Meh. Ik vind haar niet echt aantrekkelijk. Qua figuur niet vooral, ondanks dat ik niks tegen wat stevigere vrouwen heb.quote:
Je bent te lelijk en/of onzeker op je foto's. Gemiddeld uitziende vrouwen kunnen per dag uit ruim 100 mannen kiezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:41 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hallo,
Aangezien mijn vorige tinder match op een fiasco uitloopt maar weer aan tinderen geslagen.
Maar ik zit op elke denkbare app, Tinder, happn, ockupid.
Maar ik krijg gewoon 0 matches. Ik heb op dit moment eigenlijk niks in mijn bio staan maar daar gaan de vrouwen niet opeens op af denk ik.
Als ik de vorige topics een beetje doorlas hebben hier toch aardig wat mensen wel redelijk wat matches
Vind mezelf inderdaad niet super mooi maar ga hier mijn foto niet posten. Ben denk ik averagequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je bent te lelijk en/of onzeker op je foto's. Gemiddeld uitziende vrouwen kunnen per dag uit ruim 100 mannen kiezen.
Bio én knappe foto gaan uiteraard naar rechtsquote:
Als zesje of zeventje hoef je niet veel likes te verwachten. Je kunt het met leuke foto's wat verbeteren, maar vrouwen zijn zo damn zeikerig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:21 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Vind mezelf inderdaad niet super mooi maar ga hier mijn foto niet posten. Ben denk ik average
Nou ik ben zeker geen 9 dusja dat is vrij balen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als zesje of zeventje hoef je niet veel likes te verwachten. Je kunt het met leuke foto's wat verbeteren, maar vrouwen zijn zo damn zeikerig.
Foto's bij/met/op:
Sportschool -> Patser
Computer -> Nerd
Auto -> Opschepper
Drankje -> Alcoholist
Bordspel -> Geek
Andere vrouwen -> Player
Selfie -> Saai
Gekke Bek -> Clown
Thuis -> Huismus
Kunstig -> Weirdo
Motor -> Gevaarlijk
Feest -> Onvolwassen
Kind -> Ongewenst
Tenzij je een 9 of hoger bent. Je scoort met goede kaaklijn, met goede getrimde baard en haargrens met volle bos haar, lichte en/of opvallende kleur ogen.
Je kunt iig concluderen dat je huidige foto's niet goed zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:42 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker geen 9 dusja dat is vrij balen...
Dat is zeker waar. Maar ik weet echt geen goede foto te nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je kunt iig concluderen dat je huidige foto's niet goed zijn.
Dat hebben wel meer mensen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:59 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik weet echt geen goede foto te nemen.
Die zijn er ook onwijs slecht in. Die vinden het wel best dat ze geen vriendin hebben. en zitten ook niet op tinder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer mensen.Misschien kunnen vrienden je helpen bij het maken van goede foto's.
Collega's vragen, familie, de werkfotograaf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:21 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Die zijn er ook onwijs slecht in. Die vinden het wel best dat ze geen vriendin hebben. en zitten ook niet op tinder.
Dat zou kunnen, echter weet ik dan nogsteeds niet wat voor foto...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Collega's vragen, familie, de werkfotograaf.
Gewoon een foto waar jij je prettig bij voelt. Je wil immers jezelf tonen... Je zal ook jezelf bij een date moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:29 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, echter weet ik dan nogsteeds niet wat voor foto...
Ok, wat voor types zijn dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:21 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Die zijn er ook onwijs slecht in. Die vinden het wel best dat ze geen vriendin hebben. en zitten ook niet op tinder.
Hoezo niet? Ik vermaak mij zo ook prima, dus misschien daarom ook dat al dat gedoe mij liever kwijt dan rijk is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja vond ik dus ook.
En toch doe je het.. want eeuwig vrigezel is ook niks.
Maar uiteindelijk achteraf.. was dat dus niet zo noodzakelijk
Ingevuld, leeg, hier maakte het echt geen verschil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bio én knappe foto gaan uiteraard naar rechts![]()
Maar ik vind lege bio's echt een no go, als je toch op een datingapp wil staan doe er dan tenminste een beetje moeite voor....
Tja......dan snap ik je keuze wel om dit online daten even niet meer te willen....quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vermaak mij zo ook prima, dus misschien daarom ook dat al dat gedoe mij liever kwijt dan rijk is?
[..]
Ingevuld, leeg, hier maakte het echt geen verschil.
Allemaal een IT opleidingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ok, wat voor types zijn dat?![]()
Nerds?
Waarom altijd zo negatief over mensen die je niet kent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ok, wat voor types zijn dat?![]()
Nerds?
Denk dat hier de pest is dat ik zo dicht bij Amsterdam woon, krijg constant van die types die denken dat ze heel hip zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja......dan snap ik je keuze wel om dit online daten even niet meer te willen....
Daarom ben ik er op zeker moment maar mee gestopt..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vermaak mij zo ook prima, dus misschien daarom ook dat al dat gedoe mij liever kwijt dan rijk is?
[..]
Ingevuld, leeg, hier maakte het echt geen verschil.
Beste inspiratie is instagram. En zoek op YT op over hoe je goede foto’s kan maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:29 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, echter weet ik dan nogsteeds niet wat voor foto...
Ah ja, hier vooral gemoedelijke brabandersquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat hier de pest is dat ik zo dicht bij Amsterdam woon, krijg constant van die types die denken dat ze heel hip zijn.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:45 schreef Avianflu het volgende:
Tinder scharrel/date gedumpt 😢, ging nergens heen hij was nergens aan toe en ik merkte dat ik meer aandacht wilde van hem dan hij wil/kan.
Ik merk dat ik zo langzaam aan toch wat meer wil dan oppervlakkig contact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |