Is hij ook veroordeeld? En wie heeft het onderzoek gedaan waar jij nu op doelt?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mikita Kryutsou werd opgepakt en dood en hangend in een boom aangetroffen.
We kunnen momenteel spreken over een bankroet van de rechtstaat, wat overigens niet zegt dat de huidige staat representatief is voor de afgelopen 26 jaar. Ook kunnen we niet ieder exces tot de normale gang van zaken betitelen, al is het lastig om een objectief oordeel te vellen over de staat van de rechtstaat na 9 augustus.quote:Zegt niet zozeer iets over de 10 dagen. Wel dat Belarus niet bepaald een nette rechtstaat is,
De meeste mensen gaan er nu vanuit dat als je gepakt wordt je 10 dagen moet zitten zonder mishandeling. De gebeurtenissen van 9, 10 en 11 augustus hebben tot dusver geen herhaling gekend. Al kun je een herhaling helaas nooit uitsluiten tot aan de machtsoverdracht.quote:maar daar hadden we het eerder al over met de vele zware mishandelingen.
Ik heb genoeg bronnen aangedragen inzake de handelingen van de EU en haar vertegenwoordigers. Ik heb daar zelf het oordeel schreeuwen aan gegeven. Jij kunt daar uiteraard een ander oordeel aan geven. het zou je sieren als je dat met bronnen zou onderbouwen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat heb je niet. Europa was (in jouw woorden) aan het schreeuwen. Maar je hebt er geen bronnen bij gegeven.
Dat heb je niet. Dus zet het eens op een rijtje en benoem wat jij als schreeuwen ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bronnen aangedragen inzake de handelingen van de EU en haar vertegenwoordigers. Ik heb daar zelf het oordeel schreeuwen aan gegeven. Jij kunt daar uiteraard een ander oordeel aan geven. het zou je sieren als je dat met bronnen zou onderbouwen.
Ik denk dat bij MTZ het meer zoden aan de dijk zet als ze gewoon langzaam werken. Dan gaat en de efficientie nog verder omlaag en moeten er salarissen blijven worden betaalt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef luxerobots het volgende:
Vandaag zijn er weer stakingen. Het is een beetje onduidelijk hoe groot de stakingen zijn en of ze ook echt zoden aan de dijk zetten.
[ twitter ]
[ twitter ]
Anders lees je even het topic terug. Verder ben ik niet bereid wellus-nietes spelletjes te gaan spelen, terwijl jij zelf steevast weigert met bronnen te komen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat heb je niet. Dus zet het eens op een rijtje en benoem wat jij als schreeuwen ziet.
Nee, jij doet een claim. Dan moet je dat onderbouwen en niet aan mij vragen om het tegendeel te bewijzen of het (hele?) topic terug te lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:56 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Anders lees je even het topic terug. Verder ben ik niet bereid wellus-nietes spelletjes te gaan spelen, terwijl jij zelf steevast weigert met bronnen te komen.
Dit antwoord moet ik je even schuldig blijven. Ik heb mijn geschiedenisboeken even niet bij de hand (die liggen op meer dan duizend km afstand). Maar het is eigenlijk best wel een bekend feit dat zij fout was tijdens de oorlog. Ze is dan ook via Duitsland naar de VS verhuist.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met welke fascistische organisaties werkte ze dan samen?
Natuurlijk wil Lukashenko het niet horen, natuurlijk wordt het ook nu tegen hem gebruikt. Maar hij is niet de enige. Er zijn honderden protestliederen waarmee je protest tegen Lukashenko kunt voeren die niet een dergelijke historische lading hebben. Er zijn ook mensen die uit protest liedjes van Tsoj draaien, dat verdeelt het volk veel minder.quote:Overigens is dat een mooie spin. Het lied is omstreden omdat het niet de tekst is die Loekasjenko wil horen. Het wordt gebruikt als protestlied. Mijn inziens heeft het weinig met nazisme te maken. Maar je mag mijn kennis verbreden.
En na de 10 dagen kunnen ze weer de barricades op.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach joh. Gewoon even 10 dagen cel. En dan hoeven ze ook niet naar school.
Daar kun je grappig over doen. Maar een aantal dagen terug heb ik nog een artikel vertaald en hier geplaatst, waar Lukashenko het nog over dienstplich had.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach joh. Gewoon even 10 dagen cel. En dan hoeven ze ook niet naar school.
Het is in ieder geval een een psychologisch signaal. Dat ook studenten en onderwijzers tegen Loekasjenko zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En na de 10 dagen kunnen ze weer de barricades op.
De jeugd heeft de toekomst, om het maar even cheesy te zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een een psychologisch signaal. Dat ook studenten en onderwijzers tegen Loekasjenko zijn.
Aan de andere kant kunnen scholieren de druk niet echt opvoeren. Ook zonder scholen gaat Loekasjenko toch wel verder. De gevolgen van slecht onderwijs zie je pas jaren later. Wat dat betreft zijn de fabrieken belangrijker.
Van Duitsland naar de VS verhuizen bewijst niet dat ze fout was tijdens de oorlog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:09 schreef nezalezhnost het volgende:
Maar het is eigenlijk best wel een bekend feit dat zij fout was tijdens de oorlog. Ze is dan ook via Duitsland naar de VS verhuist.
In vredige tijden niet. Maar de route die zij nam was steeds voor het rode leger uit. En in die tijden kon je niet vrij reizen. Je had de Ostarbeiters die gedwongen naar Duitsland werden getransporteerd voor dwangarbeid. Maar de gemiddelde Belarus kon niet vrij naar nazi-Duitsland reizen, daar moest je niet alleen tot de 25% uitverkorenen die niet op het plan stonden om vernietigd te worden horen, daar had je nazi connecties voor nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Van Duitsland naar de VS verhuizen bewijst niet dat ze fout was tijdens de oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |