Ik heb er zelfs nog eentje overquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Dat is vreemd, ik heb op 25 augustus via de link die hier gedeeld is geïnvesteerd. Investering percentage was toen nog onder de 100%. Echter kan ik mijn investering nu nog niet afronden.
We zullen zien of ik op tijd af kan ronden als mijn betaal link actief wordt.
Hebben ze trouwens nog aangegeven, waarom het project niet is afgesloten na de normale looptijd?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef cubje het volgende:
[..]
klopt wij konden vrij van kosten deelnemen. Ik heb nog een verhoging staan maar twijfel nog, zaten zoveel bijzondere voorwaarden bij
Het project zou sowieso 5 tot 8 jaar lopen, waarvan de eerste fase 36 maanden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:15 schreef obligataire het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens nog aangegeven, waarom het project niet is afgesloten na de normale looptijd?
Net als ETphonehome heb ik ook meteen binnen het streefbedrag gereserveerd, ook aan mijn neus gaat het project nu voorbij:quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog eentje overIk had drie hapjes gereserveerd, daarvan 2 benut vandaag. Vreemd dat niet iedereen de bewuste mail heeft gehad.
(Maaruh, als je kijkt in je portefeuille, staat daar dan nu niet een groene betaalknop achter de reservering?)
OK, het is dus niet zo dat ze het project wilden afstoten maar dat er geen kopers waren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:52 schreef cubje het volgende:
[..]
Het project zou sowieso 5 tot 8 jaar lopen, waarvan de eerste fase 36 maanden.
Gefeliciteerd. Toch mooi meegenomen dat je er bij KOM positief van af komt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:58 schreef zeeland6 het volgende:
Hoera, met de betaling van KOM deze maand ben ik break even, alle grijpstuivers die er nu nog komen is mooi meegenomen rendement.
Ik zit nog niet op mijn break even punt maar hij komt wel in zicht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:58 schreef zeeland6 het volgende:
Hoera, met de betaling van KOM deze maand ben ik break even, alle grijpstuivers die er nu nog komen is mooi meegenomen rendement.
Ja ik twijfel ook nog, heb veel gereserveerd in delen. Maar alle documenten deden me toch wat twijfelen, heb die hoeveelheid aan bijzondere voorwaarden ed nog niet eerder gezien en gezien de rente maakt me dat toch iets huiverig haha.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:32 schreef obligataire het volgende:
[..]
OK, het is dus niet zo dat ze het project wilden afstoten maar dat er geen kopers waren.
Dan blijft m.i. de conclusie dat dit een pareltje is (mooi opgeknapt o/g, LTV 46%), en nog zonder kosten ook
Misschien dat ik die derde dan toch ook maar meepak.
Ik heb de betaling van deze maand nog niet binnen. Als die hetzelfde is als de afgelopen maanden, bereik ik deze maand break even. Dan is dit avontuur redelijk goed afgelopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:17 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zit nog niet op mijn break even punt maar hij komt wel in zicht.
Over mijn totaal rendement van de afgelopen 5 jaar heb ik overigens niets te klagen. Op dit moment sta ik volgens mijn eigen berekening op 5,5% netto, volgens de berekeningen van KoM zou dat overigens een stuk hoger uitkomen.
Over mijn rendement bij KoM heb ik dus niks te klagen. Over de rest van de KoM organisatie des te meer. Ik ben zó blij dat ik een aantal jaren geleden gestopt ben bij ze.
idemquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Dat is vreemd, ik heb op 25 augustus via de link die hier gedeeld is geïnvesteerd. Investering percentage was toen nog onder de 100%. Echter kan ik mijn investering nu nog niet afronden.
Wellicht hebben er na onze investering nog veel investeerders uit het originele project hun herinvestering bevestigd, en krijgen die nu voorrang. En was obligataire eerder als ons bij het gebruik maken van de link.quote:
Kijk even in je dashboard, daar staat als het goed is de betaallink ook. Misschien is de mail ergens tussen de spam beland. Ik heb de investering vandaag af kunnen ronden. Ook mij mij staat er nog een bedragje open, er zal nog een mogelijkheid komen om het laatste plukje in te leggen voor andere investeerders.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Heb net ingelogd maar helaas nog niet de mogelijkheid om te investeren (was bij mij ook nog onder de 100% toen ik ging reserveren)quote:Op zaterdag 5 september 2020 05:53 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Kijk even in je dashboard, daar staat als het goed is de betaallink ook. Misschien is de mail ergens tussen de spam beland. Ik heb de investering vandaag af kunnen ronden. Ook mij mij staat er nog een bedragje open, er zal nog een mogelijkheid komen om het laatste plukje in te leggen voor andere investeerders.
idem, afwachten dus, anders een beetje raar en bad luck, ...... maar goed vlgs het crowdfund spreekwoord............beter een goed project gemist als in een slechte ingestaptquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:11 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Heb net ingelogd maar helaas nog niet de mogelijkheid om te investeren (was bij mij ook nog onder de 100% toen ik ging reserveren)
Ja, echt een schandalige situatie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:44 schreef KrekelJapie het volgende:
Lendahand blijft de accounts gijzelen van de investeerders die de nieuwe algemene voorwaarden niet willen accepteren. Dashboards zijn niet meer beschikbaar.
Lendahand heeft deze werkwijze in het verleden vaker toegepast. Toen werden na klachten de dashboards wel weer vrijgegeven. Nu lijkt dit niet te gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:11 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, echt een schandalige situatie.
Gaat LDH het eerste Nederlandse platform worden dat zijn investeerders doelbewust gaat oplichten? Het afdwingen om met terugwerkende kracht voorwaarden te accepteren voor investeringen die je in het verleden gedaan hebt is natuurlijk onacceptabel. Om dan het vrijgevallen geld te gijzelen komt aardig in de buurt van oplichting/diefstal. #AFM kan dit zomaar?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:11 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Heb net ingelogd maar helaas nog niet de mogelijkheid om te investeren (was bij mij ook nog onder de 100% toen ik ging reserveren)
Ik heb net nog een derde deel kunnen betalen. Heb nu nog een vierde en vijfde openstaan die ik ook gewoon kan betalen.. Ben herinvesteerder, en had naast de originele nog extra bedragen gereserveerd om even over na te denken. Zodra ik op betalen klik, staat dat er nog maar voor 89% is ontvangen. Dus we zitten nog niet aan de 100. Maar het zal wel eerst voor de echte herinvesteerders open staan nu dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:11 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ik heb vannacht die derde ook maar binnengehaald. Je weet maar nooit of ze zich bedenken daar c.q. wakker wordenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:26 schreef cubje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net nog een derde deel kunnen betalen. Heb nu nog een vierde en vijfde openstaan die ik ook gewoon kan betalen.. Ben herinvesteerder, en had naast de originele nog extra bedragen gereserveerd om even over na te denken. Zodra ik op betalen klik, staat dat er nog maar voor 89% is ontvangen. Dus we zitten nog niet aan de 100. Maar het zal wel eerst voor de echte herinvesteerders open staan nu dan?
in dit geval ben je misschien wel kansloos als je al onder de 100% had toegezegd, zoals ik ook nu ervaar... raar verhaal.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:54 schreef obligataire het volgende:
Grappig dat velen in delen inleggen bij CRE. Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat zo deed, omdat je een (bij nader inzien) te hoog bedrag later niet meer kunt verminderen. Zo ben je flexibel. En zijn anderen die boven de 100% inleggen normaliter niet kansloos
Betekent dat dan dat als je in blokjes van ¤500 inlegt, je ook maandelijks losse betalingen krijgt per ¤500?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:54 schreef obligataire het volgende:
Grappig dat velen in delen inleggen bij CRE. Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat zo deed, omdat je een (bij nader inzien) te hoog bedrag later niet meer kunt verminderen. Zo ben je flexibel. En zijn anderen die boven de 100% inleggen normaliter niet kansloos
neequote:Op zaterdag 5 september 2020 12:09 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat als je in blokjes van ¤500 inlegt, je ook maandelijks losse betalingen krijgt per ¤500?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |