Na het zien van je hamburgers kan je qua eten weinig doen wat mijn beeld van jou nog verder verpest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het vreemdste wat ik nog eens willekeurig doe is pindakaas over kruidenboter heen smeren. Of Pindakaas op salami.
Hopelijk krijg je nu geen fout beeld van me.
Dat is ook weer een vijf jaar oude foto, zegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na het zien van je hamburgers kan je qua eten weinig doen wat mijn beeld van jou nog verder verpest.
Wat zijn dit voor valse claims. Ga maar weer weg, gewoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke uitsupporters is een hooligan, appelmoes en kaas zijn vergelijkbaar
Ik heb je gemist elan
Zwakke comebackquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor valse claims. Ga maar weer weg, gewoon.
Wtf. Zelfs de tosti van JR vind ik nog normaler dan dit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het vreemdste wat ik nog eens willekeurig doe is pindakaas over kruidenboter heen smeren. Of Pindakaas op salami.
Hopelijk krijg je nu geen fout beeld van me.
Niet overdrijven Lennyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf. Zelfs de tosti van JR vind ik nog normaler dan dit.
nee, maat. Grapje is leuk maar het moet geen pesten worden. Dit doet GGMM namelijk wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat het over Tokkies gaat. Ik krijg er straks vast weer flink van lanks
@:tjacka
Bij wie?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, maat. Grapje is leuk maar het moet geen pesten worden. Dit doet GGMM namelijk wel.
Helemaal nu ik 365 dagen per jaar gratis mag reizen, maakt het toch wat makkelijkerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt net iets beter dan solo zuipen terwijl je fok f5'd
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op n kant satsaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vn smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |