Code oranje ?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:16 schreef Justin_Case het volgende:
Spanje kleurt oranje
WIJ HEBBEN GEWONNEN!!!!
ja en ik ga niet samen met 1 iemand in bad ermee ik deel het uit aan heel dtsquote:
Net nu ik plannen hebquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:16 schreef Justin_Case het volgende:
Spanje kleurt oranje
WIJ HEBBEN GEWONNEN!!!!
dat is mooi kutquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:16 schreef Justin_Case het volgende:
Spanje kleurt oranje
WIJ HEBBEN GEWONNEN!!!!
Misschien weet @DJMO het?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:16 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn deze zo kut deze ddos-honde??
quote:
Nee dan begint het nieuwe griepseizoenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mijne staat nog geboekt voor oktober maar weet zelf al we gaan niet
Las dat zorgmedewerkers niet in quarantaine hoefden? Of is dat weer veranderd inmiddels?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mijne staat nog geboekt voor oktober maar weet zelf al we gaan niet
Moet je nog met de trein terug? Ik heb ca 45 minuten leeswerk voor jecquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dan begint het nieuwe griepseizoen
Zit er nu in.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet je nog met de trein terug? Ik heb ca 45 minuten leeswerk voor jec
Vraag het Jackquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Las dat zorgmedewerkers niet in quarantaine hoefden? Of is dat weer veranderd inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |