Beterquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:05 schreef maily het volgende:
Wij luisteren nog steeds naar Kink @:naatje_1
Ik was er dan ook steeds heel bewust mee bezig om eerst de telefoon op het fonteintje te leggen voordat we aan de veegsessie begonnen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met je mobiel lampje laat je mobiel erin vallen![]()
![]()
prec en trots op jouquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was er dan ook steeds heel bewust mee bezig om eerst de telefoon op het fonteintje te leggen voordat we aan de veegsessie begonnen.![]()
Ik dacht toen zaterdag de lamp het begaf ook echt:"Zó komt het dus dat telefoons in de plee flikkeren"
Ben je ook zo'n radiofanaat als Paul?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beterik luister nog steeds 3fm. Al luister ik nu beduidend minder.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was er dan ook steeds heel bewust mee bezig om eerst de telefoon op het fonteintje te leggen voordat we aan de veegsessie begonnen.![]()
Ik dacht toen zaterdag de lamp het begaf ook echt:"Zó komt het dus dat telefoons in de plee flikkeren"
naatje was tenminste dj bij Radio49.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n radiofanaat als Paul?
Ehm .... meervoud?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aha, een echte radiomaker m/v dusquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
naatje was tenminste dj bij Radio49.
Paul niet!
Jaja, ik ben een panter met Koninklijk predicaat.quote:
quote:
Vis uit de oven, met groenten waarin grote garnalen in meegekookt zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:15 schreef maily het volgende:
Oke oke, wat eten jullie vanavond?
Wij ravioli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |