Dan moet je geen artikelen als "bewijs" opvoeren die er dat soort labels aanhangen want dat is niet erg geloofwaardig te noemen, denk ik dan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:43 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik denk dat communisme en fascime beide de lading niet dekken voor wat betreft de 'De Vierde Revolutie' (die zeker geen industriële is) kan inhouden. Er zijn verschillende invalshoeken en het lijkt me verder aan de lezer om zijn conclusies te trekken. De zoektocht naar één verhaal lijkt me erg kinderlijk maar bovenal heilloos.
Het punt is nu juist dat ik geen ''bewijs'' aanvoer omdat ik geen ''verhaal'' poog te verdedigen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je geen artikelen als "bewijs" opvoeren die er dat soort labels aanhangen want dat is niet erg geloofwaardig te noemen, denk ik dan.
bron: https://twitter.com/ernestofaraujo/status/1334918898509082639quote:The pandemic must not lead to totalitarian social control or the abrogation of fundamental freedoms. Freedom is foundational to the UN and essential to human dignity.
Brazil🇧🇷 stands for freedom.
No to the “Great Reset”
My speech at UN session on Covid:
Tja, misschien zou je jezelf dan wat meer moeten cultiveren. Een artikeltje zou mij ook niet overtuigen als ik me nooit in dat soort dingen zou hebben verdiept. Verder is niemand je iets verschuldigd of zo, dus dat moet je zelf maar in je eigen tijd doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, beetje dun, vind je niet? Ik heb het een beetje doorgelezen maar bewijs zie ik niet. En de auteur verwart de Magna Carta met de Bill of Rights in het VK.
Maakt toch niets uitquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:14 schreef Haushofer het volgende:
Waar deed Klaver precies deze uitspraak?
Op woensdag 26 augustus 2020 06:45 schreef Haushofer het volgende:
Lekker klakkeloos en kritiekloos dingen overnemen zonder te verifiëren, zo kennen we je weer!quote:
Al heeft ie het wel gezegd, wat boeit mij dat broekie van de groene khmer nou?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:10 schreef illusions het volgende:
Lekker klakkeloos en kritiekloos dingen overnemen zonder te verifiëren, zo kennen we je weer!
Hij heeft dit nooit gezegd.
Ja dat snap ik ook wel, maar het gaat me er even om dat de zogenaamd kritische denkers hier juist precies het tegenovergestelde doen - lekker alles klakkeloos kopiëren als het ze aanstaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Al heeft ie het wel gezegd, wat boeit mij dat broekie van de groene khmer nou?
Alsof die ooit een absolute meerderheid gaan krijgen
& anders begin ik m'n eigen revolutie
Ik vermoed dat ik dan meer "draagvlak" onder de bevolking heb als iemand die zomaar even ieders bezit aan de staat geeft.
Nou embracen.., als dat dan zo is dan geeft het tot nu toe alleen maar ellendequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
The great reset wordt in deze kringen altijd gezien met angst en beven als het “grote kwaad”
Maar stel dat er echt een “great reset” gepland is.
Dan zou dit ook gewoon een heel goed iets kunnen zijn.
Alle wereld leiders zitten er immers achter.
Embrace the great reset!
Om aandacht te trekken voor dit topic.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar het gaat me er even om dat de zogenaamd kritische denkers hier juist precies het tegenovergestelde doen - lekker alles klakkeloos kopiëren als het ze aanstaat.
Minder verkeer en vliegbewegingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou embracen.., als dat dan zo is dan geeft het tot nu toe alleen maar ellende
Er wordt naarstig toegewerkt naar het robot maken van de mens.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Minder verkeer en vliegbewegingen.
Meer aandacht millieu
Meer aandacht gezin en familie
Minder kans op protesten
Drukte in binnensteden voorbij
Politie en overlast uitgaan voorbij
Geen overlast hooligans voetbal
Betere controle door meer macht overheid
Beperkingen opstellen bij samenkomen mensen
Alleen positief toch!
En dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er wordt naarstig toegewerkt naar het robot maken van de mens.
Why?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Er wordt naarstig toegewerkt naar het robot maken van de mens.
True, en toch begrijp ik het niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Why?
Je bent al geboren als loonslaaf in een 'brood & spelen' wereld.
De wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hier komt de handwaving in het spel, zo werkt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |