LOLquote:Op zondag 6 december 2020 11:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Q heeft het toch altijd over white hats ? Bij een hearing van de verkiezingsfraude noemde een getuige zichzelf onderdeel van de white hat hackergroep , dat was de eerste keer dat ik die naam publiekelijk hoorde .
De term white hat hacker is al veeeel ouder dan Q. Zeker 20 jaar of ouder denk ik.quote:Op zondag 6 december 2020 11:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Q heeft het toch altijd over white hats ? Bij een hearing van de verkiezingsfraude noemde een getuige zichzelf onderdeel van de white hat hackergroep , dat was de eerste keer dat ik die naam publiekelijk hoorde .
pff dat is het wel , doe jij een keer onderzoek of ga q drops lezen dan kom je het vanzelf tegen . Heb jij toevallig een ochtend, middag,avond en nacht humeur ofzo tjonge jongequote:Op zondag 6 december 2020 11:36 schreef illusions het volgende:
[..]
LOL
White hat is geen naam.
Doe eens onderzoek a.u.b.
Humeur? Ik ben aan het lachen om je onwetendheid.quote:Op zondag 6 december 2020 11:39 schreef Summers het volgende:
[..]
pff dat is het wel , doe jij een keer onderzoek of ga q drops lezen dan kom je het vanzelf tegen . Heb jij toevallig een ochtend, middag,avond en nacht humeur ofzo tjonge jonge
Misschien zijn het dezelfdequote:Op zondag 6 december 2020 11:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De term white hat hacker is al veeeel ouder dan Q. Zeker 20 jaar of ouder denk ik.
Nee dat is het nietquote:
chagerijnigheid , is vast ontzettend lekker maar ik ga er verder niet meer naar lusteren wat een zuurpruimquote:Op zondag 6 december 2020 11:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Humeur? Ik ben aan het lachen om je onwetendheid.
Kan jij net doen alsof je ontdekt hebt dat het de naam van een groepering is ofzo, maar dat is het niet. Het is in principe gewoon een ethische hacker, iemand met moraal. Een white hat hacker steelt geen creditcards, maar licht een bedrijf in over de zwaktepunten in hun beveiliging.
White hat is een term, het tegenovergestelde van black hat, en heeft helemaal niets met Q te maken.
Als iemand zegt daartoe te behoren, zegt dat dus geen reet.
Hoe bedoel je chagerijinigheid? Ik vermaak me juist kostelijk.quote:Op zondag 6 december 2020 11:44 schreef Summers het volgende:
[..]
chagerijnigheid , is vast ontzettend lekker maar ik ga er verder niet meer naar lusteren wat een zuurpruim
Zo moeilijk is het toch niet om white hat hacker bij je favoriete zoekmachine in te tikken?quote:Op zondag 6 december 2020 11:44 schreef Summers het volgende:
[..]
chagerijnigheid , is vast ontzettend lekker maar ik ga er verder niet meer naar lusteren wat een zuurpruim
quote:Op zondag 6 december 2020 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om white hat hacker bij je favoriete zoekmachine in te tikken?
Moeten jullie nu weer de o zo kritische summers uitleggen hoe een zoekmachine werkt, als echte kritische denker weet hij dat allang en heeft hij jullie als een echte black conparicy nut gewoon uit de tent gelokt.quote:Op zondag 6 december 2020 11:50 schreef illusions het volgende:
[..]
"white hat hacker"
https://bfy.tw/PrBN
Onbegrensd waarnemenquote:Op zondag 6 december 2020 11:50 schreef illusions het volgende:
[..]
"white hat hacker"
https://bfy.tw/PrBN
Waar HEB je het in godsnaam over?quote:Op zondag 6 december 2020 12:57 schreef Summers het volgende:
Conspiracies worden main stream en guess what , dan is er niemand meer die je de schuld kan geven behalve jezelf
En vervolgens gaan huilen dat het hier in BNW te druk wordt met mensen die niks van die samenzweringsongein moeten hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 12:57 schreef Summers het volgende:
Conspiracies worden main stream en guess what , dan is er niemand meer die je de schuld kan geven behalve jezelf
Ik leerde op de basisschool in ieder geval wel wat samengestelde woorden zijn.quote:En Q is niet verdwenen , iedereen gaat gewoon ergens anders heen waar er geen jochie reacties komen alsof je nog op de basisschool zit .
Eén ding heeft onze kritisch denkende Zomer gelijk in.quote:Op zondag 6 december 2020 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En vervolgens gaan huilen dat het hier in BNW te druk wordt met mensen die niks van die samenzweringsongein moeten hebben.
[..]
Ik leerde op de basisschool in ieder geval wel wat samengestelde woorden zijn.
Lol! Nog nooit van white hat/black hat gehoord? Dat is geen Q ding hoor? Wtf? Die term bestaat al fucking lang. Of staat die info niet op al die gekkiesites?quote:Op zondag 6 december 2020 11:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Pas een jaar of 40.quote:Op zondag 6 december 2020 13:44 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Lol! Nog nooit van white hat/black hat gehoord? Dat is geen Q ding hoor? Wtf? Die term bestaat al fucking lang. Of staat die info niet op al die gekkiesites?
#buymybook
Je vraagt je af hoe de maker van zo'n filmpje zo erg in een fantasiewereld vast kan zitten.quote:
Ben aan het kijken, zie tot nu toe alleen een postmodernistische popculture fakenews tombola.quote:
Verwacht maar niet dat hij dat gaat kijken...quote:Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben aan het kijken, zie tot nu toe alleen een postmodernistische popculture fakenews tombola.
Ik kijk door, maar dan moet jij dit filmpje bekijken (is met 38 minuten nog wat korter ook).
Dat zou zonde zijn, want dit is wmb één van de sterkste en beknopste analyses van het MAGA/Trumpisme/Qanon fenomeen, die er op dit moment te vinden zijn op yt. Zeer goed onderbouwd.quote:Op zondag 27 december 2020 11:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Verwacht maar niet dat hij dat gaat kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |