abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194728428
[img]Plaatje weggeblazen [/img]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194728672
In mijn nieuwe baan is 't gewoon weer altijd naar kantoor.
pi_194728919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Krokettenparty? _O_

Allemaal verschillende kroketten?
8 Van de 9 zijn verschillend ja :) Ze komen hier vandaan: https://krokettenkunst.nl/
Spoilers!
pi_194728930
Ik mag an sich thuis werken, maar de laatste keren dat ik het deed kreeg ik vrij snel een nervous breakdown :@

Plus mn functie gaat ook 1000 soepeler op kantoor in aanwezigheid van alle collega's.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194728950
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*
Van welk zusje?
Nu eerste kind van een zusje. Ze gaat dit jaar verhuizen naar een leuke woning waar haar vriend al een paar maanden aan het klussen is. Kind lijkt op E.T. Zij ook toen ze net geboren was :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194728958
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:25 schreef Blues het volgende:
Ik was bijna uitgevallen tegen een onwillige ambu-chauffeur >:)
Wat gebeurde er?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 augustus 2020 @ 15:32:49 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194728964
Morgen werk ik thuis, want een half dagje. Dat lukt nog wel. Maar een hele dag..... Dan haak ik af.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194729112
130929_15449_sbsprobleemwijkkees_400_274.jpg

Natgeregend: 5,5/6. Dikke stortregen op weg naar huis. Ik heb wel tijgertape gekregen van de fysio, so I have that going for me.

Nog 1x met de hond, doe nu ook maar gelijk. Dan voor de derde keer droge kleren aan. En de laatste keer want iedereen en iedereen z'n moeder ken kerona krijgen ik ga niet meer naar buiten *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194729185
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Natgeregend: 5,5/6. Dikke stortregen op weg naar huis. Ik heb wel tijgertape gekregen van de fysio, so I have that going for me.

Nog 1x met de hond, doe nu ook maar gelijk. Dan voor de derde keer droge kleren aan. En de laatste keer want iedereen en iedereen z'n moeder ken kerona krijgen ik ga niet meer naar buiten *O*
Dan krijguh ze ut ook niet *O*
Droge kleren O+

Met die vieze parasiet die in quarantaine moet blijven ben ik me minimaal vijf keer per dag aan het verkleden :') Laatste dagen veel zoom meetings en dus ook nog ‘nette’ kleren en bh aan ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194729213
Ik heb echt geen enkel probleem met een mondmasker moeten dragen, maar mijn hemel, iedereen waant zich hier echt onsterfelijk met zo'n ding op je neus. Afstand houden is er echt niet bij. }:|

Verder het ene horrorvak aan de kant gemieterd, dat gaat hem gewoon niet worden, even realistisch gekeken naar de berg die ik nog moest leren :@ .
Dus nu volle bak voor een ander (2ejaars) vak dat ik a.s. dinsdag eigenlijk een beetje voor spek en bonen zou meedoen, om een idee te krijgen van de examenvragen. Maar het zou wel schelen als ik die toch al wel heb gehaald natuurlijk, hoef ik die het eerste semester niet meer te doen. Is toch weer 9 studiepunten. En scheelt weer verplichte practica+verslagen)

En alleen nog even zien hoe ik het zaterdag doe met de begrafenis. Ik heb eigenlijk ook staldiensten 's ochtends en 's middags, en zondag ook. Dat wordt een fijn dagje op en neer vrees ik. :{
pi_194729247
quote:
[ afbeelding ]

Ik zou als ik jou was gewoon in zwemkleding gaan. Gewoon ownen die nattigheid! 8-)
pi_194729481
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan krijguh ze ut ook niet *O*
Droge kleren O+

Met die vieze parasiet die in quarantaine moet blijven ben ik me minimaal vijf keer per dag aan het verkleden :') Laatste dagen veel zoom meetings en dus ook nog ‘nette’ kleren en bh aan ;(
Ik las net je kitten-update. Wat een zorgen, maar gelukkig krijgen ze bij jou alle kansen O+
pi_194729506
Och wat een ellende @Lonaa, steeds zo nat worden. Maar wie laat Dora vanavond uit? Mag F dat doen?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

8 Van de 9 zijn verschillend ja :) Ze komen hier vandaan: https://krokettenkunst.nl/
Gaan jullie ieder :o of samen 9 kroketten opeten?

Vond de runderkroketten best lekker, maar niet enorm bijzonder (ik doe er zelf meer vlees in). Maar voorlopig MAG IK ZE NIET BESTELLEN!!!!
We have far more in common than that which devides us..
pi_194729919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat gebeurde er?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk zegt ze oooohhhh je bent niet van de huisarts.
Nee.
Luister dan gewoon ff :+
pi_194730042
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat een ellende @:Lonaa, steeds zo nat worden. Maar wie laat Dora vanavond uit? Mag F dat doen?
[..]

Vond de runderkroketten best lekker, maar niet enorm bijzonder (ik doe er zelf meer vlees in). Maar voorlopig MAG IK ZE NIET BESTELLEN!!!!
Ik donder d'r de tuin in voor we gaan slapen. :7

Als ze daar echt niet plas wil doen (omdat het regent) dan mag F. ja. Ik vind het mooi zo.

Het was overigens droog zonet *O* Alleen maar paar spetters op de laatste 200 meter *O*

Joggingbroek is aan *O*
pi_194730054
Ik heb dus helemaal niet bijgelezen vandaag. Sorry. :@ Moet nog was ophangen en stofzuigen en eten koken maar ik kan echt niet meer. :')
pi_194730069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
Lekker spoed van haar idd.
pi_194731039
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]

SPOILER
Nee.
Luisteren is een kunst :|W
pi_194731046
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 15:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik las net je kitten-update. Wat een zorgen, maar gelukkig krijgen ze bij jou alle kansen O+
O+
Ja, het is een gedoe-nest. Als je nog tips hebt.. zowel gevraagd als ongevraagd sta ik ervoor open.

Wil je trouwens nog een gloednieuwe trimmer (from hell, volgens de ruime meerderheid) kopen? :')
pi_194731055
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O+
Ja, het is een gedoe-nest. Als je nog tips hebt.. zowel gevraagd als ongevraagd sta ik ervoor open.

Wil je trouwens nog een gloednieuwe trimmer (from hell, volgens de ruime meerderheid) kopen? :')
Waddan? :D
pi_194731059
quote:
Och wat een ellende @:Lonaa, steeds zo nat worden. Maar wie laat Dora vanavond uit? Mag F dat doen?
[..]

Ik had vandaag weer boerenmeid :9 Volgende keer toch weer zonder brood doen, nóg lekkerder.
En ik heb onverwacht grote liefde voor de bospaddestoel O+

Ik hoop dat mijn ouders fan worden, nadat ik er een zalm en asperge kroket heb achtergelaten. Als de tien kroketten die ik nu nog over heb dan op zijn, heb ik weer excuus om te bestellen :+ Maar die zijn meestal wat minder gevoelig voor deze geintjes -O-
pi_194731069
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Waddan? :D
Zie laatste update of, als je lui bent: filmpje in spoiler.
SPOILER
pi_194731116
Nog steeds meeste smaken uitverkocht ;(
pi_194731125
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:36 schreef Lonaa het volgende:
Nog steeds meeste smaken uitverkocht ;(
Ik deed ze mailen bij mijn bestelling voor de uitverkochte boerenmeid en toen zaten ze erbij. O+
Misschien hebben ze jouw samen nog wel in de vitrine liggen en kunnen ze ze erbij gooien?
pi_194731152
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

SPOILER
:D

Trimmers zijn wel echt het toppunt van evil volgens veel katten ja. Een van de DA's scheerde daarom standaard bij bloedafname met scheermesjes. Want anders zat de kat al tegen het plafond voordat er verder ook maar iets gebeurd was :') . Maar voor buikjes scheren zijn ze ideaal. Mits de kat al onder zeil ligt dan.
pi_194731242
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Trimmers zijn wel echt het toppunt van evil volgens veel katten ja. Een van de DA's scheerde daarom standaard bij bloedafname met scheermesjes. Want anders zat de kat al tegen het plafond voordat er verder ook maar iets gebeurd was :') . Maar voor buikjes scheren zijn ze ideaal. Mits de kat al onder zeil ligt dan.
Ik weet dat nu ook ja _O-
Terwijl ik het best een briljant plan van mezelf vond :')
Volgend nest gewoon weer verschillende kleurtjes en/of vlekjes. Klaar.
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 17:56:02 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194731253
quote:
[..]

Dat gaat ook niet, hij is ook op vakantie. Wijngaarden bekijken in Duitsland - Duitse wijn is z'n andere hobby/handel. Edel is Duitse.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194731302
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

SPOILER
Ik wil die poesjes. Allemaal. Vooral die voorste, en die ene wat grijzere.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194731316
quote:
18s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik wil die poesjes. Allemaal. Vooral die voorste, en die ene wat grijzere.
Niet als je zo boos kijkt :o

Jij kunt vast beter scheren dan ik :+
pi_194731322
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik weet dat nu ook ja _O-
Terwijl ik het best een briljant plan van mezelf vond :')
Volgend nest gewoon weer verschillende kleurtjes en/of vlekjes. Klaar.
Oh, doe anders net als bij proefkonijnmuisjes: je knipt ze allemaal een ander teentje af.
SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194731350
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, doe anders net als bij proefkonijnmuisjes: je knipt ze allemaal een ander teentje af.
SPOILER
:o :o

SPOILER
Ik heb er twee met natuurlijke uitstulpsels, daar moet ik het maar mee doen.
pi_194731414
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet als je zo boos kijkt :o

Jij kunt vast beter scheren dan ik :+
Ik heb eens een schaapscheerworkshop gevolgd.
Daarna een (tweedehands (!)) schaapscheermasjien gekocht van 400(!) euro.
Daarna een schaap geschoren. Daarna een half schaap geschoren. Daarna een tetanusprik gehaald. Daarna de schaapscheerder die de workshop gaf gecontacteerd. Hij scheert nu al 12 jaar bij ons.
Het apparaat mocht ik weer terugbrengen. Kuipers Koekange, voor de kenners onder ons.
pi_194731436
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet, hij is ook op vakantie. Wijngaarden bekijken in Duitsland - Duitse wijn is z'n andere hobby/handel. Edel is Duitse.
Bestellen kan wel zei hij op fb
pi_194731493
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik had vandaag weer boerenmeid :9 Volgende keer toch weer zonder brood doen, nóg lekkerder.
En ik heb onverwacht grote liefde voor de bospaddestoel O+

Ik hoop dat mijn ouders fan worden, nadat ik er een zalm en asperge kroket heb achtergelaten. Als de tien kroketten die ik nu nog over heb dan op zijn, heb ik weer excuus om te bestellen :+ Maar die zijn meestal wat minder gevoelig voor deze geintjes -O-
De bospaddestoel is geweldig ja. Daar ga ik zelf ook wat mee doen. Veel roux maken en verschillende smaakmaKers erin doen
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 18:16:55 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194731698
quote:
[ afbeelding ]

Kees Kankerkachel _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194731770
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 18:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb eens een schaapscheerworkshop gevolgd.
Daarna een (tweedehands (!)) schaapscheermasjien gekocht van 400(!) euro.
Daarna een schaap geschoren. Daarna een half schaap geschoren. Daarna een tetanusprik gehaald. Daarna de schaapscheerder die de workshop gaf gecontacteerd. Hij scheert nu al 12 jaar bij ons.
Het apparaat mocht ik weer terugbrengen. Kuipers Koekange, voor de kenners onder ons.

En ik dacht dat die beesten altijd zo braaf bleven zitten als je ze eenmaal op de kont had.
pi_194731866
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En ik dacht dat die beesten altijd zo braaf bleven zitten als je ze eenmaal op de kont had.
Oh, het is niet dat het schaap mij beet, ik hapte mijzelf in mijn hand met de scheermasjien. Dat masjien weegt ruim meer dan 1 kilo, en het trilt, en je hebt een schaap tussen de benen en je staat voorovergebogen. Mij werd het snel te veel.
pi_194731884
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 18:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, het is niet dat het schaap mij beet, ik hapte mijzelf in mijn hand met de scheermasjien. Dat masjien weegt ruim meer dan 1 kilo, en het trilt, en je hebt een schaap tussen de benen en je staat voorovergebogen. Mij werd het snel te veel.
Duidelijk een vak apart, dus :D
pi_194731912
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Duidelijk een vak apart, dus :D
Ja, dat was ook mijn les. Ik betaal mijn schaapscheerder dan ook altijd vorstelijk.
pi_194732160
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Luisteren is een kunst :|W
De 3e keer zei ik echt streng en hard: LUISTER NOU EERST EENS! _O- dat hielp :D
pi_194732182
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
:{
pi_194732218
quote:

[..]

Nu eerste kind van een zusje. Ze gaat dit jaar verhuizen naar een leuke woning waar haar vriend al een paar maanden aan het klussen is. Kind lijkt op E.T. Zij ook toen ze net geboren was :D
pi_194732261
Sigme :D
Cat, wat een cute filmpje. Moet je kitten update nog lezen, maar begrijp een zorgen nestje..
Lonaa, zo vaak natgeregend.. hopelijk nu lekker droog en warm op de bank!
FFT gefeliciteerd!

Ik paste op bij buurmeisje, was leuk maar wel moeee nu!
pi_194732951
De pizza kipshoarma va de Lidl heeft in mij geen fan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194733090
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 19:12 schreef fietsie het volgende:
De pizza kipshoarma va de Lidl heeft in mij geen fan.
Het klinkt ook niet als een aanrader.
pi_194733444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het klinkt ook niet als een aanrader.
Nop. Is het zeker niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194733485
quote:

[..]

:D gefeliciteerd!
pi_194733495
Ik maakte kip in parmezan room saus.

Maar dat was OOK niet het succes van de eeuw.
Vies niet.. maar echt lekker ook niet.
Het was vooral voedzaam en eetbaar.

Dus wel gewoon gegeten.. maar was van plan morgen het restje op te eten..
en net het vlees eruit geprikt in de keuken..
pi_194733506
Ohh die kroketten :9~ zooooo nieuwsgierig. We moeten de vriezer nog even leeg dimsummen en dan ga ik kroketten bestellen :D
pi_194733871
G en mini-G kijken nu Harry Potter deel 1 terwijl ik nog wat zit te werken O+ Alleen wel in het Nederlands -O- Dat klinkt echt niet -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')