Over dat de test niet werkt?quote:
Uiteraard, lambiekje, natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2020 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Over dat de test niet werkt?
Natuurlijk ... alles en iedereen zegt het. Incluis CDC. maar nee de corrupte overheden blijven het gebruiken.
Want als er 'besmettingen' zijn dan kan de hoaxcircus blijven draaien.
Ah..quote:Op zondag 6 september 2020 09:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarom die mondkapjes ... slow-zelfmoord
Dit lees ik heel vaak, grappig genoeg zijn er veel mensen die denken dat de boel vanuit een externe extreem veel wetende laag bestuurd wordt. Aan de ene kant wordt "de wetenschap" afgebrand en uitgemaakt voor hun belachelijke manier van werken. Tegelijkertijd wordt er "de wetenschap" een soort van extreme kennis toebedicht die dan vervolgens aan jullie onthouden wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
Dat deze test wordt gebruikt maakt dat het duidelijk is dat er alles op alles wordt gezet om maar de pandemie in leven te houden.
ER IS GEEN PANDEMIEquote:Op maandag 7 september 2020 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit lees ik heel vaak, grappig genoeg zijn er veel mensen die denken dat de boel vanuit een externe extreem veel wetende laag bestuurd wordt. Aan de ene kant wordt "de wetenschap" afgebrand en uitgemaakt voor hun belachelijke manier van werken. Tegelijkertijd wordt er "de wetenschap" een soort van extreme kennis toebedicht die dan vervolgens aan jullie onthouden wordt.
Als ik teksten hier in BNW goed lees wordt er aan de wetenschap getwijfeld niet omdat de wetenschap zo slecht zou zijn maar eigenlijk dat de wetenschap al lang veel beter had kunnen zijn (of al lang veel beter is). Ik denk dat er een vrij grote overschatting van het menselijk kunnen op veel vlakken gepredikt wordt hier.
Daarom dus mijn vraag, welke test of methode zou er dan gedaan moeten worden om de pandemie wel te stoppen? Wat wordt er zo geheim gehouden.
Werkwoorden is feit..quote:Op maandag 7 september 2020 10:11 schreef TitusPullo het volgende:
Over het zetten van vraagtekens: is er een bepaald criterium dat hierbij gebruikt kan worden? Als een leraar Geschiedenis zegt dat Ares de Griekse oorlogsgod is, of als een leraar Frans je een rijtje werkwoordsvervoegingen opgeeft, dan neem je dat aan; maar als je leraar Maatschappijleraar zegt dat admiraal Tojo een oorlogsmisdadiger was, dan wantrouw je dat. Dat is een vorm van logica die geen echte tegenspraak bevat.
Wat een invloed heeft die Mark joh! De hele wereld ligt aan zijn voetenquote:Op maandag 7 september 2020 15:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ER IS GEEN PANDEMIE
Er is louter een non-lethal ultramild verkoudheidsgriepje.
dat het een pandemie is omdat pederast Rutte dat zegt en kinderverkrachters van de NOS dat rondblijft roepen. Omdat er in Jan 2020 de term pandemie is aangepast zodat er een pandemie afgekondigd kon worden.
jaloers?quote:Op maandag 7 september 2020 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat een invloed heeft die Mark joh! De hele wereld ligt aan zijn voeten
Ben soms wel een beetje jaloers op jouw fantasie, vind het alleen jammer dat je het op zo'n niet constructieve manier gebruikt. Wel eens bedacht om schrijver te worden of kunstenaar of wetenschapper?quote:
Hoe is het dan mogelijk dat er in sommige perioden totaal anders over het verleden wordt gedacht dan in andere perioden? Verandert dat naargelang de overheid verandert?quote:Op maandag 7 september 2020 15:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Werkwoorden is feit..
Geschedenis is geen feit ... het is 2+2=5 'wetenschap'. Overheid-zegt-het-dus-het-is-zo feit
Het valt je niet op dat hij een gemankeerd schrijver is? Een echte schrijver weet een onwaarschijnlijke plot geloofwaardig te maken.quote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben soms wel een beetje jaloers op jouw fantasie, vind het alleen jammer dat je het op zo'n niet constructieve manier gebruikt. Wel eens bedacht om schrijver te worden of kunstenaar of wetenschapper?
Het valt me vooral op dat er heel veel moeite wordt gestoken om onbegrijpelijke theorieën op onwaarschijnlijk complexe manieren recht te breien zonder experimentele metingen, en denk wel eens als al die mensen nou eens zouden helpen om daadwerkelijke metingen te interpreteren hoe ver zouden we dan wel niet komen. De meest ondoorzichtige bronnen worden volledig doorgekamd ik zou het heel leuk vinden als dat ook met normale bronnen zou gebeuren.quote:Op maandag 7 september 2020 16:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat hij een gemankeerd schrijver is? Een echte schrijver weet een onwaarschijnlijke plot geloofwaardig te maken.
Ik bedoelde vooral dat het uitgangspunt van dit soort theorieën- niets is wat het lijkt - bijna in iedere roman, serie of film wel terugkeert. Zelfs in Amerikaanse films is de boodschap vaak: de echte rot die zit van binnen, wees op je hoede voor de overheid! Maar daar maken ze er nog een boeiend verhaal van.quote:Op maandag 7 september 2020 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het valt me vooral op dat er heel veel moeite wordt gestoken om onbegrijpelijke theorieën op onwaarschijnlijk complexe manieren recht te breien zonder experimentele metingen, en denk wel eens als al die mensen nou eens zouden helpen om daadwerkelijke metingen te interpreteren hoe ver zouden we dan wel niet komen. De meest ondoorzichtige bronnen worden volledig doorgekamd ik zou het heel leuk vinden als dat ook met normale bronnen zou gebeuren.
Maar ik zou het ze vooral gunnen om met minder wantrouwen te kunnen leven
Verder denk ik dat 'ze' niet onderdoen voor anderen alleen dat de focus een beetje anders ligt, en dat is niet erg maar ik denk dat ze elders meer plezier zouden kunnen vinden.
Achja je kunt vast wel een leuk boekje schrijven over een premier van één van de kleinste landjes die er is die zegt dat iets voor de hele wereld geldt en dat dan de hele wereld daar gelijk in mee gaat.quote:Op maandag 7 september 2020 16:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat het uitgangspunt van dit soort theorieën- niets is wat het lijkt - bijna in iedere roman, serie of film wel terugkeert. Zelfs in Amerikaanse films is de boodschap vaak: de echte rot die zit van binnen, wees op je hoede voor de overheid! Maar daar maken ze er nog een boeiend verhaal van.
Lukrake beschuldigingen - historici praten alleen maar de overheid na- zijn niet interessant.
het is GEEN fantasiequote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben soms wel een beetje jaloers op jouw fantasie, vind het alleen jammer dat je het op zo'n niet constructieve manier gebruikt. Wel eens bedacht om schrijver te worden of kunstenaar of wetenschapper?
? ik weet niet wat voor Amerikaanse films je kijkt. Wat je daar schetst is zo niet waar.quote:Op maandag 7 september 2020 16:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat het uitgangspunt van dit soort theorieën- niets is wat het lijkt - bijna in iedere roman, serie of film wel terugkeert. Zelfs in Amerikaanse films is de boodschap vaak: de echte rot die zit van binnen, wees op je hoede voor de overheid! Maar daar maken ze er nog een boeiend verhaal van.
Lukrake beschuldigingen - historici praten alleen maar de overheid na- zijn niet interessant.
Eerder smaad en laster, inderdaad.quote:
Niet de minste: LA Confidential, de hele Bournereeks. In series als The Sopranos en The Wire zijn de politie en de FBI vaak net zo corrupt als de criminelen op wie ze jacht maken.quote:Op maandag 7 september 2020 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
? ik weet niet wat voor Amerikaanse films je kijkt. Wat je daar schetst is zo niet waar.
?!! wat is smaad en lasterquote:Op maandag 7 september 2020 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Eerder smaad en laster, inderdaad.
Prima. Twijfel je wel eens aan je eigen inzichten? Heb je wel eens een foute inschatting gemaakt? Welke persoon naast jezelf vertrouw jij?quote:
Bayesiaanse inferentiequote:Op maandag 7 september 2020 10:11 schreef TitusPullo het volgende:
Over het zetten van vraagtekens: is er een bepaald criterium dat hierbij gebruikt kan worden? Als een leraar Geschiedenis zegt dat Ares de Griekse oorlogsgod is, of als een leraar Frans je een rijtje werkwoordsvervoegingen opgeeft, dan neem je dat aan; maar als je leraar Maatschappijleraar zegt dat admiraal Tojo een oorlogsmisdadiger was, dan wantrouw je dat. Dat is een vorm van logica die geen echte tegenspraak bevat.
Mensen zonder enig bewijs betichten van het misbruiken van kinderen. Medici voir seriemoordenaars uitmaken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |