abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194937543
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef lykkefund het volgende:

[..]

Klopt ja, dat vergat ik nog te vermelden! Dat was dan wel weer een fijne meevaller, wat mij betreft het langer moeten wachten wel weer goedgemaakt zo!
idem, bedacht straks nog als laatste voor het naar huis gaan op mijn werk ff CRE checken 3 app, en nog ff af kunnen ronden, als een van de laatste I guess, bedrag was op een paar K vol, thanks w/ *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door peterc op 07-09-2020 19:41:24 ]
pi_194939651
Zojuist nieuwe cashflow prognose ontvangen voor CRE 3 appartementgebouwen..
Ziet er niet super rooskleurig uit haha. Helft staat leeg, tevens ontbreekt opeens de rente voor de overige 50% van de financiering... terwijl die wel achtergesteld is aan ons. Zonder deze rente maar net een positieve cashflow. Tevens geen renovatiekosten beraamd, enkel wat onderhoudskosten.
pi_194943968
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef cubje het volgende:
Ziet er niet super rooskleurig uit haha. Helft staat leeg, tevens ontbreekt opeens de rente voor de overige 50% van de financiering... terwijl die wel achtergesteld is aan ons. Zonder deze rente maar net een positieve cashflow. Tevens geen renovatiekosten beraamd, enkel wat onderhoudskosten.
waar is die zichtbaar i d project-pitch, kijk ik er overheen? Of heb je hem separaat ontvangen? Kun je hem dan i d spoiler [plakken ? Die van het 1e proj kan ik vinden in pitch I. Thanks voor het delen van je info alvast

Ook benieuwd naar status Steyl, ivm aflossing voor eind sept, nu duurt dat dus nog een weekje of 3, wanneer er witte rook uit de schoorsteen komt?

Ook Zegenstraat van SIG staat voor 1 okt 2020 op de aflos-rol. Van de week ff kieken naar wat dit jaar nog meer moet komen

[ Bericht 5% gewijzigd door peterc op 07-09-2020 23:36:58 ]
pi_194945060
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef cubje het volgende:
Ik zou ook graag willen weten waar je dit kan zien.
  dinsdag 8 september 2020 @ 08:08:01 #280
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_194947391
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 13:11 schreef KrekelJapie het volgende:
Niets meer gehoord over de aflossing van project Village des Cigales
Ik heb vorige week nog een mailtje gestuurd naar de man van A4F. Hij had de vrijdag daarvóór contact gehad met de ondernemers en die zouden navraag gaan doen bij de notaris.
Mijn indruk is dat heer Reintke zeer aardig, maar véél te lief is. De leningnemers nemen een loopje met hem, zo lijkt het. Heb wel eens gevraagd of hij zijn info uit onafhankelijke bron krijgt (notaris of de nieuwe kopers), maar dat is niet het geval. Hij heeft alleen maar contact met de leningnemers.
Ik snap wel dat hij (nog) niet wil aansturen op een executieverkoop, maar er wordt óók geen maandelijkse rente uitbetaald. Ik heb begrip voor de vervelende situatie waarin A4F zich bevind, maar dit vind ik toch allemaal té veel 'slappe hap'.
pi_194947426
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 23:13 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik zou ook graag willen weten waar je dit kan zien.
Ik heb hem opgevraagd. zal later vandaag even kijken of ik wat knip en plakwerk kan doen voor jullie
pi_194947448
quote:
12s.gif Op maandag 7 september 2020 22:29 schreef peterc het volgende:
Ook Zegenstraat van SIG staat voor 1 okt 2020 op de aflos-rol. Van de week ff kieken naar wat dit jaar nog meer moet komen
Er staan zelfs drie panden van dezelfde leningnemer op de aflos-rol. Aflossingsdatum zou 5-9 zijn.
2x Zegenstraat en 1x Jaersveltstraat

[ Bericht 2% gewijzigd door KrekelJapie op 08-09-2020 08:41:39 ]
pi_194948647
quote:
Schuld > 1000K dat lijkt me nog al wat voor een relatief kleine onderneming.
pi_194948727
quote:
Ik begrijp dat ze nog maar een paar jaar in dit pand zitten, op filmpje ziet het er wel netjes uit. Om dan nu op zoek te gaan naar 40k tegen 8% om het kantoor te moderniseren met een schuld (lang+kort) van > 1 miljoen dan wordt ik nog niet enthousiast. Zonder goed (aanvullend) verhaal laat ik het aan me voorbij gaan.
pi_194948861
Goed nieuws mbt achterstand collin
quote:
In juli hebben wij u voor het laatst geïnformeerd over de afwikkeling van de financiering van P*r*d*s* *l*ctr*n*cs. Om een gedwongen verkoop van onroerend goed te voorkomen heeft de klant ons toegezegd uiterlijk komende maand de lening af te lossen. Deze toezegging is voor ons reden om de in gang gezette rechtsmaatregelen (tijdelijk) op te schorten.
pi_194948873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:09 schreef tnhb het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ze nog maar een paar jaar in dit pand zitten, op filmpje ziet het er wel netjes uit. Om dan nu op zoek te gaan naar 40k tegen 8% om het kantoor te moderniseren met een schuld (lang+kort) van > 1 miljoen dan wordt ik nog niet enthousiast. Zonder goed (aanvullend) verhaal laat ik het aan me voorbij gaan.
ik verwacht zelf dat er niet veel verbouwd gaat worden maar dat de 40K nodig is om wat schuldeisers af te koelen.
pi_194949271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:20 schreef KrekelJapie het volgende:
Goed nieuws mbt achterstand collin
[..]

Je kan je afvragen in hoeverre dat goed nieuws is van een klant die na 1 maand al niet meer betaalde en daarna ook verschillende keren zijn afspraken niet is nagekomen. Van mij had Collin de procedure gewoon door mogen laten lopen. Afijn we gaan zien of men nu wel zijn afspraken nakomt ....................
pi_194949400
Nog 1.000 voor de fietsenmaker van collin voor de liefhebber:
https://www.collincrowdfund.nl/bike-repair-centre/

Inmiddels weer vol

[ Bericht 9% gewijzigd door KrekelJapie op 08-09-2020 11:15:05 ]
pi_194949529
Supermarkt Collin staat open
pi_194949540
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:01 schreef KrekelJapie het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/sofu-supermarkt/ bij aanvang al 18% vol. Meegenomen.
pi_194949560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:02 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

https://www.collincrowdfund.nl/sofu-supermarkt/ bij aanvang al 18% vol. Meegenomen.
Ook meegenomen.
pi_194949859
quote:

[..]

Ook meegenomen!
-
pi_194950002
quote:

[..]

En vol binnen een half uur
pi_194952782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:13 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Er staan zelfs drie panden van dezelfde leningnemer op de aflos-rol. Aflossingsdatum zou 5-9 zijn.
2x Zegenstraat en 1x Jaersveltstraat
De betalingen zijn binnen :)
pi_194956934
De glasvezelkabellegger van Collin zit ook vol. Toen ik vanmorgen keek zat hij nog op ruim 60%. Kennelijk heeft Collin net als SIG ook een paar superinvesteerders achter de hand vanochtend heeft iemand er 175K in gestopt en lening nu vol.
Afijn volgens mij een redelijk project met als onderpand woonhuis, bedrijfsruimte en ook nog wat grond in een stedelijke omgeving. Misschien is het pand op dit moment wat verwaarloosd maar ik denk dat deze jongen handig genoeg is om de boel snel in redelijke staat te brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 08-09-2020 18:06:46 ]
pi_194958579
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Meh. Te laat. Werkverlpichtingen maakte dat ik wat laat was. Toen ik het zag stond er nog 3.500 open. Inloggen/inschrijven & geld storten en toen "sorry, project vol".
Ah well.
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_194959226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:38 schreef fok321 het volgende:

[..]

De betalingen zijn binnen :)
Pfff, inderdaad, 3x prijs. Maar geen boeterente zo te zien. ;(
Pecunia non olet
pi_194959438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 20:02 schreef obligataire het volgende:

[..]

Pfff, inderdaad, 3x prijs. Maar geen boeterente zo te zien. ;(
Hoezo boete rente, project was gewoon afgelopen conform contract. Al vind ik het persoonlijk jammer dat de projecten zijn afgelopen. Zekerheden waren inmiddels zo hard door de gestegen door de huizenprijzen. Jammer dat de geldnemer niet wil herfinancieren bij SIG, al snap ik het van hem dondersgoed, kan bij een bank met de huidige LTV veel goedkoper uitzijn, mocht nog een hypotheek nodig zijn.
pi_194959782
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2020 12:04 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw HcN project:

Er is een nieuw project in de 48-uurs preview fase geplaatst.

Het betreft een 5-sterren crowdfundingproject voor Wok To Go Amsterdam. Op dit project wordt 7.5% rente geboden met een looptijd van 48 maanden.

De actieve automatische investeringen die op het moment van voorpublicatie waren ingesteld, worden hier aan toegevoegd zodra het project online komt.

Woensdag 9 september om 12:00 uur zal het project worden opengesteld voor het nog resterende te financieren deel.

https://horecacrowdfundin(...)o-amsterdam-2zlg56px
Wat vinden jullie van deze nieuwe van HCN? Ziet er niet slecht uit volgens mij ondanks de moeilijke tijden voor de horeca.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')