Ik zie liever een ruk naar links en dat past ook beter bij het programma... maar alle tegenkandidaten zijn inderdaad rechts: Hoekstra en Keijzer sowieso, Omtzigt is ook wel iets rechtser dan De Jonge (maar linkser dan Buma).quote:Op donderdag 10 december 2020 21:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind Hoekstra ook een prima alternatief. Is wel een ruk naar rechts.
Moet ook wel. Anders blijft het als een zwaard van Damocles boven de partij en zijn opvolger hangen.quote:
Als Corona niet (bijna) weg is tegen de tijd dat ze klaar zijn met de formatie, denk ik dat hij gewoon minister van volksgezondheid blijft.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moet ook wel. Anders blijft het als een zwaard van Damocles boven de partij en zijn opvolger hangen.
Je moet gewoon weg. En hij kan evt terug als minister.
Lichaamstaal is een en al opluchtingquote:Op donderdag 10 december 2020 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Over de mogelijke opvolger en de onenigheid in de partij over zijn positie.
Acht ik ook zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 21:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Corona niet (bijna) weg is tegen de tijd dat ze klaar zijn met de formatie, denk ik dat hij gewoon minister van volksgezondheid blijft.
VVD is ook al behoorlijk naar links geschoven met hun conceptprogramma... dus gewoon rechtser positioneren en de zetels kunnen binnenstromen... zeker na het gedoe bij FvD, die switchen zo naar een Omtzigtquote:Op donderdag 10 december 2020 21:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie liever een ruk naar links en dat past ook beter bij het programma...
Enerzijds begrijpelijk, anderzijds kon men dit niet ff wat beter plannen zeg.quote:
Inderdaad, De Jonge zal dit vast niet vanochtend bedacht hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Enerzijds begrijpelijk, anderzijds kon men dit niet ff wat beter plannen zeg.
Lees het ook net inderdaad. Mocht het kloppen zou het voor mij reden zijn om haar uit de partij te gooien.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees in de NRC dat Mona het laatste duwtje heeft gegeven door het uitlekken van dat broddelmemootje...
Walgelijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:44 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees in de NRC dat Mona het laatste duwtje heeft gegeven door het uitlekken van dat broddelmemootje...
Zou zomaar kunnen. Hij zit ondertussen natuurlijk al op een zijspoor, stilletjes weggezet...quote:Op donderdag 10 december 2020 22:16 schreef trein2000 het volgende:
On a sidenote, dit is wel de definitieve exit voor Grapperhaus...
Klopt, maar de enige reden dat hij er nog aanhangt is omdat hij de trouwste bondgenoot van De Jonge was.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:18 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Hij zit ondertussen natuurlijk al op een zijspoor, stilletjes weggezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |