SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
ha sneller als freshquote:
Ik neem aan dat @DJMO het wel weet. Ik kijk uit naar de persconferentie.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
DDos aanval naar wat ik heb begrepen.
oei die man heeft nu vast heel drukquote:
Ik had ook een DT.quote:
Wel met Irma hoop ik.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat @:DJMO het wel weet. Ik kijk uit naar de persconferentie.
ik had 3 dtsquote:
zwaar kut dit voor hemquote:
ja je zalquote:
Coldplay opzetten?quote:
godverquote:
Go girl.quote:
Tussen je billen?quote:
quote:
Spoiler.quote:
@Schakeltopia, ik zei toch, ze missen een kabeltjequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:19 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wat nemen jullie eigenlijk af bij True, lijkt wel alsof jullie geheel eigen hardware hebben daar dan? En enkel stroom, data en een UTP kabeltje afnemen ofzo?
Onzin toch?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar echte tetten ipv deze plastic ballen
Zet in de OP.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist dat dat geroepen zou worden!
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
@:schakeltopia, ik zei toch, ze missen een kabeltje
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
@:schakeltopia, ik zei toch, ze missen een kabeltje
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist dat dat geroepen zou worden!
Haha ja de nummer 1 is 200 punten uitgelopen vandaagquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
Paar onverwachtse Downtimes maakt dit spel toch wat spannender
quote:
krijgen we geen ruzie ook hier ,,quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha ja de nummer 1 is 200 punten uitgelopen vandaag
SPOILER: Het originele plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik ook voor Johan Derksen, Erdogan en François Hollande gebruikt.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krijgen we geen ruzie ook hier ,,
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
jeezusSPOILER: Het originele plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik ook voor Johan Derksen, Erdogan en François Hollande gebruikt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
^ Ditquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay opzetten haha. Nooit. Nouja mss als ik een miljoen ervoor krijg dat ik het aanzet.
Ik zie opties.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay opzetten haha. Nooit. Nouja mss als ik een miljoen ervoor krijg dat ik het aanzet.
ja dit ziet er niet uit tochquote:
Mijn dm gekregen?quote:
Spam.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Het Biggie96, Nikonlover en Paul avonturen topic
jajjaa mij weg lokken hier he ga zo kijken vriendquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Het Biggie96, Nikonlover en Paul avonturen topic
Verstandigquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
straks lekker slapen, ik sla de koffie even over
Eensch!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dit ziet er niet uit toch
ga geen twee apparaten aan zetten voor fok dan wordt t mij echt te gek hoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeoz je kunt toch op je ipad kijken
Gaat ook over jouquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jajjaa mij weg lokken hier he ga zo kijken vriend
Ipad is zo 2018.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeoz je kunt toch op je ipad kijken
ehuquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga geen twee apparaten aan zetten voor fok dan wordt t mij echt te gek hoor
Lekker hoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha ja de nummer 1 is 200 punten uitgelopen vandaag
oke op mijn tel momentquote:
2 paar schoenen die cake en sex doe ik erna welquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar heb je meer plezier aan?
Een cake
2 paar schoenen
Een seksbeurt
Graag met motivatie.
Dan heb je schoenen maar geen cake of seks. Het is of niet enquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
2 paar schoenen die cake en sex doe ik erna wel
2 paar schoenen,daar maak ik Jacq blij mee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Een cake
2 paar schoenen
Een seksbeurt
Graag met motivatie.
dan toch de schoenenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je schoenen maar geen cake of seks. Het is of niet en
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 paar schoenen,daar maak ik Jacq blij mee.
Moet ik echt kiezen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Een cake
2 paar schoenen
Een seksbeurt
Graag met motivatie.
Na jou Kees, na jou ....quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:52 schreef Justin_Case het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL NAAR DE KLOTE !!!
quote:
Niet gekliktquote:
Phoenyxquote:
hey mijn vriendquote:
Whaaahaatjes ....quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een virtueel mislukt kusje geven aan jaq
uhuquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een virtueel mislukt kusje geven aan jaq
Hetzelfde, en dat is vrij prima gelukkig. Ook al is de werkweek nog lang niet ten eindequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Phoenyx![]()
lang geleden hoe is met je
komt vanzelf het weekendquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hetzelfde, en dat is vrij prima gelukkig. Ook al is de werkweek nog lang niet ten einde
OEFFquote:
HOU EENS JE BEK GODVERDOMME.quote:
Zondag. Ik zei toch dat ik met de boys op pad wasquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
paul vanwaneer is dat filmpje?
wowquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HOU EENS JE BEK GODVERDOMME.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HOU EENS JE BEK GODVERDOMME.
Gewoon rustig afwachten en koffie drinkenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komt vanzelf het weekend
Oehquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Zondag. Ik zei toch dat ik met de boys op pad was
DRAMAANDAG FOR 4quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
het zal maar altijd maandag blijven
Tot maandagquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
het zal maar altijd maandag blijven
Ja je moet kiezen anders krijg je niets.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gewoon rustig afwachten en koffie drinken
Kloptquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef phoenyx het volgende:
Het voelt niet echt alsof ik hier een puntje kan scoren nu
Ehm doe mij die schoenen maar danquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja je moet kiezen anders krijg je niets.
quote:
Vervelend he?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef phoenyx het volgende:
Het voelt niet echt alsof ik hier een puntje kan scoren nu
Die seksbeurt is er nog?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja je moet kiezen anders krijg je niets.
uhuquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Zondag. Ik zei toch dat ik met de boys op pad was
quote:
Voel wat ik voel.quote:
Op volle toeren.quote:
Tuulek niequote:Op maandag 24 augustus 2020 22:01 schreef phoenyx het volgende:
Jullie ook wat nerveus dat ik de lapo ga krijgen?
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zo iets nooit doen, een telbot maken.
nee hoor pak maar zo meteenquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:01 schreef phoenyx het volgende:
Jullie ook wat nerveus dat ik de lapo ga krijgen?
Too much informationquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik schijt bijna in mijn broek van spanning
Optioneel ja ....quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
je kunt eventueel je hand op je buik leggen
Wat Hema schijt?quote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uhu![]()
ik durf nu nooit meer daar heen
Ik dus niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej de meerderheid verkiest op dit moment de schoenen boven de seks.
Kijk zo komen we nog eens ergens.
woensdag om kwart over drie ben ik daar zeer zekerquote:
Dat wordt een mooie pollquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej de meerderheid verkiest op dit moment de schoenen boven de seks.
Kijk zo komen we nog eens ergens.
Ik wist niet dat je naar mijn piemelcakequote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt liever seks met de cake?
Sorry,maar vaak moet het sneller van jou.Dus nu niet zeuren.quote:
Cakeseks?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt liever seks met de cake?
Je bent in de war met @aloaquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar vaak moet het sneller van jou.Dus nu niet zeuren.
American pie.quote:
kost typ inktquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef phoenyx het volgende:
De waarschuwingstekst kan ook niet vaker aangepast worden of wel
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef phoenyx het volgende:
De waarschuwingstekst kan ook niet vaker aangepast worden of wel
Daredevil.quote:
Vooral voorzichtig zijn dat een ander je post niet als beledigend kan opvatten. Heel erg moderne waarschuwingquote:
nee niet snellerquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar vaak moet het sneller van jou.Dus nu niet zeuren.
thnx voor de waarschuwing schatquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vooral voorzichtig zijn dat een ander je post niet als beledigend kan opvatten. Heel erg moderne waarschuwing
Hey hoiquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vooral voorzichtig zijn dat een ander je post niet als beledigend kan opvatten. Heel erg moderne waarschuwing
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
thnx voor de waarschuwing schat
Gekkie, ik post weinig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef phoenyx het volgende:
Ow nee ook nog mootie, zo heb ik toch geen kans op de lapo
Boterham kaasquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De volgende
Douchen
Boterham kaas
Dagje nudisten strand
Douchen!quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De volgende
Douchen
Boterham kaas
Dagje nudisten strand
Het laatste,met Jacq en DJMO.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De volgende
Douchen
Boterham kaas
Dagje nudisten strand
douchenquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De volgende
Douchen
Boterham kaas
Dagje nudisten strand
quote:
Kunnen geen punten verdiend worden ....quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[modbreak]Vanaf vandaag kan er in dts tussen 22:30 en 06:30 geen punten verdiend worden. De servers raken overbelast. De downtime is de schuld van de rabobank dts.[/modbreak]
goedenavond oke bedankt voor de infoquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[modbreak]Vanaf vandaag kan er in dts tussen 22:30 en 06:30 geen punten verdiend worden. De servers raken overbelast. De downtime is de schuld van de rabobank dts.[/modbreak]
Dan is het juist rustig tochquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen geen punten verdiend worden ....
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Dank je! Oog deed auw.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen geen punten verdiend worden ....
@mario390quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
dan moet wel de tool stopgezet wordenquote:
Dat was toen tochquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hey aloa, vroeger reageerde je wat naar maar tegenwoordig lijk je best een goede vent te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |