Doe je naam weer eens normaalquote:
Voel je je fysiek ook weer wat beter?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker hoor, beetje aan het eten ondertussen
Waarom denk je dat ik bang ben van jou?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom ben jij bang van mij?
quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voel je je fysiek ook weer wat beter?
Yo Naatje!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bang ben van jou?
niet van woede hoop ikquote:
dat zegt paul de vliegenzwamquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bang ben van jou?
Doe volgende maand weer meequote:Op maandag 24 augustus 2020 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Profielfoto is niet mijn echte foto. Ik ben een man.
Je moet hem niet gelovenquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat zegt paul de vliegenzwam
En wat vaker in de pot dan ernaast?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nieuwe lamp op de plee, nu hoef ik niet meer in het donker te hopen.
deed ik al niet wilde bevestigingquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nieuwe lamp op de plee, nu hoef ik niet meer in het donker te hopen.
Oh, das een tegenvaller danquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Profielfoto is niet mijn echte foto. Ik ben een man.
Toch een stuk praktischer dan met de zaklamp op je telefoon moeten zitten klotenquote:
He supersubmitterquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
The fuck? Heb ik wat gemist dat er in de tussentijd TÓCH zo veel gepost is?Ik kon er de hele tijd niet op komen!
met je mobiel lampje laat je mobiel erin vallenquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch een stuk praktischer dan met de zaklamp op je telefoon moeten zitten kloten
jij had de dt al keer daarom gebloktquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
The fuck? Heb ik wat gemist dat er in de tussentijd TÓCH zo veel gepost is?Ik kon er de hele tijd niet op komen!
quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij had de dt al keer daarom geblokt![]()
![]()
Das wel handiger dan met je kloten op je telefoonquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch een stuk praktischer dan met de zaklamp op je telefoon moeten zitten kloten
Cht ik al, anders stroomt haar DM gelijk overquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:07 schreef Paul het volgende:
@:jippie het is wel naatje hoor maar met lang haar gefotosoept
En je kunt beter over je fiets lullen dan....quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Das wel handiger dan met je kloten op je telefoon
Danquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt beter over je fiets lullen dan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |