8 Van de 9 zijn verschillend jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krokettenparty?
Allemaal verschillende kroketten?
Nu eerste kind van een zusje. Ze gaat dit jaar verhuizen naar een leuke woning waar haar vriend al een paar maanden aan het klussen is. Kind lijkt op E.T. Zij ook toen ze net geboren wasquote:
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:25 schreef Blues het volgende:
Ik was bijna uitgevallen tegen een onwillige ambu-chauffeur
Dan krijguh ze ut ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Natgeregend: 5,5/6. Dikke stortregen op weg naar huis. Ik heb wel tijgertape gekregen van de fysio, so I have that going for me.
Nog 1x met de hond, doe nu ook maar gelijk. Dan voor de derde keer droge kleren aan. En de laatste keer want iedereen en iedereen z'n moeder ken kerona krijgen ik ga niet meer naar buiten
Ik zou als ik jou was gewoon in zwemkleding gaan. Gewoon ownen die nattigheid!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Natgeregend: 5,5/6. Dikke stortregen op weg naar huis. Ik heb wel tijgertape gekregen van de fysio, so I have that going for me.
Nog 1x met de hond, doe nu ook maar gelijk. Dan voor de derde keer droge kleren aan. En de laatste keer want iedereen en iedereen z'n moeder ken kerona krijgen ik ga niet meer naar buiten
Ik las net je kitten-update. Wat een zorgen, maar gelukkig krijgen ze bij jou alle kansenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan krijguh ze ut ook niet![]()
Droge kleren![]()
Met die vieze parasiet die in quarantaine moet blijven ben ik me minimaal vijf keer per dag aan het verkledenLaatste dagen veel zoom meetings en dus ook nog ‘nette’ kleren en bh aan
Gaan jullie iederquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
8 Van de 9 zijn verschillend jaZe komen hier vandaan: https://krokettenkunst.nl/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk zegt ze oooohhhh je bent niet van de huisarts.
Nee.
Luister dan gewoon ff![]()
Ik donder d'r de tuin in voor we gaan slapen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat een ellende @:Lonaa, steeds zo nat worden. Maar wie laat Dora vanavond uit? Mag F dat doen?
[..]
Gaan jullie iederof samen 9 kroketten opeten?
Vond de runderkroketten best lekker, maar niet enorm bijzonder (ik doe er zelf meer vlees in). Maar voorlopig MAG IK ZE NIET BESTELLEN!!!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:20 schreef Blues het volgende:
[..]Lekker spoed van haar idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk zegt ze oooohhhh je bent niet van de huisarts.
Nee.
Luister dan gewoon ffWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:20 schreef Blues het volgende:
[..]Luisteren is een kunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk zegt ze oooohhhh je bent niet van de huisarts.
Nee.
Luister dan gewoon ff
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik las net je kitten-update. Wat een zorgen, maar gelukkig krijgen ze bij jou alle kansen
Waddan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ja, het is een gedoe-nest. Als je nog tips hebt.. zowel gevraagd als ongevraagd sta ik ervoor open.
Wil je trouwens nog een gloednieuwe trimmer (from hell, volgens de ruime meerderheid) kopen?
Ik had vandaag weer boerenmeidquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat een ellende @:Lonaa, steeds zo nat worden. Maar wie laat Dora vanavond uit? Mag F dat doen?
[..]
Vond de runderkroketten best lekker, maar niet enorm bijzonder (ik doe er zelf meer vlees in). Maar voorlopig MAG IK ZE NIET BESTELLEN!!!!
Zie laatste update of, als je lui bent: filmpje in spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik deed ze mailen bij mijn bestelling voor de uitverkochte boerenmeid en toen zaten ze erbij.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie laatste update of, als je lui bent: filmpje in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trimmers zijn wel echt het toppunt van evil volgens veel katten ja. Een van de DA's scheerde daarom standaard bij bloedafname met scheermesjes. Want anders zat de kat al tegen het plafond voordat er verder ook maar iets gebeurd was. Maar voor buikjes scheren zijn ze ideaal. Mits de kat al onder zeil ligt dan.
Ik weet dat nu ook jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Trimmers zijn wel echt het toppunt van evil volgens veel katten ja. Een van de DA's scheerde daarom standaard bij bloedafname met scheermesjes. Want anders zat de kat al tegen het plafond voordat er verder ook maar iets gebeurd was. Maar voor buikjes scheren zijn ze ideaal. Mits de kat al onder zeil ligt dan.
Dat gaat ook niet, hij is ook op vakantie. Wijngaarden bekijken in Duitsland - Duitse wijn is z'n andere hobby/handel. Edel is Duitse.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie laatste update of, als je lui bent: filmpje in spoiler.Ik wil die poesjes. Allemaal. Vooral die voorste, en die ene wat grijzere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Niet als je zo boos kijktquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil die poesjes. Allemaal. Vooral die voorste, en die ene wat grijzere.
Oh, doe anders net als bij proefkonijnmuisjes: je knipt ze allemaal een ander teentje af.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet dat nu ook ja![]()
Terwijl ik het best een briljant plan van mezelf vond![]()
Volgend nest gewoon weer verschillende kleurtjes en/of vlekjes. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, doe anders net als bij proefkonijnmuisjes: je knipt ze allemaal een ander teentje af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er twee met natuurlijke uitstulpsels, daar moet ik het maar mee doen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb eens een schaapscheerworkshop gevolgd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet als je zo boos kijkt
Jij kunt vast beter scheren dan ik
Bestellen kan wel zei hij op fbquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet, hij is ook op vakantie. Wijngaarden bekijken in Duitsland - Duitse wijn is z'n andere hobby/handel. Edel is Duitse.
De bospaddestoel is geweldig ja. Daar ga ik zelf ook wat mee doen. Veel roux maken en verschillende smaakmaKers erin doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer boerenmeidVolgende keer toch weer zonder brood doen, nóg lekkerder.
En ik heb onverwacht grote liefde voor de bospaddestoel![]()
Ik hoop dat mijn ouders fan worden, nadat ik er een zalm en asperge kroket heb achtergelaten. Als de tien kroketten die ik nu nog over heb dan op zijn, heb ik weer excuus om te bestellenMaar die zijn meestal wat minder gevoelig voor deze geintjes
Kees Kankerkachelquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eens een schaapscheerworkshop gevolgd.
Daarna een (tweedehands (!)) schaapscheermasjien gekocht van 400(!) euro.
Daarna een schaap geschoren. Daarna een half schaap geschoren. Daarna een tetanusprik gehaald. Daarna de schaapscheerder die de workshop gaf gecontacteerd. Hij scheert nu al 12 jaar bij ons.
Het apparaat mocht ik weer terugbrengen. Kuipers Koekange, voor de kenners onder ons.
Oh, het is niet dat het schaap mij beet, ik hapte mijzelf in mijn hand met de scheermasjien. Dat masjien weegt ruim meer dan 1 kilo, en het trilt, en je hebt een schaap tussen de benen en je staat voorovergebogen. Mij werd het snel te veel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ik dacht dat die beesten altijd zo braaf bleven zitten als je ze eenmaal op de kont had.
Duidelijk een vak apart, dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het is niet dat het schaap mij beet, ik hapte mijzelf in mijn hand met de scheermasjien. Dat masjien weegt ruim meer dan 1 kilo, en het trilt, en je hebt een schaap tussen de benen en je staat voorovergebogen. Mij werd het snel te veel.
Ja, dat was ook mijn les. Ik betaal mijn schaapscheerder dan ook altijd vorstelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Duidelijk een vak apart, dus
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, doe anders net als bij proefkonijnmuisjes: je knipt ze allemaal een ander teentje af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu eerste kind van een zusje. Ze gaat dit jaar verhuizen naar een leuke woning waar haar vriend al een paar maanden aan het klussen is. Kind lijkt op E.T. Zij ook toen ze net geboren was
Het klinkt ook niet als een aanrader.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:12 schreef fietsie het volgende:
De pizza kipshoarma va de Lidl heeft in mij geen fan.
Nop. Is het zeker niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet als een aanrader.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu eerste kind van een zusje. Ze gaat dit jaar verhuizen naar een leuke woning waar haar vriend al een paar maanden aan het klussen is. Kind lijkt op E.T. Zij ook toen ze net geboren was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |