Sooooooooooooooow, vanavond ff kijkenquote:
Weer die discussie?quote:
Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.quote:The film's writer and director Maïmouna Doucouré has described the film as being a commentary on how social media encourages young girls to objectify themselves without understanding the meaning or repercussions of doing so.
Boodschap van de film sta ik wel achter. Maar het is gewoon té expliciet gefilmd. Onnodig. Op een geile manier de kontjes van 11-jarige filmen is nu blijkbaar progressief.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Weer die discussie?
Dit is een film die door Netflix is gekocht en op het Sundance Film Festival een prijs heeft gewonnen. Het is geregisseerd door een Franse/Senegalese. Ze zegt zelf:
[..]
Ik durf te wedden dat er een boel pedo's out-of-context die clips gaan "bekijken".quote:Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.
als ik zie hoe sommige kinderen zich anno 2020 kleden (of gekleed worden) is dat echt niet alleen op social mediaquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Weer die discussie?
Dit is een film die door Netflix is gekocht en op het Sundance Film Festival een prijs heeft gewonnen. Het is geregisseerd door een Franse/Senegalese. Ze zegt zelf:
[..]
Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.
Het is zo schuldig als je het zelf ervaart denk ik?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Boodschap van de film sta ik wel achter. Maar het is gewoon té expliciet gefilmd. Onnodig. Op een geile manier de kontjes van 11-jarige filmen is nu blijkbaar progressief.
[..]
Ik durf te wedden dat er een boel pedo's out-of-context die clips gaan "bekijken".
Haha klopt, erg toch!? Blijft vermakelijk, maar het is gewoon half toneelspel. Denk dat ik maar weer GTST ga kijken.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Psssst....zelfs de Captains zijn zelfs niet de kapiteins van die boten, maar ik zie dat je het topic al gevonden hebt
Het gaat meer om de wijze van filmen. Dit draadje legt het beter uit dan ik kan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:57 schreef avotar het volgende:
[..]
Het is zo schuldig als je het zelf ervaart denk ik?
Ik zie er het kwaad niet van in, moet ik bekennen. Al dansen mijn dochter (en haar vriendinnen) niet op die manier bij musical-les.
Nee, de film heeft het probleem dat een paar overgevoelige mensen die blijkbaar bepaalde (latente) neigingen hebben, gevallen zijn over bepaalde scenes.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:01 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Het gaat meer om de wijze van filmen. Dit draadje legt het beter uit dan ik kan.
[ twitter ]
Weer zo'n katholieke trut.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Weer die discussie?
[..]
Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.
Precies wat die twitteraar dus zegt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:04 schreef avotar het volgende:
Nee, de film heeft het probleem dat een paar overgevoelige mensen die blijkbaar bepaalde (latente) neigingen hebben, gevallen zijn over bepaalde scenes.
En dan doen de sociale media hun ding.
De reacties zijn imho veel walgelijker dan de daadwerkelijke film.
Wat dat aangaat is "The Social Dilemma" (die op hetzelfde festival ook in de prijzen viel) het kijken waard.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Precies wat die twitteraar dus zegt.
[ twitter ]
Eh wat? Waar is die tendens precies?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:09 schreef Aurelius het volgende:
En er is een tendens om pedofilie te normaliseren, acceptabel te maken. Ik weiger in elk geval me te laten aanpraten dat het aan mij ligt als ik me druk maak om een film die 11-jarige meisjes sexualiseert.
Het zal vast aan mij liggen dat ik het niet zo zie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:09 schreef Aurelius het volgende:
En er is een tendens om pedofilie te normaliseren, acceptabel te maken. Ik weiger in elk geval me te laten aanpraten dat het aan mij ligt als ik me druk maak om een film die 11-jarige meisjes sexualiseert.
Dat vergelijk met GTST vind ik wel wat erg ver gezocht. Het is drama, dat wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:03 schreef Nielojram75 het volgende:
Away is ontzettend saai.
Als je een soort GTST/TBATB in space wil kijken, moet je dit opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |