abonnement Unibet Coolblue
pi_194703137
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194703237
Mijn eigen Wervelstormpje O+

En ja went.. en soms ben ik blij als ze op bed ligt.
Maar bovenal.. hoort het er wel gewoon bij.

Huis is weer compleet nu O+
  maandag 24 augustus 2020 @ 13:38:03 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194704111
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn eigen Wervelstormpje O+

En ja went.. en soms ben ik blij als ze op bed ligt.
Maar bovenal.. hoort het er wel gewoon bij.

Huis is weer compleet nu O+
^O^

Sterkte voor Donna!

Leuk als kinderen zo helemaal met je ingenomen zijn (IJsdraakje). Ik ging eens met schoonzus langs bij haar zus die toen jonge kinderen had en een van die jongens (4 jaar) wilde me tegen het einde van het bezoek opsluiten in de gangkast, zodat ik zou blijven. 8-)

Verder blij met de normalere temperaturen. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_194704159
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

^O^

Sterkte voor Donna!

Leuk als kinderen zo helemaal met je ingenomen zijn (IJsdraakje). Ik ging eens met schoonzus langs bij haar zus die toen jonge kinderen had en een van die jongens (4 jaar) wilde me tegen het einde van het bezoek opsluiten in de gangkast, zodat ik zou blijven. 8-)

Verder blij met de normalere temperaturen. O+
Haha dan doe je toch iets goed...
heerlijk is dat.

Enneh... hier ook blij met de normale temperatuur.
Al zit ik me net te bedenken dat het wel fris is in huis 😂
pi_194704243
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

^O^

Sterkte voor Donna!

Leuk als kinderen zo helemaal met je ingenomen zijn (IJsdraakje). Ik ging eens met schoonzus langs bij haar zus die toen jonge kinderen had en een van die jongens (4 jaar) wilde me tegen het einde van het bezoek opsluiten in de gangkast, zodat ik zou blijven. 8-)

Verder blij met de normalere temperaturen. O+
Echt leuk ja. O+ Helemaal omdat ze de vorige keer toch even nodig had om los te komen, dat was nu totaal geen punt. :D

Heerlijke logica ook, opsluiten in de kast zodat je niet weg kan. _O-

En zo veel prettiger dit weer! Het schijnt wel flink te gaan waaien (heeft mijn autootje ook nog nut 8-) ), maar om daadwerkelijk dingen te doen is dit echt zo veel fijner weer. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194704256
Lienekien :D dat is een mooi compliment.

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja! O+ Vorige week vrijdag al, het is een poppetje. O+ (En lang niet zo verfrommeld als ik verwacht had! :D)

Even kijken nog wanneer ik met kerel heen kan, hem maakt het toch niet zo heel veel uit verder. Wel leuk, afgelopen maand vol met neefjes en nichtjes. O+ Afgelopen weekend bij vriend z'n broer op (minimale) verjaardagsvisite, hun dochtertje heeft besloten dat ik tof ben, dus ik 'moest' met van alles mee doen en ik kreeg een stapeltje speciaal voor ons uitgeknipte tekeningen mee. :+
O+

En je lijkt me ook een toffe tante!

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn eigen Wervelstormpje O+

En ja went.. en soms ben ik blij als ze op bed ligt.
Maar bovenal.. hoort het er wel gewoon bij.

Huis is weer compleet nu O+
Mooi dat ze weer terug is. *O* Ik zou er grote moeite mee hebben. Met één nachtje kamp voelt het hier al vreemd, maar als ze tiener zijn is dat vast anders.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704297
@IJsdraakje hoe ben je ooit begonnen met hardlopen? Hoe ver loop je nu? Ik heb mijn hardloopschoenen maar weer opgeduikeld en de podcast van radio 4 opgezocht. Ik schrok wel toen ik vandaag mijn jas niet meer dicht kreeg. :X

Zou mooi zijn als ik weer normaal ga doen met eten en bewegen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704362
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:49 schreef Sumppi het volgende:
Lienekien :D dat is een mooi compliment.
[..]

O+

En je lijkt me ook een toffe tante!
[..]

Mooi dat ze weer terug is. *O* Ik zou er grote moeite mee hebben. Met één nachtje kamp voelt het hier al vreemd, maar als ze tiener zijn is dat vast anders.
nou het blijft niks..

Maar ze is er al de ene week wel.. en de andere week niet.
Dus dat scheelt wel.
Leuker wordt het niet.. maar je gaat er na een tijd wel anders mee om.

Maar elke zomer zijn die 3 weken weer bizar lang..
met wat miscommunicatie gisteren stond ik ook nog voor een dichte deur... dus ik was op zn best niet heel gezellig gisteren.

Nu wel O+
pi_194704368
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:53 schreef Sumppi het volgende:
@:IJsdraakje hoe ben je ooit begonnen met hardlopen? Hoe ver loop je nu? Ik heb mijn hardloopschoenen maar weer opgeduikeld en de podcast van radio 4 opgezocht. Ik schrok wel toen ik vandaag mijn jas niet meer dicht kreeg. :X

Zou mooi zijn als ik weer normaal ga doen met eten en bewegen. :@
Hm ik ben ooit begonnen met Evy
Van de belgische radio.. die heeft zo’n podcast gemaakt. Werkt heel goed.
pi_194704370
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:53 schreef Sumppi het volgende:
@:IJsdraakje hoe ben je ooit begonnen met hardlopen? Hoe ver loop je nu? Ik heb mijn hardloopschoenen maar weer opgeduikeld en de podcast van radio 4 opgezocht. Ik schrok wel toen ik vandaag mijn jas niet meer dicht kreeg. :X
Ik ben begonnen met Start2Run/Evy! Maar eigenlijk alles met een "loop x minuten hard/wandel x minuten"-opbouw werkt wel, ik heb zelf toen het complete schema in Runkeeper gezet (volgens mij is dat een van de weinige gratis apps waarbij je dat kan doen nog) en liet 'm piepen als ik mocht wandelen/moest hardlopen.

En afstand, verschilt. Ik was bezig met een trainingsprogramma voor de halve marathon in oktober (maar die gaat, heel verrassend, niet door) en dat was vooral gericht op hartslag en tijd, maar zo'n 15km moet vrij simpel gaan nu. Denk ik, binnenkort eens testen hoe snel ik klaar ben met een relaxte 10km en hoe alles daarna voelt. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194704382
Overigens.. dubbel happy me.

Nieuwe broeken in de post bleken ruim smaller dan mijn oude broeken...
en ze pasten toch *O*
pi_194704386
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens.. dubbel happy me.

Nieuwe broeken in de post bleken ruim smaller dan mijn oude broeken...
en ze pasten toch *O*
Altijd leuk. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194704406
Een relaxte 10 km. _O-

Jaren terug ben ik ook begonnen met Evy. Eerste les staat me nog goed bij. Dat ze riep dat ik goed bezig was en zo door moest gaan, terwijl ik ondertussen tegen een boom stond en bang was dat ik moest overgeven. :D Maargoed, het werkte wel. Die radio 4 podcast is vergelijkbaar.

Runkeeper, goede tip, dankje!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704439
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou het blijft niks..

Maar ze is er al de ene week wel.. en de andere week niet.
Dus dat scheelt wel.
Leuker wordt het niet.. maar je gaat er na een tijd wel anders mee om.

Maar elke zomer zijn die 3 weken weer bizar lang..
met wat miscommunicatie gisteren stond ik ook nog voor een dichte deur... dus ik was op zn best niet heel gezellig gisteren.

Nu wel O+
Gelukkig maar. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704443
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Sumppi het volgende:
Een relaxte 10 km. _O-

Jaren terug ben ik ook begonnen met Evy. Eerste les staat me nog goed bij. Dat ze riep dat ik goed bezig was en zo door moest gaan, terwijl ik ondertussen tegen een boom stond en bang was dat ik moest overgeven. :D Maargoed, het werkte wel. Die radio 4 podcast is vergelijkbaar.

Runkeeper, goede tip, dankje!
En minstens zo verwarrend..
Dat je dan ineens tot de conclusie kwam dat 2 minuten hardlopen echt heel lang is _O-

En later.. dat je gewoon 5km loopt.
pi_194704447
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Sumppi het volgende:
Een relaxte 10 km. _O-

Jaren terug ben ik ook begonnen met Evy. Eerste les staat me nog goed bij. Dat ze riep dat ik goed bezig was en zo door moest gaan, terwijl ik ondertussen tegen een boom stond en bang was dat ik moest overgeven. :D Maargoed, het werkte wel. Die radio 4 podcast is vergelijkbaar.

Runkeeper, goede tip, dankje!
:D

Gewoon echt opletten dat je nog zou kunnen praten tijdens het lopen, hoe traag je ook gaat. Maakt heel veel verschil. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194704465
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En minstens zo verwarrend..
Dat je dan ineens tot de conclusie kwam dat 2 minuten hardlopen echt heel lang is _O-

En later.. dat je gewoon 5km loopt.
En voor je het weet loop je een Damloop en vraag je je af waar de afgelopen twee uur heengevlogen zijn. :') (Ik ben goed in langzaam en ver, niet in snel. :P )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194704472
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:15 schreef Sumppi het volgende:
@:Shandaly, is de poes al terecht?
Ja!!!! *O*

Gisteravond rond etenstijd kregen we een belletje van amivedi dat er een straat verderop een poes gevonden was die op de onze zou lijken. Vijf minuten later stond ik daar, en het was idd ons poezemeisje!!!

Zo raar nu... ze is 10 dagen weggeweest, ik had in mijn hoofd al soort van afscheid genomen omdat ik echt niet had verwacht haar ooit nog levend terug te vinden, en nu... nu ligt ze hier naast me op de bank te slapen en spinnen alsof er helemaal niets gebeurd is! Pokkepoes!!
  maandag 24 augustus 2020 @ 14:10:12 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194704476
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:09 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja!!!! *O*

Gisteravond rond etenstijd kregen we een belletje van amivedi dat er een straat verderop een poes gevonden was die op de onze zou lijken. Vijf minuten later stond ik daar, en het was idd ons poezemeisje!!!

Zo raar nu... ze is 10 dagen weggeweest, ik had in mijn hoofd al soort van afscheid genomen omdat ik echt niet had verwacht haar ooit nog levend terug te vinden, en nu... nu ligt ze hier naast me op de bank te slapen en spinnen alsof er helemaal niets gebeurd is! Pokkepoes!!
Oh, wat fijn!!!
The love you take is equal to the love you make.
pi_194704479
Ja, heel rustig aan. 20 jaar geleden (toen ik nog conditie had) ging ik eens mee een rondje hardlopen met mijn zwager. De eerste paar kilometer moest hij me steeds manen nog langzamer te gaan. Zo rustig dat ik dacht: ik kan wel rondjes om jou gaan rennen. Maargoed, zo hield ik het wel 15 km vol. Rare gewaarwording dat ik mijn benen niet stil kon houden toen we eenmaal thuis waren.

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En minstens zo verwarrend..
Dat je dan ineens tot de conclusie kwam dat 2 minuten hardlopen echt heel lang is _O-

En later.. dat je gewoon 5km loopt.
Ja, als je geen conditie hebt voelt het als een eeuwigheid. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704489
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:09 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja!!!! *O*

Gisteravond rond etenstijd kregen we een belletje van amivedi dat er een straat verderop een poes gevonden was die op de onze zou lijken. Vijf minuten later stond ik daar, en het was idd ons poezemeisje!!!

Zo raar nu... ze is 10 dagen weggeweest, ik had in mijn hoofd al soort van afscheid genomen omdat ik echt niet had verwacht haar ooit nog levend terug te vinden, en nu... nu ligt ze hier naast me op de bank te slapen en spinnen alsof er helemaal niets gebeurd is! Pokkepoes!!
Oh wat fijn en een opluchting!!! *O* Heeft lang geduurd. :o ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194704554
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En voor je het weet loop je een Damloop en vraag je je af waar de afgelopen twee uur heengevlogen zijn. :') (Ik ben goed in langzaam en ver, niet in snel. :P )
Haha gaaf hoor.

Zo ver komt het bij mij nooit..
heb astma en eigenlijk elke winter lukt het lopen echt niet of heb ik een dikke longontsteking waardoor ik uberhaupt normaal lopen al een aardige inspanning vind.
Met als gevolg dat in het voorjaar ik gewoon weer opnieuw kan beginnen.. superfrustrerend
pi_194704562
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:09 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja!!!! *O*

Gisteravond rond etenstijd kregen we een belletje van amivedi dat er een straat verderop een poes gevonden was die op de onze zou lijken. Vijf minuten later stond ik daar, en het was idd ons poezemeisje!!!

Zo raar nu... ze is 10 dagen weggeweest, ik had in mijn hoofd al soort van afscheid genomen omdat ik echt niet had verwacht haar ooit nog levend terug te vinden, en nu... nu ligt ze hier naast me op de bank te slapen en spinnen alsof er helemaal niets gebeurd is! Pokkepoes!!
*O* *O*
pi_194704796
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha gaaf hoor.

Zo ver komt het bij mij nooit..
heb astma en eigenlijk elke winter lukt het lopen echt niet of heb ik een dikke longontsteking waardoor ik uberhaupt normaal lopen al een aardige inspanning vind.
Met als gevolg dat in het voorjaar ik gewoon weer opnieuw kan beginnen.. superfrustrerend
Kak, da's inderdaad frustrerend. -O- Jammer ook, want in de winter loopt het enorm fijn. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')