abonnement Unibet Coolblue
pi_194713850
Zie hier de plannen van het world economic forum voor de reset van de economie. Ik zou iedereen ook willen aanmoedigen om ander materiaal van het WEF en analyses van critici ervan te bekijken om beter te begrijpen waar het in de praktijk nu eigenlijk om gaat.


Nu de wereldeconomie op instorten staat, is het natuurlijk tijd om het alternatief te implementeren: The Great Reset.

Stokpaardjes zijn natuurlijk duurzame ontwikkeling, gelijke verdeling van welvaart, partnerships tussen bedrijven, overheid en de bevolking ...

Dit is gewoon mainstream nieuws en wordt open besproken.

Het klinkt natuurlijk allemaal prachtig, maar zoals gewoonlijk zit er, IMO, een addertje onder het gras.

De afgelopen jaren heb ik geprobeerd uiteen te zetten dat het in wezen om niets anders gaan dan een vorm van neo-feodalisme, of corporatisme, of fascisme in economische zin. Een maatschappij waarin de vrijheden van het individu ondergeschikt worden aan het collectief.

Een maatschappij waarin eigendomsrechten sterk worden ingeperkt, evenals bewegingsvrijheid, de vijheid om voor jezelf een leven op te bouwen en in te richten zoals jij dat wil, de vrijheid te kiezen en naar je eigen geweten en overtuigingen te leven.

Het spirituele/religieuze aspect nog daargelaten. Dat heb ik ook besproken, maar voor de meesten is het daar denk ik nog te vroeg voor. Ik laat dat hier dus nog even achterwege, maar houd ook dit aspect in de gaten, want dit is uiteindelijk wel de kern.

Een dergelijke maatschappij is natuurlijk niet gisteren bedacht, maar stap voor stap geimplementeerd. Waar 9/11 privacybeperkende maatregelen rechtvaardigde en de zogenaamde CO2-crisis duurzaamheidsmaatregelen mogelijk maakte via Agenda 21 en Agenda 2030, staat Covid nu nog verdere machtstoename voor overheden toe met catastrofale gevolgen op wereldniveau door het sluiten van hele economieen, waardoor de laatste crisis dan eindelijk in gang is gezet en onomkeerbaar is.

Nu was deze economische crisis ook onvermijdbaar, ook dat wordt al tientallen jaren aangekondigd door mensen die de moeite hebben genomen te kijken hoe het systeem in elkaar zit.

En nu is daar dan dus de oplossing: de grote reset voor een transformatie van de wereldeconomie, met prachtige beloften voor iedereen, voor het realiseren van een utopie op aarde.

De tijd zal het leren!



[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 26-08-2020 13:03:57 ]
pi_194719190
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Dit is gewoon mainstream nieuws en wordt open besproken, dus iedereen die nu nog 'conspiracy' roept, moet zich laten nakijken, imho.

Kijk, de mensen die 'conspiracy!' riepen, die doen dat niet meer wanneer dit gewoon in het mainstream-nieuws wordt benoemd.
Dan wordt deze gang van zaken 'logisch' genoemd.
Of: ''Zo gaat 't nou eenmaal, dat hoeft nog geen complot te zijn'

En in principe hebben deze mensen ook gelijk. Ze zien het gewoon op een totaal andere manier, ik denk dat ze simpelweg alles wat uit de mainstream-media als waarheid aannemen.
Ik persoonlijk stoor me er niet meer aan, raad aan om dat stuk zelf ook los te laten. Wij hoeven mensen niet te overtuigen om van hun geloof te veranderen, over 't algemeen waarderen mensen het sowieso niet wanneer ze een bepaalde waarheid geforceerd wordt ingelepeld.
Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid en bepaalt een ieder zelf hoe 'de waarheid' zich voor hem of haar manifesteert :)
pi_194722602
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Kijk, de mensen die 'conspiracy!' riepen, die doen dat niet meer wanneer dit gewoon in het mainstream-nieuws wordt benoemd.
Dan wordt deze gang van zaken 'logisch' genoemd.
Of: ''Zo gaat 't nou eenmaal, dat hoeft nog geen complot te zijn'

En in principe hebben deze mensen ook gelijk. Ze zien het gewoon op een totaal andere manier, ik denk dat ze simpelweg alles wat uit de mainstream-media als waarheid aannemen.
Ja, want deze 2 uitersten zijn alleen maar mogelijk :Y
-
pi_194726617
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Kijk, de mensen die 'conspiracy!' riepen, die doen dat niet meer wanneer dit gewoon in het mainstream-nieuws wordt benoemd.
Dan wordt deze gang van zaken 'logisch' genoemd.
Of: ''Zo gaat 't nou eenmaal, dat hoeft nog geen complot te zijn'

En in principe hebben deze mensen ook gelijk. Ze zien het gewoon op een totaal andere manier, ik denk dat ze simpelweg alles wat uit de mainstream-media als waarheid aannemen.
Ik persoonlijk stoor me er niet meer aan, raad aan om dat stuk zelf ook los te laten. Wij hoeven mensen niet te overtuigen om van hun geloof te veranderen, over 't algemeen waarderen mensen het sowieso niet wanneer ze een bepaalde waarheid geforceerd wordt ingelepeld.
Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid en bepaalt een ieder zelf hoe 'de waarheid' zich voor hem of haar manifesteert :)
Je hebt helemaal gelijk.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:18:04 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194726770
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Kijk, de mensen die 'conspiracy!' riepen, die doen dat niet meer wanneer dit gewoon in het mainstream-nieuws wordt benoemd.
Dan wordt deze gang van zaken 'logisch' genoemd.
Of: ''Zo gaat 't nou eenmaal, dat hoeft nog geen complot te zijn'

En in principe hebben deze mensen ook gelijk. Ze zien het gewoon op een totaal andere manier, ik denk dat ze simpelweg alles wat uit de mainstream-media als waarheid aannemen.
Ik persoonlijk stoor me er niet meer aan, raad aan om dat stuk zelf ook los te laten. Wij hoeven mensen niet te overtuigen om van hun geloof te veranderen, over 't algemeen waarderen mensen het sowieso niet wanneer ze een bepaalde waarheid geforceerd wordt ingelepeld.
Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid en bepaalt een ieder zelf hoe 'de waarheid' zich voor hem of haar manifesteert :)
Ik denk kort door de bocht dat het probleem is dat internet vol met onjuiste informatie staat en dat mensen daar in trappen. Min of meer het omgekeerde van wat jij post.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194726855
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Kijk, de mensen die 'conspiracy!' riepen, die doen dat niet meer wanneer dit gewoon in het mainstream-nieuws wordt benoemd.
Dan wordt deze gang van zaken 'logisch' genoemd.
Of: ''Zo gaat 't nou eenmaal, dat hoeft nog geen complot te zijn'

En in principe hebben deze mensen ook gelijk. Ze zien het gewoon op een totaal andere manier, ik denk dat ze simpelweg alles wat uit de mainstream-media als waarheid aannemen.
Ik persoonlijk stoor me er niet meer aan, raad aan om dat stuk zelf ook los te laten. Wij hoeven mensen niet te overtuigen om van hun geloof te veranderen, over 't algemeen waarderen mensen het sowieso niet wanneer ze een bepaalde waarheid geforceerd wordt ingelepeld.
Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid en bepaalt een ieder zelf hoe 'de waarheid' zich voor hem of haar manifesteert :)
Lijkt me niet. Zoals @Haushofer al zegt, je insinueert hiermee dat er geen nuance bestaat tussen "alles van de msm voor waarheid aannemen" en "niets van de msm voor waarheid aannemen".
pi_196438562
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196439028
Gaat ook over 'the great reset'
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_196440169
quote:
Lees goed: Nu dat zo mooi samenvalt is er een unieke kans om de ‘de oude zieke wereld’ in te ruilen voor een nieuwe - een donut-economie waarbij de basisbehoeften van alle mensen worden vervuld zonder roofbouw op deze planeet te plegen.


Wat krijg je dus:

Mensen mogen werken.

Mensen krijgen voldoende middelen om in hun basisbehoeften te voorzien.

De vrije markt maakt plaats voor planeconomie geregeld door de staat.

De horeca, evenementen en tourisme gaan eraan.door de lockdowns.

Reizen wordt aan banden gelegd.

Basisbehoeften = eten, drinken, een dak boven je hoofd. Weinig meer dan dat.

Heb jij er al zin in?
  Beste debater 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 18:11:37 #13
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196440492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Lees goed: Nu dat zo mooi samenvalt is er een unieke kans om de ‘de oude zieke wereld’ in te ruilen voor een nieuwe - een donut-economie waarbij de basisbehoeften van alle mensen worden vervuld zonder roofbouw op deze planeet te plegen.

Wat krijg je dus:

Mensen mogen werken.

Mensen krijgen voldoende middelen om in hun basisbehoeften te voorzien.

De vrije markt maakt plaats voor planeconomie geregeld door de staat.

De horeca, evenementen en tourisme gaan eraan.door de lockdowns.

Reizen wordt aan banden gelegd.

Basisbehoeften = eten, drinken, een dak boven je hoofd. Weinig meer dan dat.

Heb jij er al zin in?
Nog altijd beter dan geen werk, geen inkomen, geen eten, geen drinken, geen woning... zeg maar de zegeningen van de H. Vrije Markt wanneer het je een beetje tegenzit.

Ik zeg doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:26:54 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196440687
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Lees goed: Nu dat zo mooi samenvalt is er een unieke kans om de ‘de oude zieke wereld’ in te ruilen voor een nieuwe - een donut-economie waarbij de basisbehoeften van alle mensen worden vervuld zonder roofbouw op deze planeet te plegen.


Wat krijg je dus:

Mensen mogen werken.

Mensen krijgen voldoende middelen om in hun basisbehoeften te voorzien.

De vrije markt maakt plaats voor planeconomie geregeld door de staat.

De horeca, evenementen en tourisme gaan eraan.door de lockdowns.

Reizen wordt aan banden gelegd.

Basisbehoeften = eten, drinken, een dak boven je hoofd. Weinig meer dan dat.

Heb jij er al zin in?

Er zijn er wat die boeit dat geen ene flikker, zoals Jekkers dat mooi kan vertellen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:07:42 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196441194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Lees goed: Nu dat zo mooi samenvalt is er een unieke kans om de ‘de oude zieke wereld’ in te ruilen voor een nieuwe - een donut-economie waarbij de basisbehoeften van alle mensen worden vervuld zonder roofbouw op deze planeet te plegen.

Wat krijg je dus:

Mensen mogen werken.

Mensen krijgen voldoende middelen om in hun basisbehoeften te voorzien.

De vrije markt maakt plaats voor planeconomie geregeld door de staat.

De horeca, evenementen en tourisme gaan eraan.door de lockdowns.

Reizen wordt aan banden gelegd.

Basisbehoeften = eten, drinken, een dak boven je hoofd. Weinig meer dan dat.

Heb jij er al zin in?
Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. De rijken der aarde worden wel hun pleziertjes gegund. Zagen we aan Koning Pils die ongegeneerd op vakantie gaat. Het gepeupel moet maar blij zijn dat ze nog te vreten hebben inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 27-11-2020 19:18:37 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 19:11:49 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196441251
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. De rijken der aarde worden wel hun pleziertjes gegund. Zagen wel aan Koning Pils die ongegeneerd op vakantie gaat. Het gepeupel moet maar blij zijn dat ze nog te vreten hebben inderdaad.
Moet je vooral rechts stemmen ja, als je dat een halt toe wil roepen.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:24:57 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196441419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Moet je vooral rechts stemmen ja, als je dat een halt toe wil roepen.

:')
Whatever dude :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196441423
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. De rijken der aarde worden wel hun pleziertjes gegund. Zagen we aan Koning Pils die ongegeneerd op vakantie gaat. Het gepeupel moet maar blij zijn dat ze nog te vreten hebben inderdaad.
Comment on youtube:
'I love how they forced everyone to go digital in every way they can and then they plan to hit the digital landscape. None of this is by coincidence, folks.'

Zou het ook maar toeval zijn dat 5G tijdens de Corona 'crisis' uitgerolt (voor de extra cyber traffic) was?
Er zijn zeker veel meer mensen die geen interesse hadden in de cyber/digitale wereld, maar in de laatste maanden internet moeten gebruik van maken gewoon om met hun families te communiceren.
Misschien dat ook 'n deel van de grote sociale engineering experiment/project is.
En dan alles in data storage centres verzamelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Beste debater 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 19:25:54 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196441434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Whatever dude :W
Want al die superrijken zijn links of zo?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196441451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Moet je vooral rechts stemmen ja, als je dat een halt toe wil roepen.

:')
Er is geen links/rechts niet meer,helaas. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 28 november 2020 @ 01:39:11 #21
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_196447836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is geen links/rechts niet meer,helaas. imo.
dat is inderdaad meer iets van de 90's..
wim Cock, Hans Wiegel enzo.
Huig
pi_196474392
twitter
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 10:28:42 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196494992
Dus er wordt gekeken naar duurzamer leven zodat vooral het verbranden van olie vervangen wordt door andere energie bronnen.
Er wordt kritisch gekeken naar welvaart en wie toegang heeft tot deze welvaart en probeert dat zo gelijk mogelijk te verdelen.

En waar zat hem het grote overkoepelende "machts" dingetje in?

Soms heb ik het idee dat mensen die georganiseerd proberen de wereld te veranderen in dit forum per definitie gezien worden als machtswelustelingen die mensen willen controleren, en wellicht is dat gedeeltelijk zo, maar het zijn vaak ook gewoon organisaties die denken dat ze goed naar problemen hebben gekeken en deze grootschalig denken aan te pakken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 10:33:56 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196495057
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:58 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
De meeste "systems" "colapsen" niet maar verdwijnen langzaam, kijk naar vrijwel alle grote civilisaties. Rome had geen duidelijk eindpunt het verdween gewoon, of kwam steeds vaker onder andere macht. Ook bij de egyptenaren, maya's etc. Ze zijn op hun einde ook zelden op hun raarst dat is meestal vlak na het hoogtepunt, dus bij het inzetten van de daling maar niet op het eindpunt. Op het eindpunt zijn ze meestal gewoon irrelevant geworden (leuk voorbeeld in deze is bijvoorbeeld rusland, dat gewoon steeds minder relevant lijkt, af en toe komt er weer wat terug van relevantie maar over het algemeen daalt de lijn, maar geen grote boem bats instorting). Grote eindpunten, resets, omvallingen, kantelingen zijn veel vaker iets op papier en in verhalen dan daadwerkelijk zo.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 10:35:47 #25
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196495076
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Dus er wordt gekeken naar duurzamer leven zodat vooral het verbranden van olie vervangen wordt door andere energie bronnen.
Er wordt kritisch gekeken naar welvaart en wie toegang heeft tot deze welvaart en probeert dat zo gelijk mogelijk te verdelen.

En waar zat hem het grote overkoepelende "machts" dingetje in?

Soms heb ik het idee dat mensen die georganiseerd proberen de wereld te veranderen in dit forum per definitie gezien worden als machtswelustelingen die mensen willen controleren, en wellicht is dat gedeeltelijk zo, maar het zijn vaak ook gewoon organisaties die denken dat ze goed naar problemen hebben gekeken en deze grootschalig denken aan te pakken.
Ik vraag mij ook serieus af hoe dat werkt, wat voor macht geven mij de zonnepanelen die ik heb eigenlijk? Ben ik nu een mini-Shell die geen belasting meer hoeft te betalen of zo? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:37:19 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196495087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Comment on youtube:
'I love how they forced everyone to go digital in every way they can and then they plan to hit the digital landscape. None of this is by coincidence, folks.'

Zou het ook maar toeval zijn dat 5G tijdens de Corona 'crisis' uitgerolt (voor de extra cyber traffic) was?
Er zijn zeker veel meer mensen die geen interesse hadden in de cyber/digitale wereld, maar in de laatste maanden internet moeten gebruik van maken gewoon om met hun families te communiceren.
Misschien dat ook 'n deel van de grote sociale engineering experiment/project is.
En dan alles in data storage centres verzamelen.
Stond al paar jaar in de planning!
en in 2019 waren ze al in een aantal landen mee begonnen met de aanleg er van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 10:39:48 #27
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196495107
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vraag mij ook serieus af hoe dat werkt, wat voor macht geven mij de zonnepanelen die ik heb eigenlijk? Ben ik nu een mini-Shell die geen belasting meer hoeft te betalen of zo? ;)
Nouja het is natuurlijk vanuit landen gezien wel een interessant gegeven want de rijkdom van landen was en is redelijk af te meten aan de toegankelijkheid tot eigen energiebronnen sinds de industriele revolutie zeker. Landen die oliebronnen hebben zijn rijker, landen die op een gasbubbel zitten (zoals nederland) ook, landen die eenvoudig met stuwdammen en water energie kunnen genereren zitten vooraan. Als er goede bronnen gaan onstaan die veel minder vast zitten aan geologische bronnen zou dat wel eens wat zaken op de kop kunnen zetten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 10:43:14 #28
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196495147
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nouja het is natuurlijk vanuit landen gezien wel een interessant gegeven want de rijkdom van landen was en is redelijk af te meten aan de toegankelijkheid tot eigen energiebronnen sinds de industriele revolutie zeker. Landen die oliebronnen hebben zijn rijker, landen die op een gasbubbel zitten (zoals nederland) ook, landen die eenvoudig met stuwdammen en water energie kunnen genereren zitten vooraan. Als er goede bronnen gaan onstaan die veel minder vast zitten aan geologische bronnen zou dat wel eens wat zaken op de kop kunnen zetten.
Mhmm, ja, maar mijn, enigzins ludieke, punt was dan ook precies dat, hoe gaat die verandering meer macht aan de staat geven en onze samenleving veranderen in een neo-feodaal regime? ;)

Want volgens mij doet het precies het omgekeerde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196505114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Stond al paar jaar in de planning!
en in 2019 waren ze al in een aantal landen mee begonnen met de aanleg er van.
Dat weet ik.
Corona plandemic ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196716851
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_196739440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan geen werk, geen inkomen, geen eten, geen drinken, geen woning... zeg maar de zegeningen van de H. Vrije Markt wanneer het je een beetje tegenzit.

Ik zeg doen.
Dus ik moet maar accepteren dat ik geen grote tv of tuin mag hebben omdat de buurman dat ook niet heeft. Wat is dit voor communistisch geleuter.
Check it out
pi_196739443
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. De rijken der aarde worden wel hun pleziertjes gegund. Zagen we aan Koning Pils die ongegeneerd op vakantie gaat. Het gepeupel moet maar blij zijn dat ze nog te vreten hebben inderdaad.
Sommigen rijden in een Panda en andere een Mercedes S klasse. En als ze daar hard voor werken , waarom mogen ze dat niet. Koning Pils is natuurlijk wel een uitzondering, die heeft een voorbeeld functie.
Check it out
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:47:43 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196741953
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 02:49 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Sommigen rijden in een Panda en andere een Mercedes S klasse. En als ze daar hard voor werken , waarom mogen ze dat niet. Koning Pils is natuurlijk wel een uitzondering, die heeft een voorbeeld functie.
Het is niets anders dan jaloezie. Als je dan doorvraagt zijn ze juist weer tegen communisme. Het kan natuurlijk niet BeIDEN.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196745297
pi_196745356
quote:
Geen linkdumps a.u.b.
pi_196745407
quote:
80s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Geen linkdumps a.u.b.
?

Is een informatieve link,en gewoon ontopic
pi_196745460
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

?

Is een informatieve link,en gewoon ontopic
Dan is het alleen plaatsen van een link nog steeds een linkdump.
pi_196819331
quote:
Prima artikel. Somt op wat ik hier ook al jaren post.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 13:16:39 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196819593
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Prima artikel. Somt op wat ik hier ook al jaren post.
Maar het wordt maar niet bewaarheid, hoe komt dat dan?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196819891
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar het wordt maar niet bewaarheid, hoe komt dat dan?
Ehhh..

Dat wordt het dus juist wel.

Jammer als je dat niet ziet.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 13:38:05 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196819953
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ehhh..

Dat wordt het dus juist wel.

Jammer als je dat niet ziet.
Dan heb jij daar vast wel bewijs voor.

Maar waarom wordt de veel belangrijkere en verdergaande EU Handvest van Grondrechten niet genoemd, dat betreft meer burgers dan die van de VS of het VK.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196820015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan heb jij daar vast wel bewijs voor.

Maar waarom wordt de veel belangrijkere en verdergaande EU Handvest van Grondrechten niet genoemd, dat betreft meer burgers dan die van de VS of het VK.
Daar heb ik vast wel bewijs voor inderdaad.

Omdat dat het onderwerp van het artikel niet is denk ik.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 13:42:56 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196820048
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Daar heb ik vast wel bewijs voor inderdaad.

Omdat dat het onderwerp van het artikel niet is denk ik.
Hoe kan je nu een Great Reset hebben als twee van de drie belangrijkste economieen op de aarde niet eens genoemd worden als deel daarvan?

Zou je dat bewijs ook met ons willen delen dan want dat lijkt mij toch wel enigzins relevant.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196820076
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe kan je nu een Great Reset hebben als twee van de drie belangrijkste economieen op de aarde niet eens genoemd worden als deel daarvan?

Zou je dat bewijs ook met ons willen delen dan want dat lijkt mij toch wel enigzins relevant.
Via VN-verdragen en agenda's. Het artikel beschrijft dat toch meer dan duidelijk.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 14:17:54 #47
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196820690
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Via VN-verdragen en agenda's. Het artikel beschrijft dat toch meer dan duidelijk.
Tja, beetje dun, vind je niet? Ik heb het een beetje doorgelezen maar bewijs zie ik niet. En de auteur verwart de Magna Carta met de Bill of Rights in het VK.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196820890
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 14:37:18 #49
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196821009
quote:
De een noemt het fascistisch en de ander roept dat het door China, een communistisch land, geleid wordt.

Mischien kunnen jullie de verhalen eerst even op elkaar afstemmen? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196821094
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De een noemt het fascistisch en de ander roept dat het door China, een communistisch land, geleid wordt.

Mischien kunnen jullie de verhalen eerst even op elkaar afstemmen? ;)
Ik denk dat communisme en fascime beide de lading niet dekken voor wat betreft de 'De Vierde Revolutie' (die zeker geen industriële is) kan inhouden. Er zijn verschillende invalshoeken en het lijkt me verder aan de lezer om zijn conclusies te trekken. De zoektocht naar één verhaal lijkt me erg kinderlijk maar bovenal heilloos.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')