abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2020 @ 22:58:01 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194926742
Lambiekje. Ben je serieus?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 september 2020 @ 23:06:54 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194926885
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lambiekje. Ben je serieus?
Over dat de test niet werkt?

Natuurlijk ... alles en iedereen zegt het. Incluis CDC. maar nee de corrupte overheden blijven het gebruiken.
Want als er 'besmettingen' zijn dan kan de hoaxcircus blijven draaien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 september 2020 @ 23:07:29 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194926895
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 23:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Over dat de test niet werkt?

Natuurlijk ... alles en iedereen zegt het. Incluis CDC. maar nee de corrupte overheden blijven het gebruiken.
Want als er 'besmettingen' zijn dan kan de hoaxcircus blijven draaien.
Uiteraard, lambiekje, natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 7 september 2020 @ 07:24:27 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194929098
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Daarom die mondkapjes ... slow-zelfmoord
Ah..
Dus chirurgen plegen zelfmoord?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 09:26:27 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194930104
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
Dat deze test wordt gebruikt maakt dat het duidelijk is dat er alles op alles wordt gezet om maar de pandemie in leven te houden.
Dit lees ik heel vaak, grappig genoeg zijn er veel mensen die denken dat de boel vanuit een externe extreem veel wetende laag bestuurd wordt. Aan de ene kant wordt "de wetenschap" afgebrand en uitgemaakt voor hun belachelijke manier van werken. Tegelijkertijd wordt er "de wetenschap" een soort van extreme kennis toebedicht die dan vervolgens aan jullie onthouden wordt.

Als ik teksten hier in BNW goed lees wordt er aan de wetenschap getwijfeld niet omdat de wetenschap zo slecht zou zijn maar eigenlijk dat de wetenschap al lang veel beter had kunnen zijn (of al lang veel beter is). Ik denk dat er een vrij grote overschatting van het menselijk kunnen op veel vlakken gepredikt wordt hier.

Daarom dus mijn vraag, welke test of methode zou er dan gedaan moeten worden om de pandemie wel te stoppen? Wat wordt er zo geheim gehouden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 september 2020 @ 10:11:33 #131
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194930611
Over het zetten van vraagtekens: is er een bepaald criterium dat hierbij gebruikt kan worden? Als een leraar Geschiedenis zegt dat Ares de Griekse oorlogsgod is, of als een leraar Frans je een rijtje werkwoordsvervoegingen opgeeft, dan neem je dat aan; maar als je leraar Maatschappijleraar zegt dat admiraal Tojo een oorlogsmisdadiger was, dan wantrouw je dat. Dat is een vorm van logica die geen echte tegenspraak bevat.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 7 september 2020 @ 15:47:40 #132
52357 Lambiekje
pi_194935070
quote:
88s.gif Op maandag 7 september 2020 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dit lees ik heel vaak, grappig genoeg zijn er veel mensen die denken dat de boel vanuit een externe extreem veel wetende laag bestuurd wordt. Aan de ene kant wordt "de wetenschap" afgebrand en uitgemaakt voor hun belachelijke manier van werken. Tegelijkertijd wordt er "de wetenschap" een soort van extreme kennis toebedicht die dan vervolgens aan jullie onthouden wordt.

Als ik teksten hier in BNW goed lees wordt er aan de wetenschap getwijfeld niet omdat de wetenschap zo slecht zou zijn maar eigenlijk dat de wetenschap al lang veel beter had kunnen zijn (of al lang veel beter is). Ik denk dat er een vrij grote overschatting van het menselijk kunnen op veel vlakken gepredikt wordt hier.

Daarom dus mijn vraag, welke test of methode zou er dan gedaan moeten worden om de pandemie wel te stoppen? Wat wordt er zo geheim gehouden.
ER IS GEEN PANDEMIE
Er is louter een non-lethal ultramild verkoudheidsgriepje.

dat het een pandemie is omdat pederast Rutte dat zegt en kinderverkrachters van de NOS dat rondblijft roepen. Omdat er in Jan 2020 de term pandemie is aangepast zodat er een pandemie afgekondigd kon worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 september 2020 @ 15:50:16 #133
52357 Lambiekje
pi_194935116
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:11 schreef TitusPullo het volgende:
Over het zetten van vraagtekens: is er een bepaald criterium dat hierbij gebruikt kan worden? Als een leraar Geschiedenis zegt dat Ares de Griekse oorlogsgod is, of als een leraar Frans je een rijtje werkwoordsvervoegingen opgeeft, dan neem je dat aan; maar als je leraar Maatschappijleraar zegt dat admiraal Tojo een oorlogsmisdadiger was, dan wantrouw je dat. Dat is een vorm van logica die geen echte tegenspraak bevat.
Werkwoorden is feit..

Geschedenis is geen feit ... het is 2+2=5 'wetenschap'. Overheid-zegt-het-dus-het-is-zo feit
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 15:50:24 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194935119
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 15:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ER IS GEEN PANDEMIE
Er is louter een non-lethal ultramild verkoudheidsgriepje.

dat het een pandemie is omdat pederast Rutte dat zegt en kinderverkrachters van de NOS dat rondblijft roepen. Omdat er in Jan 2020 de term pandemie is aangepast zodat er een pandemie afgekondigd kon worden.
Wat een invloed heeft die Mark joh! De hele wereld ligt aan zijn voeten :Y
  maandag 7 september 2020 @ 15:51:23 #135
52357 Lambiekje
pi_194935132
quote:
88s.gif Op maandag 7 september 2020 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat een invloed heeft die Mark joh! De hele wereld ligt aan zijn voeten :Y
jaloers?
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 15:54:55 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194935188
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 15:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jaloers?
Ben soms wel een beetje jaloers op jouw fantasie, vind het alleen jammer dat je het op zo'n niet constructieve manier gebruikt. Wel eens bedacht om schrijver te worden of kunstenaar of wetenschapper?
  maandag 7 september 2020 @ 16:02:01 #137
235357 TitusPullo
pi_194935300
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Werkwoorden is feit..

Geschedenis is geen feit ... het is 2+2=5 'wetenschap'. Overheid-zegt-het-dus-het-is-zo feit
Hoe is het dan mogelijk dat er in sommige perioden totaal anders over het verleden wordt gedacht dan in andere perioden? Verandert dat naargelang de overheid verandert?

En wat heeft de overheid er voor belang bij om te beweren dat Socrates de gifbeker heeft leeggedronken?

Werkwoorden zijn trouwens geen feit. Het zijn scheppingen van de menselijke geest.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 7 september 2020 @ 16:03:21 #138
235357 TitusPullo
pi_194935320
quote:
88s.gif Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ben soms wel een beetje jaloers op jouw fantasie, vind het alleen jammer dat je het op zo'n niet constructieve manier gebruikt. Wel eens bedacht om schrijver te worden of kunstenaar of wetenschapper?
Het valt je niet op dat hij een gemankeerd schrijver is? Een echte schrijver weet een onwaarschijnlijke plot geloofwaardig te maken.
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 16:08:03 #139
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194935384
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 16:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het valt je niet op dat hij een gemankeerd schrijver is? Een echte schrijver weet een onwaarschijnlijke plot geloofwaardig te maken.
Het valt me vooral op dat er heel veel moeite wordt gestoken om onbegrijpelijke theorieën op onwaarschijnlijk complexe manieren recht te breien zonder experimentele metingen, en denk wel eens als al die mensen nou eens zouden helpen om daadwerkelijke metingen te interpreteren hoe ver zouden we dan wel niet komen. De meest ondoorzichtige bronnen worden volledig doorgekamd ik zou het heel leuk vinden als dat ook met normale bronnen zou gebeuren.

Maar ik zou het ze vooral gunnen om met minder wantrouwen te kunnen leven :Y

Verder denk ik dat 'ze' niet onderdoen voor anderen alleen dat de focus een beetje anders ligt, en dat is niet erg maar ik denk dat ze elders meer plezier zouden kunnen vinden.
  maandag 7 september 2020 @ 16:19:36 #140
235357 TitusPullo
pi_194935558
quote:
88s.gif Op maandag 7 september 2020 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het valt me vooral op dat er heel veel moeite wordt gestoken om onbegrijpelijke theorieën op onwaarschijnlijk complexe manieren recht te breien zonder experimentele metingen, en denk wel eens als al die mensen nou eens zouden helpen om daadwerkelijke metingen te interpreteren hoe ver zouden we dan wel niet komen. De meest ondoorzichtige bronnen worden volledig doorgekamd ik zou het heel leuk vinden als dat ook met normale bronnen zou gebeuren.

Maar ik zou het ze vooral gunnen om met minder wantrouwen te kunnen leven :Y

Verder denk ik dat 'ze' niet onderdoen voor anderen alleen dat de focus een beetje anders ligt, en dat is niet erg maar ik denk dat ze elders meer plezier zouden kunnen vinden.
Ik bedoelde vooral dat het uitgangspunt van dit soort theorieën- niets is wat het lijkt - bijna in iedere roman, serie of film wel terugkeert. Zelfs in Amerikaanse films is de boodschap vaak: de echte rot die zit van binnen, wees op je hoede voor de overheid! Maar daar maken ze er nog een boeiend verhaal van.
Lukrake beschuldigingen - historici praten alleen maar de overheid na- zijn niet interessant.
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 16:23:13 #141
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194935609
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 16:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik bedoelde vooral dat het uitgangspunt van dit soort theorieën- niets is wat het lijkt - bijna in iedere roman, serie of film wel terugkeert. Zelfs in Amerikaanse films is de boodschap vaak: de echte rot die zit van binnen, wees op je hoede voor de overheid! Maar daar maken ze er nog een boeiend verhaal van.
Lukrake beschuldigingen - historici praten alleen maar de overheid na- zijn niet interessant.
Achja je kunt vast wel een leuk boekje schrijven over een premier van één van de kleinste landjes die er is die zegt dat iets voor de hele wereld geldt en dat dan de hele wereld daar gelijk in mee gaat.

Denk niet dat mensen het heel geloofwaardig vinden. :P

Toch ben ik wel benieuwd naar wat voor kunst lambiekje zou maken. Of welke experimenten hij zou bedenken als je hem een introductie in een biologisch lab geeft. Zeg maar als er een uiting uit hem zou komen die op geen enkele wijze gevoed wordt door een wantrouwen richting iemand anders.

Misschien een leuke vraag @Lambiekje welke persoon, naast jouzelf, vertrouw jij?
  maandag 7 september 2020 @ 18:36:12 #142
52357 Lambiekje
pi_194937507
quote:
88s.gif Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

het is GEEN fantasie
  maandag 7 september 2020 @ 18:39:02 #143
52357 Lambiekje
pi_194937541
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 16:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

? ik weet niet wat voor Amerikaanse films je kijkt. Wat je daar schetst is zo niet waar.
  maandag 7 september 2020 @ 18:44:59 #144
235357 TitusPullo
pi_194937609
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is GEEN fantasie
Eerder smaad en laster, inderdaad.
pi_194937623
Aan het einde van een zin
  maandag 7 september 2020 @ 18:51:38 #146
235357 TitusPullo
pi_194937684
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 18:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

? ik weet niet wat voor Amerikaanse films je kijkt. Wat je daar schetst is zo niet waar.
Niet de minste: LA Confidential, de hele Bournereeks. In series als The Sopranos en The Wire zijn de politie en de FBI vaak net zo corrupt als de criminelen op wie ze jacht maken.
  maandag 7 september 2020 @ 22:36:52 #147
52357 Lambiekje
pi_194944236
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Eerder smaad en laster, inderdaad.
?!! wat is smaad en laster
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 23:05:04 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194944885
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is GEEN fantasie
Prima. Twijfel je wel eens aan je eigen inzichten? Heb je wel eens een foute inschatting gemaakt? Welke persoon naast jezelf vertrouw jij?
pi_194948416
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 10:11 schreef TitusPullo het volgende:
Bayesiaanse inferentie :P
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:49:38 #150
235357 TitusPullo
pi_194948491
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 22:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

?!! wat is smaad en laster
Mensen zonder enig bewijs betichten van het misbruiken van kinderen. Medici voir seriemoordenaars uitmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')