quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
403 forbiddenquote:
Ik ookquote:
Dat 65k was voor een ervaren IC-verpleegkundige, niet bepaald het startsalaris waar velen op blijven hangen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar heb je geen recht op als je een partner hebt die in de zorg werkt (en met een schamele 65k/jaar rond moet komen). Volgens Klaver is dat een schande.
Hopen dat het zuurstofgehalte in de studio hoog genoeg isquote:
Dat geluid, als een hond die water drinkt uit zo'n bakquote:
Voor de vertrekkende Sander.quote:
De baliedame van mijn bibliotheek heeft er ook zo een.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Een bril waar je chickies mee hosselt.
je zusje ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De baliedame van mijn bibliotheek heeft er ook zo een.
Die geeft waarschijnlijk Spaans.quote:
Huehuehuequote:
Kijkt ze een beetje streng?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De baliedame van mijn bibliotheek heeft er ook zo een.
Eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Liever Carrie. Een juf moet een type MILF zijn.
Niet nodig met dat brilletje.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niet nodig met dat brilletje.
Welk kabinet heeft dat ook al weer ingesteld?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Woningbouw heeft geen geld meer... Ze zijn afgeroomd door de regering!
Stel je voor zeg dat je een grote windmolen erop wil zetten!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Verdikke je eigen grond en je mag niet eens ermee doen wat je wil
Volgens mij Rutte!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Welk kabinet heeft dat ook al weer ingesteld?
Stel je voor dat je een seksschommel in de tuin wil zetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stel je voor zeg dat je een grote windmolen erop wil zetten!
''Goh..''quote:
Ik ben twaalf; wat is dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Stel je voor dat je een seksschommel in de tuin wil zetten.
Een schommel voor volwassenen die zich jong willen voelenquote:
Een schommel waar je op kunt wippen, maar het is geen wip. Huehuequote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ik ben twaalf; wat is dat?
~monkyyy
Die auto moet roken als Jan Slagter!quote:
quote:Een belangrijke dag voor slachtoffers van seksueel misbruik binnen de Jehova’s gemeenschap. Minister Sander Dekker voor Rechtsbescherming richt vandaag een meldpunt op waar misbruikslachtoffers zich kunnen melden. Minister Dekker is vanavond te gast, samen met Marianne de Voogd, één van de misbruikslachtoffer uit de Jehova’s gemeenschap. Een belangrijke katalysator voor de komst van het meldpunt was het werk van de Stichting Reclaimed Voices. Met hun persoonlijke ervaringen hebben ze het probleem de afgelopen jaren op de kaart gezet. Bestuurslid Raymond Hintjes schuift ook aan.
Met acteurs Werner Kolf, Teun Kuilboer en Egbert-Jan Weeber bespreken we hun rol in de nieuwe tv-serie Commando’s, waarin is te zien hoe een geheime militaire missie gruwelijk mis kan gaan. De acteurs hebben uitgebreid geoefend om het leven van een commando zo realistisch mogelijk na te spelen.
In maart en april bleef iedereen nog massaal thuis, maar bij een eventuele tweede coronagolf zullen de jongeren zich waarschijnlijk niet meer zo braaf aan de regels houden. En is het ook niet terecht dat ouderen zich dan gaan isoleren, om de jonge generatie meer bewegingsvrijheid te geven? Daarover praten we met Jort Kelder, Wouke van Scherrenburg en Gerdi Verbeet.
Dit wil ik zien.quote:In maart en april bleef iedereen nog massaal thuis, maar bij een eventuele tweede coronagolf zullen de jongeren zich waarschijnlijk niet meer zo braaf aan de regels houden. En is het ook niet terecht dat ouderen zich dan gaan isoleren, om de jonge generatie meer bewegingsvrijheid te geven? Daarover praten we met Jort Kelder, Wouke van Scherrenburg en Gerdi Verbeet.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef svann het volgende:
De laatste keer dat Jort echt duidelijk zijn geweldige meningen mag ventileren?
Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Daar lijkt het wel op![]()
Straks krijgen we de empathische kant van hem te zien.
Bedankt, ikweethetookniet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort![]()
Onze expert weermaar waar nu dan weer in
![]()
Hopelijk gaat hij nog wel even bevestigen dat hij het billemaatje van Rutte is door hem weer op te hemelen
Nou daar zitten we op te wachten hoor
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort![]()
![]()
Hopelijk gaat hij nog wel even bevestigen dat hij het billemaatje van Rutte is door hem weer op te hemelen
Heb je gemist dat Jort Sander gaat vervangen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort![]()
![]()
Nergens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Zelfs in het ziekenhuis wordt die 1,5 meter niet nageleefd
Bunker buster op dat ziekenhuis dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Nou, graag eerst even mijn papa eruitquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bunker buster op dat ziekenhuis dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, graag eerst even mijn papa eruit
Nee hoor, ik kan niet wachten op de Judas kus van Jort aan Sander aan het eind van de uitzendingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef svann het volgende:
Heb je gemist dat Jort Sander gaat vervangen?
Kun je elke week je lol op.
Precies, dan neem je maar ontslag.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Wel eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Als je trouwt moet je sowieso meteen opstappen als minister. Ongeloofwaardig.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Als je trouwt moet je sowieso meteen opstappen als minister. Ongeloofwaardig.
Colportage moet sowieso verboden worden.quote:
Jort volgt nano-Jort opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je gemist dat Jort Sander gaat vervangen?
Kun je elke week je lol op.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Ruiken jullie er ook aan?
~monkyyy
Helaas geen last van. Dat lijkt mij wel geinig om in gesprek te gaan met die gekkies.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Colportage moet sowieso verboden worden.
Altijd de discussie met dat soort lui aangaan...op het laatst worden zij het ook zat.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Colportage moet sowieso verboden worden.
Door de keronarotzooi ben ik 95 procent van de tijd thuis en dan hoef ik gelukkig alleen uit mijn raam te hangen om even te kijken wat voor gekkies aanbellen. De laatste tijd veel enge energieverkopers.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helaas geen last van. Dat lijkt mij wel geinig om in gesprek te gaan met die gekkies.
Ik had een keer een superlekkere meid erbij..ging even twijfelen aan die viering waar ze me voor uitnodigdenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helaas geen last van. Dat lijkt mij wel geinig om in gesprek te gaan met die gekkies.
Doe ik alleen als ik 10 minuten op mijn bus moet wachten eigenlijk. Dan heb je vaak Greenpeace-wappies waarmee je je wachttijd kunt doden, dikke prima.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Altijd de discussie met dat soort lui aangaan...op het laatst worden zij het ook zat.
Gewoon binnenlaten op de bank thuisquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had een keer een superlekkere meid erbij..ging even twijfelen aan die viering waar ze me voor uitnodigden
Is dat Leiden zo links?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik 10 minuten op mijn bus moet wachten eigenlijk. Dan heb je vaak Greenpeace-wappies waarmee je je wachttijd kunt doden, dikke prima.
en die moeke dan, die er ook bij wasquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gewoon binnenlaten op de bank thuis
We hebben een links college, ja. VVD is er sinds 2018 uitgekieperd.quote:
Jij mag geen alcohol in combinatie met medicijnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Champagne staat al koud hier![]()
![]()
Dat arrogante misbaksel gaan we missen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken diverse mensen met die draai in de kop die je niet onder de tafel krijgt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Altijd de discussie met dat soort lui aangaan...op het laatst worden zij het ook zat.
Eigenlijk is de kogel de enige oplossingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:30 schreef Monolith het volgende:
Dit soort sektes zijn ook volkomen gestoord.
Meh, de PDF is weggehaald.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We hebben een links college, ja. VVD is er sinds 2018 uitgekieperd.
Maar in mijn wijk werd volgens mij het meest PVV gestemd bij de TK2017. Misschien dat ik het nog terug kan vinden.
daar gaan dan ook heel wat uurtjes leer in zittenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik ken diverse mensen met die draai in de kop die je niet onder de tafel krijgt.
Ergens best wel respect hoe je in die betonplaten nog niet eens het begin van een krasje kunt maken.
Beter geliijk in & bij de kiem laten smoren.
Kyle is het met jou eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eigenlijk is de kogel de enige oplossing
met ducttape (dit werkt alleen in een film)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Houden jullie ook iets stil?
~dvdfreak
En sport.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Zijn het niet de priesters die aan kleine jongetjes zitten dan zijn het Jehova's wel die lopen te rommelen....
Wat is dat toch met het geloof en sexueel misbruik?
Wat staat hier in godsnaam?quote:
Als je met je moeder meewilt naar Twente - PSVquote:
chlamydia?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Hebben jullie je al laten testen?
~monkyyy
Yupquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Hebben jullie je al laten testen?
~monkyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
big oofquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
FOK!kers kunnen dat niet oplopen.
Ik vermoed Welmoed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100% gezond natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Getsiequote:
Niet geklikt. VI = VI niet meer.quote:
Midden in het hart van metropool Aalten nog wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit!!! @:onlogisch @:wereldgozer
[ twitter ]
Niet met Antony, heequote:
Een oud GTST bekende..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:55 schreef svann het volgende:
Die met bril is irritant (niet) grappig.
Oud-GTST acteurtje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:55 schreef svann het volgende:
Norman Reedusquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:55 schreef svann het volgende:
Dan lig ik in mijn mandjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |