Indien bv 50% van de Nederlandse bevolking (en dat is aan de lage kant) nog voor de authentieke zwarte Zwarte Piet is en jij beweert dat dat alleen zieke geesten zijn met "een paar" verdwaalde onzekere mannetjes dan scheer je toch zo'n 8,5 miljoen mensen over 1 kam en verwijt je die 8,5 miljoen mensen een zieke geest.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:58 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Scheer ik niet. Het is bijna een feit dat alleen de zieke geesten nog over blijven als pro-piet en hardnekkig blijven volhouden. Met hier en daar een paar verdwaalde onzekere mannetjes die zich weigeren neer te leggen bij de nieuwe gekleurde piet.
Hou toch op. Nog geen 1% is voor zwarte piet. Dat zijn idd grotendeels zieke geesten. Geesten die boos worden om een facebook pagina die verdwijnt..quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Indien bv 50% van de Nederlandse bevolking (en dat is aan de lage kant) nog voor de authentieke zwarte Zwarte Piet is en jij beweert dat dat alleen zieke geesten zijn met "een paar" verdwaalde onzekere mannetjes dan scheer je toch zo'n 8,5 miljoen mensen over 1 kam en verwijt je die 8,5 miljoen mensen een zieke geest.
Best ziek joh.
Nou, dan zie ik daar graag bewijs van.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hou toch op. Nog geen 1% is voor zwarte piet. Dat zijn idd grotendeels zieke geesten. Geesten die boos worden om een facebook pagina die verdwijnt..
Ik vind mensen die facebook hebben al zieke geesten...laat ik dan maar niet zeggen wat ik dan eigenlijk van pro pieten vind
Veels te veel tijd over die mensen...
The truth is out there. Nederland is groter dan een dorp waar een kleine groepje heil hitler groeten brengt voor zwarte piet. Ga erop uit, toer door de stad, spreek mensen aan en ge zult zien dat de normale mensen die eerst nog geen probleem hadden met zwarte piet, gekleurde pieten ook prima vinden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik daar graag bewijs van.
Dus je hebt geen hard bewijs hiervoor. Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
The truth is out there. Nederland is groter dan een dorp waar een kleine groepje heil hitler groeten brengt voor zwarte piet. Ga erop uit, toer door de stad, spreek mensen aan en ge zult zien dat de normale mensen die eerst nog geen probleem hadden met zwarte piet, gekleurde pieten ook prima vinden.
Niet nodig. Ik geloof ook in God. Bewijs dat maar eens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus je hebt geen hard bewijs hiervoor. Dat dacht ik al.
1%?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hou toch op. Nog geen 1% is voor zwarte piet. Dat zijn idd grotendeels zieke geesten. Geesten die boos worden om een facebook pagina die verdwijnt..
Ik vind mensen die facebook hebben al zieke geesten...laat ik dan maar niet zeggen wat ik dan eigenlijk van pro pieten vind
Veels te veel tijd over die mensen...
Geloof wat je wilt geloven. Ik kies ervoor om zonder bewijs je posts niet te geloven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik geloof ook in God. Bewijs dat maar eens.
Oja, die ene foto die steeds terugkomt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:45 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Kijk zelf maar naar die heil hitler foto’s strijders voor zwarte piet. Vreselijk enge mensen. Dat zijn nog de enige pro-pieten. De normale pro-pieten die vinden gekleurde pieten nu prima
Ik denk dat het meer is dat de mensen het gejank gewoon zat zijn en ze maar gewoon hun zin geven om van het gedrein af te zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
1%?Hou toch op. Gewoon dingen claimen zonder bewijs, zo kennen we onze KOZP'ers weer.
Oke je hebt gewonnen, morgen komt je piet pagina terug op facebookquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus je hebt geen hard bewijs hiervoor. Dat dacht ik al.
50% zeker nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
1%?Hou toch op. Gewoon dingen claimen zonder bewijs, zo kennen we onze KOZP'ers weer.
Nog aannames ookquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oke je hebt gewonnen, morgen komt je piet pagina terug op facebook
Is dat 1 van de reglementen in de strijd voor zwarte pietquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt geloven. Ik kies ervoor om zonder bewijs je posts niet te geloven.
Nou succes, liever BLM dan die Henk en Piet met sieg heil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:24 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Oja, die ene foto die steeds terugkomt.![]()
Dat zijn Henk en Piet die overdag gewoon werken op de heftruck. Ietwat goedkoop volk, maar gevaarlijk?![]()
Antifa en BLM, dat is gevaarlijk.
Je weet het best.
Vertel eens, hoe is je fairtrade phone, bevalt dat een beetje, slavenvrije gadgets?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:29 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Is dat 1 van de reglementen in de strijd voor zwarte piet
Snuif je drugs?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is je fairtrade phone, bevalt dat een beetje, slavenvrije gadgets?
Of... ik kan het me niet voorstellen maar profiteer je van de gele slaven en heb je een regulier merk?
Beetje eng hypocriet niet?
Of gele slaven tellen niet?
Vertel eens?
Jij wel?quote:
Nou nee, maar vertel nou eens, wat doe jij om de moderne slavernij tegen te gaan, want dat is best actueel, en die mensen leven nu.quote:
Waarom ik? Ik strijd niet voor of tegen zwarte piet. Dus dan heb ik nu het recht om slavengadgets te gebruiken? Ok, wat doe jij om moderne slavernij tegen te gaan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou nee, maar vertel nou eens, wat doe jij om de moderne slavernij tegen te gaan, want dat is best actueel, en die mensen leven nu.
Ik vind het nogal makkelijk om je te richten op 1 groep slaven die niet eens meer te helpen zijn omdat ze al lang dood zijn. Jij kan keuzes maken, bijvoorbeeld door geen producten te kopen die door slaven zijn gemaakt. Fair trade, je kent het hopelijk.
Of verkies je je opzichtige cognitive dissonantie as m.o.?
Het gaat niet om mij, jij maakt je in dit topic druk. Dus ik vroeg me af hoe jij zorgt dat je niet profiteert van slavernij, toch het basale punt van de pijn bij de anti-pieten club.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Waarom ik? Ik strijd niet voor of tegen zwarte piet. Dus dan heb ik nu het recht om slavengadgets te gebruiken? Ok, wat doe jij om moderne slavernij tegen te gaan?
De enige die zich druk maken zijn de pro pieten die boos en verdrietig zijn dat er een facebook pagina is verdwenenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, jij maakt je in dit topic druk. Dus ik vroeg me af hoe jij zorgt dat je niet profiteert van slavernij, toch het basale punt van de pijn bij de anti-pieten club.
En daar maak jij je dan weer druk om zo te zien, er is altijd wel een niveau lager kennelijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De enige die zich druk maken zijn de pro pieten die boos en verdrietig zijn dat er een facebook pagina is verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |