wel hoor ik heb daarom 4 weken geboekt staanquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Las dat zorgmedewerkers niet in quarantaine hoefden? Of is dat weer veranderd inmiddels?
Wat ga je doen als het niet doorgaat?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel hoor ik heb daarom 4 weken geboekt staan
werkenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het niet doorgaat?
Da's een lang verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)s-over-covid-19.html voor als je je verveelt
Wie gaat dat betalen ?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als door gaat twee weken vakantie 2 weken thuis blijven ..
hoezo heb zat vakantie dagen dus gewoon datquote:
Als ze een beetje opschieten met die nieuwe manier van testen heb je binnen 3 uur de uitslag en is heel dat quarantaine gezeik niet meer nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:26 schreef Jippie het volgende:
RIVM: zorgverleners uitgezonderd van quarantaine-advies na vakantiereis
Waar vrijwel alle andere Nederlanders wordt geadviseerd om na bezoek aan een risicogebied 10 dagen in quarantaine te gaan, kunnen verpleegkundigen en andere zorgverleners onder voorwaarden na thuiskomst weer aan het werk als ze geen klachten hebben. Tenminste, als ze daarvoor goedkeuring krijgen van de bedrijfsarts of de GGD.
bij ons is nog zo gewoon in quarantainequote:Op maandag 24 augustus 2020 17:26 schreef Jippie het volgende:
RIVM: zorgverleners uitgezonderd van quarantaine-advies na vakantiereis
Waar vrijwel alle andere Nederlanders wordt geadviseerd om na bezoek aan een risicogebied 10 dagen in quarantaine te gaan, kunnen verpleegkundigen en andere zorgverleners onder voorwaarden na thuiskomst weer aan het werk als ze geen klachten hebben. Tenminste, als ze daarvoor goedkeuring krijgen van de bedrijfsarts of de GGD.
Particuliere testen gaan al zo snelquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ze een beetje opschieten met die nieuwe manier van testen heb je binnen 3 uur de uitslag en is heel dat quarantaine gezeik niet meer nodig.
Ja maar ik bedoel in het algemeen..quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoezo heb zat vakantie dagen dus gewoon dat
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar ik ga echt niet op vakantie hoor in oktober
ligt denk ook aan de stichting. willen geen corona op terrein dus alle voorzorg wordt genomen bij onsquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Particuliere testen gaan al zo snel
Ja?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Particuliere testen gaan al zo snel
denk jij nu echt dat het ineens open zou gaan dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |