Nee dat gezegde ken ik niet. het bestaat volgens mij niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja en ken je deze;
De pro pieten zien door de verdwijnende bomen het bos niet meer
Hehe bye bye zwarte piet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee dat gezegde ken ik niet. het bestaat volgens mij niet.
Er is niets mis met Sinterklaas () en zwarte piet (
)
Zwarte piet. Op Facebook beter bekend als #000000-Piet en RGB(0,0,0)-Piet.
onze gemeente heeft geen 40k liggen voor een of andere Illustrator. Heel zwak.
Weer eentje van heuvel naar mount everest. Het ene uiterste naar het andere uiterste. Van de maan naar de zon LOL altijd lache met boze propietjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:22 schreef SuperKaas het volgende:
Stel je geeft Kick Out Zwarte Piet zijn zin.
Zal het dan ophouden?
Straatnamen veranderen. Standbeelden weghalen. Positieve discriminatie. 'White privelige training voor ambtenaren' *proest* En dus nu ook zwarte piet afschaffen.
Wat is de volgende stap? Moeten blanke vrouwen zich straks verplicht uit elkaar laten trekken door asieltuig?
Kreeg jij een stijfje toen je hoorde dat je landgenoten kapotgeschoten waren in die Utrechtse tram?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:24 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Weer eentje van heuvel naar mount everest. Het ene uiterste naar het andere uiterste. Van de maan naar de zon LOL altijd lache met boze propietjes
Door die Turk, nee jij wel?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:27 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Kreeg jij een stijfje toen je hoorde dat je landgenoten kapotgeschoten waren in die Utrechtse tram?
Windmolens. te weinig diversiteit onder molenaars.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:22 schreef SuperKaas het volgende:
Stel je geeft Kick Out Zwarte Piet zijn zin.
Zal het dan ophouden?
Straatnamen veranderen. Standbeelden weghalen. Positieve discriminatie. 'White privelige training voor ambtenaren' *proest* En dus nu ook zwarte piet afschaffen.
Wat is de volgende stap? Moeten blanke vrouwen zich straks verplicht uit elkaar laten trekken door asieltuig?
hohohoho, eerst verwelkomen we Sinterklaas en zwart piet. dat is op een weekend in November.quote:
Aiiaiiaii ziehier het resultaat van krampachtig vasthouden dat helaas heeft geleid tot hallucinaties.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hohohoho, eerst verwelkomen we Sinterklaas en zwart piet. dat is op een weekend in November.
pas op 6 december is het bye bye zwarte piet.
wel de juiste volgorde hanteren.
er is niets mis met Sinterklaas en Zwarte piet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:38 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Aiiaiiaii ziehier het resultaat van krampachtig vasthouden dat helaas heeft geleid tot hallucinaties.
Probeer het eens.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef Oceanier het volgende:
Oke dus topics die ik stom vind hoef ik me alleen nog maar voortaan in te vertonen
1 2 3 | <?php class Piet extends Sinter ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |