abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194999112
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:58 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Scheer ik niet. Het is bijna een feit dat alleen de zieke geesten nog over blijven als pro-piet en hardnekkig blijven volhouden. Met hier en daar een paar verdwaalde onzekere mannetjes die zich weigeren neer te leggen bij de nieuwe gekleurde piet.
Indien bv 50% van de Nederlandse bevolking (en dat is aan de lage kant) nog voor de authentieke zwarte Zwarte Piet is en jij beweert dat dat alleen zieke geesten zijn met "een paar" verdwaalde onzekere mannetjes dan scheer je toch zo'n 8,5 miljoen mensen over 1 kam en verwijt je die 8,5 miljoen mensen een zieke geest.

Best ziek joh.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194999155
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Indien bv 50% van de Nederlandse bevolking (en dat is aan de lage kant) nog voor de authentieke zwarte Zwarte Piet is en jij beweert dat dat alleen zieke geesten zijn met "een paar" verdwaalde onzekere mannetjes dan scheer je toch zo'n 8,5 miljoen mensen over 1 kam en verwijt je die 8,5 miljoen mensen een zieke geest.

Best ziek joh.
Hou toch op. Nog geen 1% is voor zwarte piet. Dat zijn idd grotendeels zieke geesten. Geesten die boos worden om een facebook pagina die verdwijnt..
Ik vind mensen die facebook hebben al zieke geesten...laat ik dan maar niet zeggen wat ik dan eigenlijk van pro pieten vind _O-
Veels te veel tijd over die mensen...
West-Melanesia
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 september 2020 @ 11:17:19 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194999193
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Hou toch op. Nog geen 1% is voor zwarte piet. Dat zijn idd grotendeels zieke geesten. Geesten die boos worden om een facebook pagina die verdwijnt..
Ik vind mensen die facebook hebben al zieke geesten...laat ik dan maar niet zeggen wat ik dan eigenlijk van pro pieten vind _O-
Nou, dan zie ik daar graag bewijs van.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194999264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou, dan zie ik daar graag bewijs van.
The truth is out there. Nederland is groter dan een dorp waar een kleine groepje heil hitler groeten brengt voor zwarte piet. Ga erop uit, toer door de stad, spreek mensen aan en ge zult zien dat de normale mensen die eerst nog geen probleem hadden met zwarte piet, gekleurde pieten ook prima vinden.
West-Melanesia
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 september 2020 @ 11:21:44 #105
Brabo Bastard
pi_194999274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef Oceanier het volgende:

[..]

The truth is out there. Nederland is groter dan een dorp waar een kleine groepje heil hitler groeten brengt voor zwarte piet. Ga erop uit, toer door de stad, spreek mensen aan en ge zult zien dat de normale mensen die eerst nog geen probleem hadden met zwarte piet, gekleurde pieten ook prima vinden.
Dus je hebt geen hard bewijs hiervoor. Dat dacht ik al.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194999294
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niet nodig. Ik geloof ook in God. Bewijs dat maar eens.
West-Melanesia
pi_194999307
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef Oceanier het volgende:

[..]

1%? :') Hou toch op. Gewoon dingen claimen zonder bewijs, zo kennen we onze KOZP'ers weer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 september 2020 @ 11:23:49 #108
Brabo Bastard
pi_194999313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:22 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Niet nodig. Ik geloof ook in God. Bewijs dat maar eens.
Geloof wat je wilt geloven. Ik kies ervoor om zonder bewijs je posts niet te geloven.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 11 september 2020 @ 11:24:13 #109
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194999324
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:45 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Kijk zelf maar naar die heil hitler foto’s strijders voor zwarte piet. Vreselijk enge mensen. Dat zijn nog de enige pro-pieten. De normale pro-pieten die vinden gekleurde pieten nu prima
Oja, die ene foto die steeds terugkomt. :')

Dat zijn Henk en Piet die overdag gewoon werken op de heftruck. Ietwat goedkoop volk, maar gevaarlijk? _O-

Antifa en BLM, dat is gevaarlijk.

Je weet het best.
pi_194999355
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

1%? :') Hou toch op. Gewoon dingen claimen zonder bewijs, zo kennen we onze KOZP'ers weer.
Ik denk dat het meer is dat de mensen het gejank gewoon zat zijn en ze maar gewoon hun zin geven om van het gedrein af te zijn.

Dat decadente gejank, oh de slaven oh wat hadden ze het slecht, chomp op een bigmac, op hippe nikes en een hip mobieltje in hun klauwtjes :D
pi_194999403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oke je hebt gewonnen, morgen komt je piet pagina terug op facebook
West-Melanesia
pi_194999420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

50% zeker niet
West-Melanesia
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 september 2020 @ 11:28:49 #113
Brabo Bastard
pi_194999426
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Oke je hebt gewonnen, morgen komt je piet pagina terug op facebook
Nog aannames ook :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194999431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geloof wat je wilt geloven. Ik kies ervoor om zonder bewijs je posts niet te geloven.
Is dat 1 van de reglementen in de strijd voor zwarte piet
West-Melanesia
pi_194999450
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:24 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Oja, die ene foto die steeds terugkomt. :')

Dat zijn Henk en Piet die overdag gewoon werken op de heftruck. Ietwat goedkoop volk, maar gevaarlijk? _O-

Antifa en BLM, dat is gevaarlijk.

Je weet het best.
Nou succes, liever BLM dan die Henk en Piet met sieg heil.
West-Melanesia
pi_194999457
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog aannames ook :')
Ja want geen bewijs.
West-Melanesia
pi_194999458
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:29 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Is dat 1 van de reglementen in de strijd voor zwarte piet
Vertel eens, hoe is je fairtrade phone, bevalt dat een beetje, slavenvrije gadgets?

Of... ik kan het me niet voorstellen maar profiteer je van de gele slaven en heb je een regulier merk?

Beetje eng hypocriet niet?

Of gele slaven tellen niet?

Vertel eens?
pi_194999498
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe is je fairtrade phone, bevalt dat een beetje, slavenvrije gadgets?

Of... ik kan het me niet voorstellen maar profiteer je van de gele slaven en heb je een regulier merk?

Beetje eng hypocriet niet?

Of gele slaven tellen niet?

Vertel eens?
Snuif je drugs?
West-Melanesia
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 september 2020 @ 11:33:48 #119
Brabo Bastard
pi_194999520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Snuif je drugs?
Jij wel?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194999571
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Snuif je drugs?
Nou nee, maar vertel nou eens, wat doe jij om de moderne slavernij tegen te gaan, want dat is best actueel, en die mensen leven nu.

Ik vind het nogal makkelijk om je te richten op 1 groep slaven die niet eens meer te helpen zijn omdat ze al lang dood zijn. Jij kan keuzes maken, bijvoorbeeld door geen producten te kopen die door slaven zijn gemaakt. Fair trade, je kent het hopelijk.

Of verkies je je opzichtige cognitive dissonantie as m.o.?
pi_194999622
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Nou nee, maar vertel nou eens, wat doe jij om de moderne slavernij tegen te gaan, want dat is best actueel, en die mensen leven nu.

Ik vind het nogal makkelijk om je te richten op 1 groep slaven die niet eens meer te helpen zijn omdat ze al lang dood zijn. Jij kan keuzes maken, bijvoorbeeld door geen producten te kopen die door slaven zijn gemaakt. Fair trade, je kent het hopelijk.

Of verkies je je opzichtige cognitive dissonantie as m.o.?
Waarom ik? Ik strijd niet voor of tegen zwarte piet. Dus dan heb ik nu het recht om slavengadgets te gebruiken? Ok, wat doe jij om moderne slavernij tegen te gaan?
West-Melanesia
pi_194999704
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Waarom ik? Ik strijd niet voor of tegen zwarte piet. Dus dan heb ik nu het recht om slavengadgets te gebruiken? Ok, wat doe jij om moderne slavernij tegen te gaan?
Het gaat niet om mij, jij maakt je in dit topic druk. Dus ik vroeg me af hoe jij zorgt dat je niet profiteert van slavernij, toch het basale punt van de pijn bij de anti-pieten club.
pi_194999724
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij, jij maakt je in dit topic druk. Dus ik vroeg me af hoe jij zorgt dat je niet profiteert van slavernij, toch het basale punt van de pijn bij de anti-pieten club.
De enige die zich druk maken zijn de pro pieten die boos en verdrietig zijn dat er een facebook pagina is verdwenen
West-Melanesia
pi_194999734
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:44 schreef Oceanier het volgende:

[..]

De enige die zich druk maken zijn de pro pieten die boos en verdrietig zijn dat er een facebook pagina is verdwenen
En daar maak jij je dan weer druk om zo te zien, er is altijd wel een niveau lager kennelijk

leuk hoor

:)
pi_194999794
't maakt mij geen bal uit hoeveel airfryers of aquaria er amok staan te maken. ietwat jammer dat ze teveel aandacht krijgen. echter blijft Sinterklaas een leuk feestje. familie bij elkaar. velen hebben ooit voor Zwarte piet gespeeld en dat blijft wel. naar mijn verwachting zullen er Zwarte pieten zijn die juist vanwege 't gedoe als Zwarte piet doorgaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')