Niet eens de Mixed Relay. Matig, slecht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Columbiafan het volgende:
Lekker weekje wel voor Roux.
25.08 9 Bretagne Classic - Ouest-France (1.UWT) 247.75 46 80 more
24.08 10 European Continental Championships - ITT (CC) 25.6 3 more
23.08 9 National Championships France - Road Race (NC) 237.9 5 more
21.08 6 National Championships France - ITT (NC) 43.6 5
Geleerd van Pippo?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Altijd maar Tranten bij Tsjeu in het wiel op kampioenschappen.
Dit lijkt mij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een sprint lijkt toch onvermijdelijk.
Als je op het laatste hobbeltje een paar seconden hebt blijft een groepje wel weg (tenzij je gaat speculeren).quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een sprint lijkt toch onvermijdelijk.
Lijkt mij vrij onmogelijk als topper om hier echt weg te rijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu heeft niet de vorm om weg te rijden.
We lachen wat af met Quickstep.quote:
Oh, dit:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat iedereen op zijn wiel gaat zitten en naar hem kijkt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu zit toch wel met het Sagan-probleem.
Het is ook een halve Belg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jacobs Johan bij dezen geclaimd als halve Vlaming.
Dat weet ik, maar zou hij naar Van Aert refereren als de kwart Nederlander? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook een halve Belg.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zou hij naar Van Aert refereren als de kwart Nederlander? Ik denk het niet.
Net als Halve Nederlander Hirscher of Marco Willemsen zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook een halve Belg.
Toch hechten wij daar in Nederland minder waarde aan dan de Belgen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Halve Nederlander Hirscher of Marco Willemsen zeker?
Picsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef Columbiafan het volgende:
Horen wij die Charlotte Messelis te kennen ouzo?
De NOS roept dat toch vaak zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch hechten wij daar in Nederland minder waarde aan dan de Belgen.
Er zijn natuurlijk wel veel meer buitenlanders die op jonge leeftijd in België hebben gekoerst of gewoond. Voor Nederland zijn er minder mogelijkheden om zo renners te claimen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch hechten wij daar in Nederland minder waarde aan dan de Belgen.
Tijdelijk wonen of trainen maakt je nog geen halve Belg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel veel meer buitenlanders die op jonge leeftijd in België hebben gekoerst of gewoond.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn sprinters toch een misselijk koersverneukend kutvolk. Rij een ravijn in.
Bij Hirscher inderdaad, Asensio weet ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De NOS roept dat toch vaak zat.
Maar dat is toch geen verrassing?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Peter Weening is toch weer fantastisch in orde hoor.
Omdat ie er niks van kan, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij Hirscher inderdaad, Asensio weet ik niet.
Piquet jr werd ook niet echt als halve Nederlander gezien.
40 jaar!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen verrassing?
Johan Jacobs kan er wel wat van?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie er niks van kan, wat dacht jij dan?
Geldig punt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat ie er niks van kan, wat dacht jij dan?
Johan Jacobs kan er wel wat van?
Die rijdt hier natuurlijk een wedstrijd in een wedstrijd. Kan gewoon de EK-titel pakken in categorie 40+.quote:
Asensio ken ik niet, ik heb wel gehoord van Asensio WILLEMSEN, Marco. Met zijn moeder uit Rotterdam.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon Mathieu in stelling aan het brengen voor een alles of niks aanval, dus het maakt niks uit verder.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
De Nederlanders laten zich beflikkeren, laat die stokbroden rijden.
Wist je trouwens ook dat Bastos voor Excelsior heeft gespeeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Asensio ken ik niet, ik heb wel gehoord van Asensio WILLEMSEN, Marco met zijn moeder uit Rotterdam.
Gisteren ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wordt niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon Mathieu in stelling aan het brengen voor een alles of niks aanval, dus het maakt niks uit verder.
Is ook wel echt een halve Nederlander.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gisteren ook
"Halve Nederlander Gosens kan debuteren voor Duitsland"
Dat is waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook wel echt een halve Nederlander.
En Hulkenberg kan Nederlands.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Wist je trouwens ook dat Bastos voor Excelsior heeft gespeeld?
Hoe ga je dan Fall Guy spelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Cool, mijn stroom is uitgevallen.
Nog wel tot hij definitief voor die Mannschaft kiest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gisteren ook
"Halve Nederlander Gosens kan debuteren voor Duitsland"
Groenewegen zakt van die beklimmingen af...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
We hadden beter een sprinter mee kunnen nemen. Waar zijn Jakobsen en Groenewegen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland heeft hier toch wel een zeer matige ploeg rond Ackermann aan de start gebracht...
Je woonde toch niet meer in Spanje?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Cool, mijn stroom is uitgevallen.
Met het deelnemersveld van zondag was Mathieu hier ook al 3 keer weggereden.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland heeft hier toch wel een zeer matige ploeg rond Ackermann aan de start gebracht...
Dat zou helemaal fantastisch zijn, die kan heel goed dalen wist je dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |