rijden een Achterhoeker benquote:
Twee broodjes met plakje kaas en wat zout en peper. Verder niets.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Scrummie
Hoe eet jij je tosti's altijd?
Moet je kopstoot ofwa?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen, wijf.
haha bedoeltquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder niet denigrerend bedoelt hoor daar waar ik zelf op 5 minuten rijden een Achterhoeker ben
Zo vat ik het ook niet op hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder niet denigrerend bedoelt hoor daar waar ik zelf op 5 minuten rijden een Achterhoeker ben
Bedoeltquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk het. Over het algemeen versta ik ze nog altijd niet na anderhalf jaarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, regionale spreektaal dus?
Goedgekeurd.
Ik keur dit af als regionale spreektaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, regionale spreektaal dus?
Goedgekeurd.
Daar heb jij de bevoegtheid niet voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik keur dit af als regionale spreektaal.
Een forum admin keurt het goed, maar DE expert in regionale spreektaal keurt het af.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik keur dit af als regionale spreektaal.
Twents is wel echt nog een gradatie hersenbloeding erger.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit wat in. Mensen uit de Achterhoek zijn echt achterlijk.
@:jojoortje
@:drizzt_dourden
Eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is wel echt nog een gradatie hersenbloeding erger.
Bij Didam in de buurt?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Surequote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gelukkig spreek ik alleen in het ouderlijk huis met dialect.
En op twitter.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gelukkig spreek ik alleen in het ouderlijk huis met dialect.
Heel bizar ja. Als je door het centrum loopt (waar bizar genoeg elke winkel denkbaar is) lijk je door een woonwagenkamp te lopen qua volk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei. Daar ken ik nog wat lui ook.
Niet best.
In mijn beleving vooral veel bejaarden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel bizar ja. Als je door het centrum loopt (waar bizar genoeg elke winkel denkbaar is) lijk je door een woonwagenkamp te lopen qua volk.
Meer paupers dan in Tilburg?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel bizar ja. Als je door het centrum loopt (waar bizar genoeg elke winkel denkbaar is) lijk je door een woonwagenkamp te lopen qua volk.
Valt in mijn beleving erg mee maar ik ben hier enkel voor een baan gekomen en werk dan ook gewoon voornamelijk. Scheelt weer een hoop ergernis.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn beleving vooral veel bejaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |