Donequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen deze gereekst worden?![]()
Er is na één vol topic nog meer dan genoeg voer voor een tweede deel
KLB / Mensen welke nog steeds Trump bewonderen
KLB / Mensen welke nog steeds Trump bewonderen #2
Was je weg?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zijn jullie ook een beetje blij dat ik terug ben?
Wie is dat dan? Mega irritant die user, komt net 1 weekje kijken en heeft nu al een grote bek en waanbeelden.quote:
Jij dacht dat je hier met overdonderend applaus als een godenzoon ontvangen zou worden, en nu blijkt dat geen hond het iets interesseert kom je die aandacht zelf maar even vragen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vragen om aandacht doe je maar lekker ergens anders.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iets met de tag die we allebei hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Mega irritant die user, komt net 1 weekje kijken en heeft nu al een grote bek en waanbeelden.
Zou het er weer zo 1 zijn welke net gedumpt is door zn wijf en hier stoer komt doen.
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:12 schreef K.Indertent het volgende:
Kan dit topic R&P / Opdringerige ''schoonzus'' is eindelijk opgenomen in inrichting...... niet hierheen gehaald worden? Heeft alles weg van een succesnummertje.
Potentieel goud wat je daar laat liggen, maar oke.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:11 schreef feitcepsrep het volgende:
Er wordt wel heel veel bagger gepost in KLB vandaag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:11 schreef feitcepsrep het volgende:
Er wordt wel heel veel teringzooi in KLB gepost vandaag
Zo, nu is het beter op zijn plek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:08 schreef Rozevla het volgende:
Waarom dicht ?
Ik krijg die rommel niet tussen m’n tanden uit
ONZ / Brood met zaadjes.
Thx voor opengooien maar het is wel een klachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo, nu is het beter op zijn plek.
De meest jaloerse man van fokquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:19 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / [KLB SC] Negersex
Graag de titel aanpassen van deze SC.
Ongepast.
Kijken wij mee @Lange_Lansquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:19 schreef pferdfahrer het volgende:
KLB / [KLB SC] Negersex
Graag de titel aanpassen van deze SC.
Ongepast.
Heeft niets met jaloezie te maken domme klapmongool. Maar het was al langer duidelijk dat er maar een beperkte hoeveelheid grijze massa in dat koppie van je zit.quote:
Wat is er racistisch aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heeft niets met jaloezie te maken domme klapmongool. Maar het was al langer duidelijk dat er maar een beperkte hoeveelheid grijze massa in dat koppie van je zit.
Als fok vooral geen geld meer wilt ontvangen van donateurs, moeten ze vooral zo doorgaan met het faciliteren van racistische leuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |