quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn sprinters toch een misselijk koersverneukend kutvolk. Rij een ravijn in.
Bij Hirscher inderdaad, Asensio weet ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De NOS roept dat toch vaak zat.
Maar dat is toch geen verrassing?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Peter Weening is toch weer fantastisch in orde hoor.
Omdat ie er niks van kan, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij Hirscher inderdaad, Asensio weet ik niet.
Piquet jr werd ook niet echt als halve Nederlander gezien.
40 jaar!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen verrassing?
Johan Jacobs kan er wel wat van?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie er niks van kan, wat dacht jij dan?
Geldig punt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat ie er niks van kan, wat dacht jij dan?
Johan Jacobs kan er wel wat van?
Die rijdt hier natuurlijk een wedstrijd in een wedstrijd. Kan gewoon de EK-titel pakken in categorie 40+.quote:
Asensio ken ik niet, ik heb wel gehoord van Asensio WILLEMSEN, Marco. Met zijn moeder uit Rotterdam.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon Mathieu in stelling aan het brengen voor een alles of niks aanval, dus het maakt niks uit verder.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
De Nederlanders laten zich beflikkeren, laat die stokbroden rijden.
Wist je trouwens ook dat Bastos voor Excelsior heeft gespeeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Asensio ken ik niet, ik heb wel gehoord van Asensio WILLEMSEN, Marco met zijn moeder uit Rotterdam.
Gisteren ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wordt niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon Mathieu in stelling aan het brengen voor een alles of niks aanval, dus het maakt niks uit verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |