abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2021 @ 13:46:22 #226
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_197444126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, nou ja, okee, dit is dus een voorspelling van Q die daadwerkelijk uitkomt: massa-arrestaties.

[ twitter ]
_O-

Mattie van mij zit deze shit nu constant bij mij te pushen. Vindt dat ik me erin moet verdiepen "omdat het goed voor me is". Denk er sterk over na om de vriendschap te verbreken. Ik vind het prima als je dit soort onzin geloven wil. Maar ga het niet aan me opdringen.
pi_197444178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:38 schreef Ali_boo het volgende:
Jacob Anthony Chansley
Heeft een lemma op Imdb idd, maar werkte als producent/regisseur c.q. cameraman en electricien bij 3 producties.

John Angeli - Biography - IMDb
I´m back.
pi_197444954
Whehehe.

quote:
Q has been dark for 39 days. At times Q strategically goes dark for days/weeks/months. Often when Q is dark major MIL/MILINT ops are occurring behind the scenes. Do not mistake silence for inaction. Great time to (re)read old drops. Enjoy the show.
bron
I´m back.
pi_197445171
Aangezien Flynn alweer een tijdje op vrije voeten is en de inauguratie van Biden aankomende week verwacht ij wel een laatste stuiptrekking van Q.

“Beste lieden, de extreemlinkse elite heeft op grote schaal gefraudeerd maar we blijven strijden tegen de pedofiele Cabal. We hoeven niet te wachten tot 2024. Let op mijn woorden. #wwg1wa”

*luid gejuich op 4chan*
pi_197445300
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:39 schreef Astro_boy het volgende:
Aangezien Flynn alweer een tijdje op vrije voeten is en de inauguratie van Biden aankomende week verwacht ij wel een laatste stuiptrekking van Q.

“Beste lieden, de extreemlinkse elite heeft op grote schaal gefraudeerd maar we blijven strijden tegen de pedofiele Cabal. We hoeven niet te wachten tot 2024. Let op mijn woorden. #wwg1wa”

*luid gejuich op 4chan*
Ja, nou ja, momenteel zijn er 25.000 troepen National Guard samengetrokken in Washington DC iig. Dus dat lijkt me op zich wel goed beveiligd. Echter ook de state Capitols worden bedreigd. Dus hoe dat gaat verlopen is natuurlijk nog precair. Er worden vanaf morgen 17 januari t/m 20 januari ongeregeldheden verwacht.
I´m back.
pi_197460481
De activiteiten van Q-adepten op reguliere platforms zijn, volgens mij, duidelijk afgenomen, maar ze zijn er nog wel. Nog steeds hetzelfde verhaal ook Trump en de strijd tegen de Cabal en massa-arrestaties. 500.000 wereldwijd volgens deze bron:

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Ryan3 op 17-01-2021 11:48:16 ]
I´m back.
pi_197460708
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
De activiteiten van Q-adepten op reguliere platforms is, volgens mij, duidelijk afgenomen, maar ze zijn er nog wel. Nog steeds hetzelfde verhaal ook Trump en de strijd tegen de Cabal en massa-arrestaties. 500.000 wereldwijd volgens deze bron:

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
gaat t dan eindelijk gebeuren?
pi_197461222
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

gaat t dan eindelijk gebeuren?
Nee, wat denk je zelf _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197461374
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, wat denk je zelf _O-
Het is al begonnen, alleen weten we dat nog niet. Gelukkig zijn wij te onbeduidend om gearresteerd te worden. :P.

I´m back.
pi_197462952
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is al begonnen, alleen weten we dat nog niet. Gelukkig zijn wij te onbeduidend om gearresteerd te worden. :P.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vond de naam te mooi om waar te zijn dus ging uit van een troll. Wel een verdomd goede troll dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Astro_boy op 17-01-2021 13:31:27 ]
pi_197463143
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Vond de naam te mooi om waar te zijn dus ging uit van een troll. Helaas. Het is echt.
Zat net ook ff te googleen; dat is wel een aardig geradicaliseerde koekwous zeg. 8)7 Inclusief typerend roodgeverfd kortpittig kapsel. _O-
pi_197463169
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zat net ook ff te googleen; dat is wel een aardig geradicaliseerde koekwous zeg. 8)7 Inclusief typerend roodgeverfd kortpittig kapsel. _O-
Ik twijfel. Kan ook een troll zijn waar meer moeite in is gestopt.
  zondag 17 januari 2021 @ 14:23:08 #238
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197464332
Ja, gaat eindelijk die kleerebezem er door? :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197465054
pi_197466257
quote:
Ik wil dezelfde drugs als die persoon gebruikt heeft. _O-
  zondag 17 januari 2021 @ 18:53:09 #241
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197472015
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ik wil dezelfde drugs als die persoon gebruikt heeft. _O-
Dat is geen drugs, maar een dosis sarcasme :D
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197472186
quote:
3s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:53 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat is geen drugs, maar een dosis sarcasme :D
:D
pi_197489673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]

_O-

Mattie van mij zit deze shit nu constant bij mij te pushen. Vindt dat ik me erin moet verdiepen "omdat het goed voor me is". Denk er sterk over na om de vriendschap te verbreken. Ik vind het prima als je dit soort onzin geloven wil. Maar ga het niet aan me opdringen.
Hoe diep zit hij in het konijnenhol?
Incelfrikandel
  maandag 18 januari 2021 @ 21:05:00 #244
396550 Richestorags
pi_197494538
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Hoe diep zit hij in het konijnenhol?
Trump heeft gewonnen en blijft president om tegen de Kabal te vechten en grijpt begin Maart de macht terug, Biden wordt president en tekent daarmee zijn lot want liegt onder ede en dat wordt tegen hem gebruikt, Hillary en co worden gearresteerd, Q is een quantum computer, Pizzagate bestaat, lizard people bestaan etc. etc.

Batshit crazy. Nogmaals, ik ben bereid dat los te koppelen van de persoon maar niet als de gespreksonderwerpen er naartoe worden gestuurd en het aan me wordt opgedrongen. Dan ga je echt een grens over.
pi_197495844
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Trump heeft gewonnen en blijft president om tegen de Kabal te vechten en grijpt begin Maart de macht terug, Biden wordt president en tekent daarmee zijn lot want liegt onder ede en dat wordt tegen hem gebruikt, Hillary en co worden gearresteerd, Q is een quantum computer, Pizzagate bestaat, lizard people bestaan etc. etc.

Batshit crazy. Nogmaals, ik ben bereid dat los te koppelen van de persoon maar niet als de gespreksonderwerpen er naartoe worden gestuurd en het aan me wordt opgedrongen. Dan ga je echt een grens over.
Reptilians zelfs _O-.

Tsja, ik denk dat je je moet voorbereiden op een teleurstelling. Gezien hij al zo zwaar is gehersenspoeld en zelfs aan het evangeliseren is geslagen weet ik niet of de persoon zich nog kan loskoppelen van de wappie. QAnon is een sekte, zoals jihadisten, neonazi's en Jehova's ook sektes zijn. Sektes nemen je gehele identiteit over. Het enige grote verschil is dat Jehova's vreedzaam zijn, terwijl de anderen die ik noemde inherent gewelddadig zijn. Ook QAnon is inherent gewelddadig. Je hebt dus wel een potentieel gevaarlijke wappie te pakken, pas daarmee op ;) Ik denk dus niet dat het blijven sturen van de gespreksonderwerpen gaat helpen, deze gast denk dat hij je aan het redden is van satanisten. Misschien als je het hem heel duidelijk mededeelt dat het zijn vriendschap gaat kosten.

Je kunt natuurlijk ook proberen hem te deradicaliseren, mits je daar zin in hebt. Tijdrovend enzo. Hier en hier wat tips.
Incelfrikandel
pi_197498996
https://www.france24.com/(...)ery-of-qanon-origins

Waarschijnlijk 2 Qs volgens dit artikel.
  woensdag 20 januari 2021 @ 01:13:30 #247
396550 Richestorags
pi_197520885
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Reptilians zelfs _O-.

Tsja, ik denk dat je je moet voorbereiden op een teleurstelling. Gezien hij al zo zwaar is gehersenspoeld en zelfs aan het evangeliseren is geslagen weet ik niet of de persoon zich nog kan loskoppelen van de wappie. QAnon is een sekte, zoals jihadisten, neonazi's en Jehova's ook sektes zijn. Sektes nemen je gehele identiteit over. Het enige grote verschil is dat Jehova's vreedzaam zijn, terwijl de anderen die ik noemde inherent gewelddadig zijn. Ook QAnon is inherent gewelddadig. Je hebt dus wel een potentieel gevaarlijke wappie te pakken, pas daarmee op ;) Ik denk dus niet dat het blijven sturen van de gespreksonderwerpen gaat helpen, deze gast denk dat hij je aan het redden is van satanisten. Misschien als je het hem heel duidelijk mededeelt dat het zijn vriendschap gaat kosten.

Je kunt natuurlijk ook proberen hem te deradicaliseren, mits je daar zin in hebt. Tijdrovend enzo. Hier en hier wat tips.
Hij deradicaliseert zichzelf wel, op termijn. Maar bij hem zie ik live wat voor vernietigende werking zo'n Qanon heeft op mensen met problemen. Bij hem vermoed ik dat hij door the sense of belonging en zingeving ertoe aangetrokken wordt, omdat hij zich heeft gerealiseerd dat datgene waar hij naartoe aan het werken is nog jaren in beslag neemt en het hem wellicht nooit zal lukken. In de tussentijd is hij op dit moment gewoon een nobody, omdat hij offers maakt om naar zijn doel toe te werken. Tevens heeft hij redelijk (emotioneel) mishandelende en manipulatieve ouders gehad, wat ook maakt dat je meer openstaat voor het relaas van onderdrukkende autoriteiten.

Het is jammer, het is de slimste gast die ik ken (ja echt) en zo ongeveer de enige vriend met wie ik echt over werkelijk alles op een heel diep niveau kan praten. Dat intelligentie gepaard kan gaan met enorme blinde vlekken en regelrechte domheid op andere vlakken, wist ik allang. Maar ik blijf het fascinerend vinden om te zien :{
pi_197522224
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 01:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hij deradicaliseert zichzelf wel, op termijn. Maar bij hem zie ik live wat voor vernietigende werking zo'n Qanon heeft op mensen met problemen. Bij hem vermoed ik dat hij door the sense of belonging en zingeving ertoe aangetrokken wordt, omdat hij zich heeft gerealiseerd dat datgene waar hij naartoe aan het werken is nog jaren in beslag neemt en het hem wellicht nooit zal lukken. In de tussentijd is hij op dit moment gewoon een nobody, omdat hij offers maakt om naar zijn doel toe te werken. Tevens heeft hij redelijk (emotioneel) mishandelende en manipulatieve ouders gehad, wat ook maakt dat je meer openstaat voor het relaas van onderdrukkende autoriteiten.

Het is jammer, het is de slimste gast die ik ken (ja echt) en zo ongeveer de enige vriend met wie ik echt over werkelijk alles op een heel diep niveau kan praten. Dat intelligentie gepaard kan gaan met enorme blinde vlekken en regelrechte domheid op andere vlakken, wist ik allang. Maar ik blijf het fascinerend vinden om te zien :{
Verdrietig om te lezen.
pi_197539804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:40 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Verdrietig om te lezen.
Inderdaad, het zijn uitgerekend de kwetsbare mensen die slachtoffer worden van dit soort waanzin.
Incelfrikandel
  woensdag 20 januari 2021 @ 21:55:50 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197540539
quote:
Komt dit van september cluess af?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: