Hoekstra zou zonder lijsttrekkersverkiezingen wel vreemd zijn, zeker aangezien Omtzigt nipt tweede was... voor nog een lijsttrekkersverkiezing is het wel vrij laat (plus gaat de partij denk ik weinig goeds doen).quote:Op donderdag 10 december 2020 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is daar nog tijd voor, halverwege januari zit je dan al.
Ik denk dat Omtzigt en Hoekstra het onderling gaan uitmaken.
Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat hij zelf ook wel doorheeft dat hij totaal ongeschikt is voor het lijsttrekkerschap.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:08 schreef koemleit het volgende:
Goed besluit!.
Wat hij zegt klopt, hij moet zorgen dat elke Nederlander zsm een prik kan krijgen, en niet ergens op een zeepkist in de provincie staan terwijl het vaccinatieprogramma een chaos is, dat kan gewoon niet.
Dus heel verstandig. (en ondanks dat ik het een sympathieke man vind, heeft ie toch wat teveel dingen "verkloot" de laatste tijd).
kom op zo'n online tooltje is zo verzonden naar de leden, 2 dagen stemmen en zondag heb je een lijsttrekkerquote:Op donderdag 10 december 2020 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is daar nog tijd voor, halverwege januari zit je dan al.
Ik denk dat Omtzigt en Hoekstra het onderling gaan uitmaken.
In maart zou Omtzigt nog best weleens wat verdwaalde FVD-stemmers kunnen trekken, daarna wordt het natuurlijk een grote flop.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mja weet niet hoor. Omtzigt kwam 300 stemmen tekort. Als die het opeist lijkt het me heel lastig om hem te passeren.
Ja in Noord-Korea en bij forum. Niet in een (leden)democratiequote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
kom op zo'n online tooltje is zo verzonden naar de leden, 2 dagen stemmen en zondag heb je een lijsttrekker
Krijg je alsnog een bericht met "bedankt voor je stem op Hugo de Jonge"quote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
kom op zo'n online tooltje is zo verzonden naar de leden, 2 dagen stemmen en zondag heb je een lijsttrekker
zou kunnen, maar ik vind dit wel voor hem spreken, dus niet gaan voor de mooiste positie, maar proberen om het aller aller aller belangrijkste wat er nu is in dit land goed te gaan regelen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat hij zelf ook wel doorheeft dat hij totaal ongeschikt is voor het lijsttrekkerschap.
Mij ook. En waarom een nwe lijsttrekkersverkiezing als je er al 1 gehouden hebt. 2 kandidaten. 1 trekt zich terug. De ander wordt het dus normaliter.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mja weet niet hoor. Omtzigt kwam 300 stemmen tekort. Als die het opeist lijkt het me heel lastig om hem te passeren.
vind het een prima kerel, maar ben benieuwd hoe hij zich in debetatten houdt.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:10 schreef Mrmime het volgende:
Goed besluit! Vrij baan voor Pieter. Spreekt een heel breed en ander publiek aan.
Zou een logische gedachtengang zijn. En ik denk ook dat Omtzigt als hij wil een hele sterke claim heeft.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij ook. En waarom een nwe lijsttrekkersverkiezing als je er al 1 gehouden hebt. 2 kandidaten. 1 trekt zich terug. De ander wordt het dus normaliter.
Hoekstra heeft zich niet verkiesbaar gesteld dus
Het dossiervreten van Omtzigt heeft iets van asperger weg. In een debat (lees: sociaal verkeer en lichaamstaal) kan dat funest uitpakken.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
vind het een prima kerel, maar ben benieuwd hoe hij zich in debetatten houdt.
(al worden die mijns inziens altijd veel te belangrijk gemaakt).
Ik neem aan dat hij nu samen met Hoekstra (en voor de vorm Keizer en Helvert) bij de voorzitter zit om de opvolging te bepalen...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benieuwd of en wanneer Omtzigt van zich laat horen.
Het waren er trouwens minimaal 3. Mona deed ook mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou een logische gedachtengang zijn. En ik denk ook dat Omtzigt als hij wil een hele sterke claim heeft.
Maar Hoekstra is heel erg populair binnen die partij. Die zie ik het onder het mom van “nood breekt wet” ook nog wel worden. Vergeet ook niet dat Omtzigt meedeed omdat Hoekstra afhaakte. Wellicht is ie ook wel tevreden als zijn secundant, dan krijgt hij hoe dan ook meer ruimte dan nu.
En die Helvert ook. Maar die haalden de tweede ronde niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het waren er trouwens 3. Mona deed ook mee.
Morgen en zaterdag hebben die leden een digitaal congres. Zal vast een afdeling opstaan en zijn zegje doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nu samen met Hoekstra (en voor de vorm Keizer en Helvert) bij de voorzitter zit om de opvolging te bepalen...
Had al geëditquote:Op donderdag 10 december 2020 21:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En die Helvert ook. Maar die haalden de tweede ronde niet.
Ah, vandaar de timing...quote:Op donderdag 10 december 2020 21:21 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag hebben die leden een digitaal congres. Zal vast een afdeling opstaan en zijn zegje doen.
Ik vind Hoekstra ook een prima alternatief. Is wel een ruk naar rechts.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop op Pieter Omzigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |