Alleen het consult is gratis, de behandeling niet. Maar de bewindvoerder kan, van tevoren een betalingsregeling met hun treffen voor de kosten van de behandeling en er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor de betalingsregeling.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bezwaard om er gratis gebruik van te maken.Wil best betalen, naar draagkracht.
Wil je nu geholpen worden of niet? Laat je bewindvoerder die lui bellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bezwaard om er gratis gebruik van te maken.Wil best betalen, naar draagkracht.
Dat is onzinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:40 schreef osodevo het volgende:
Het probleem is meer dat tandartsen zoveel geld vragen dat hij zelfs voor een verzekeraar niet meer te betalen is. Alleen al om die reden neig ik naar het buitenland.
Voor elke oplossing heeft TS een probleem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wil je nu geholpen worden of niet? Laat je bewindvoerder die lui bellen.
Nou mooi. Zodra je inhoudelijke WGR vragen hebt horen we het wel weer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef osodevo het volgende:
Maandag kan ik het pas onder de aandacht brengen. Eerst gaat die pijnlijke kies eruit dat is het belangrijkste.
Ik hoop ergens wel op een oplossing, want nu durf ik helemaal niet meer te glimlachen. Kan daardoor ook niet meer op missies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |