Aardig puntjesquote:
A gosie en je moet nog wel werken zoquote:
Gefeliciteerd Schakel het is je van harte gegundquote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[modbreak]Vanaf vandaag kan er in dts tussen 22:30 en 06:30 geen punten verdiend worden. De servers raken overbelast. De downtime is de schuld van de rabobank dts.[/modbreak]
O dat is jammer, waarom wel die van overdag dan. Das niet helemaal eerlijk dan.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[modbreak]Vanaf vandaag kan er in dts tussen 22:30 en 06:30 geen punten verdiend worden. De servers raken overbelast. De downtime is de schuld van de rabobank dts.[/modbreak]
HEHEHE Ach ja. Soms zit het mee...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gosie en je moet nog wel werken zo
rustughhhquote:
Dat is waar. Hopelijk gaat die moeheid snel over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:45 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
[..]
HEHEHE Ach ja. Soms zit het mee...
Wat vitamine C erin donderen en een bak thee met wat suiker ipv zoetjes, dan gaat het motortje wel weer wat harder denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk gaat die moeheid snel over.
de punten van schakeltopia moeten heruit sonst spel ik niet verderquote:
Dus geen Ddosquote:
nu ben ik er opeens voor dat de punten wel tellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
de punten van schakeltopia moeten heruit sonst spel ik niet verder
ik gaa niet wegen deze onzin op 6 vallen
schat ik begrijp wat je zegt.. maar afwachten gewoon is beter als nu al gaan schreeuwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hau toch abquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:49 schreef Rob het volgende:
[..]
nu ben ik er opeens voor dat de punten wel tellen
Dan moeten ze bij allemaal er af.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |